حقایقی در مورد " UFO " ها



حقایقی در مورد " UFO " ها

اگر تصور می کنید که موجودات فضایی و بیگانگان واقعی هستند و یا نیستند و اگر به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد آنها هستید این مطلب را مطالعه کنید.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، مسئله وجود موجودات فضایی و بشقاب پرنده های ناشناس سالهاست که در جهان ما بحثهای زیادی را به وجود آورده است و بسیاری از کارشناسان در رد و تایید آن صحبتهای زیادی انجام دادند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با نکاتی در مورد این موجودات و بشقاب پرنده ها آشنا کنیم.

 

 

موجودات فضایی, بشقاب پرنده, عکس بشقاب پرنده ها

 

 

موجود فضایی در اتاق تشریح

یکی از تصاویری که در این حوزه منتشر شده و سر و صدای فراوانی را ایجاد کرد، تصویری بود که توسط شخصی به نام "ری سنتلی" در دهه 90 تصویری از یک اتاق تشریح را منتشر کرد که در آن چندین نفر بر روی یک موجود شبیه به انسان با سری بزرگ و بدون مو و چشمان بزرگ در حال تشریح هستند. این تصویر در زمان خود جنجال بسیاری را بر پا کرد. اما در سال 2006 او اعلام کرد که این تصویر ساختگی است اما نه تمام آن و بلکه یک تصویر باسازی شده از یک تشریح واقعی بر روی یک موجود بیگانه است.

 

 

موجودات فضایی, بشقاب پرنده, عکس بشقاب پرنده ها

 

 

مجله هایی برای بیگانه ها

نشریه های فراوانی در سرتاسر دنیا به پوشش این موضوع می پردازند. نشریاتی همچون " Globe " ، " National Enquirer " و یا " weekly world news " که همیشه با تیترهای جنجالی به این موضوع می پردازند. البته مردم پس از سالها گول تیترهای عجیب این نشریات را نمی خورند ، تیترهایی مثل : روسها یک بشقاب پرنده را ساقط کردند، یک سفینه دو تنی بیگانه در استرالیا کشف شد و یا " بیگانه ها صورت من را دزدیدند" . نکته جالب اینجاست که این نشریات در بسیاری از موارد به راست بودن مطالب خود اصرار دارند.

 

 

موجودات فضایی, بشقاب پرنده, عکس بشقاب پرنده ها

 

 

ناحیه 51

یکی از رازآلودترین نقاط جدید ، در صحرای نوادای آمریکا محلی به نام "ناحیه 51 " است که محل آزمایش جدیدترین فناوری های نظامی آمریکا خصوصا در بخش هوایی است. در سالهای اخیر گزارشات بسیاری در مورد رویت اشیاء عجیب پرنده و یا شکسته شدن دیوار صوتی در این منطقه شنیده شده است. در سال 1947 در شهر "روزول" در ایالت نیو مکزیکو یک بالن تحقیقاتی سقوط کرد . البته این توضیحی بود که دولت آمریکا ارائه کرد. اما شاهدین عینی خبری از وسیله بسیار متفاوت می دادند: یک سفینه فضایی.

 

 

موجودات فضایی, بشقاب پرنده, عکس بشقاب پرنده ها

 

 

تصاویر بشقاب پرنده ها

پس از حادثه نیومکزیکو بود که بسیاری از ماجراجویان در سرتاسر دنیا به دنبال شکار تصویری از این بشقاب پرنده ها رفتند. از آن تاریخ به این سو تصاویر بسیار زیادی از این بشقاب پرنده منتشر شده است. واقعا نمی توان حقیقی بودن و یا ساختگی بودن بسیاری از این تصاویر و یا تصاویر ویدئویی را اثبات کرد. بعضی از افراد تصاویری تهیه کردند که بسیاری از دانشمندان و کارشناسان امور عکاسی نتوانستند خدشه ای بر حقیقت آن وارد کنند و ناخودآگاه این سوال را از خود پرسیدند: پس ما در این جهان تنها نیستیم؟

 

حلقه های کشتزار

در بسیاری از کشتزارهای گندم و جو در دنیا اشکالی با خم شدن ساقه های محصولات با نظمی خاص ایجاد می شود. بعضی از این اشکال توسط خود کشاورزان و یا حیوانات و یا در اثر وزش باد تشکیل می شود. اما بعضی از کارشناسان معتقد هستند که تعدادی از این اشکال توسط بیگانگان ایجاد شده و در حقیقت نشانه هایی برای ما ساکنین زمین است. برای نمونه تصویری که در بالا آمده است یک نقاشی است که در سال 1998 برای وزارت دفاع انگلستان فرستاده شده است و توصیف سفینه ای است که اهالی ادعا می کنند در زمان درست کردن اشکالی بر روی مزرعه خود دیده اند. /باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------