بهترین نوع درب ضد سرقت چیست؟ + تفاوتهای درب ضد سرقت ایرانی، چینی و ترک + به همراه تصاویر



درب ضد سرقت,انواع درب ضد سرقت

 

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت به دربی گفته میشود که با استفاده از ورقه فلزی،قفل و یراق آلات با کیفیت و همچنین ورقه ام دی اف ساخته میشود.


تجهیزات به کار رفته در درب ضد سرقت و همچنین تکنولوژی ساخت آن باعث میشود این درب در مقابل ورود سارقین و آتش سوزی مقاوم بوده و به یک عایق خوب صدا،گرما و سرما تبدیل شود.


در سال های اخیر درب ضد سرقت از طرف سازندگان وساکنین ساختمان ها بسیار مورد توجه قرار گرفته و به عنوان یکی از عناصر با اهمیت یک ساختمان تلقی میشود.


کیفیت درب ضد سرقت در امنیت آن بسیار اهمیت دارد.هرچه درب ضد سرقت از کیفیت بالاتری برخوردار باشد و در ساخت آن از تجهیزات و یراق آلات با کیفیت تر استفاده شود امکان تخریب و باز نمودن درب کمتر میشود.

 

قیمت درب ضد سرقت

امروزه در بازار طیف گسترده ای از درب ضد سرقت با قیمت و کیفیت متفاوت دیده میشود. قیمت درب ضد سرقت بیشتر به متریال و اجزای به کار رفته در درب ضد سرقت مربوط میشود.هرچه درب از کیفیت بالاتری برخوردار باشد به طبع از لحاظ امنیت و قیمت نیز در رتبه بالاتری قرار میگیرد.


معمولا درب ضد سرقت ترک نسبت به سایر درب های ضد سرقت دارای قیمت بالاتری هستند،که این امر به دلیل کیفیت بالا و متریال با کیفیت به کار رفته در این محصول است. پس از آن درب ضد سرقت ایرانی است که دارای کیفیتی نسبتا مشابه درب ضد سرقت ترک است اما از لحاظ قیمت ارزان تر از درب ضد سرقت ترک است.درب ضد سرقت چینی در این رده بندی در رتبه آخر قرار دارد و به عنوان ارزان ترین درب ضد سرقت در ایران شناخته میشود. درب ورودی لابی ضد سرقت از لوکس ترین مدل های درب ورودی به شمار می رود.

 

درب ضد سرقت ارزان

در هنگام خرید درب ضد سرقت به درب هایی برخورد میکنیم که از لحاظ قیمت نسبت به سایر درب های ضد سرقت از قیمت کمتری برخوردار هستند،که به اصطلاح به آن ها درب ضد سرقت ارزان میگویند. این درب های ضد سرقت که عمدتا ساخت کشور چین و گاها ساخت ایران هستند از کیفیت کمتر نسبت به درب های ضد سرقت با قیمت بالاتر برخوردار هستند.اما باز هم نمیتوان با اطمینان گفت که همه درب های ضد سرقت ارزان بی کیفیت هستند.پس برای خرید یک درب ضد سرقت باید با دانش و اطلاعات کافی دست به کار شوید و از افرادی که در این زمینه تجربه کافی دارند مشورت بگیرید.
 

درب ضد سرقت,انواع درب ضد سرقت

 

فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت

معمولا برای خرید درب ضد سرقت دو روش پیش رو دارید. اول اینکه میتوانید به مکان های و فروشگاه های درب ضد سرقت در سطح شهر وجود دارند مراجعه کنید و درب ضد سرقت را از نزدیک ببینید و درب مورد نظر خود را انتخاب کنید.برای این کار شاید مجبور شوید به فروشگاه و مغازه های متعددی که درب ضد سرقت عرضه میکنند، و یا شاید حتی به مراکز تولید درب ضد سرقت مراجعه کنید.در این صورت باید وقت کافی داشته باشید و هزینه بیشتری هم متقبل شوید تا با حوصله و صبر بتوانید درب ضد سرقت موردنظر و مطابق سلیقه خود را تهیه کنید. از جدید ترین مدل های درب ورودی ساختمان می توان به انواع درب ورودی استیل اشاره نمود.


دومین راه برای خرید درب ضد سرقت این است که از فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت خرید کنید. در این روش به سادگی در منزل یا محل کار خود از طریق سیستم کامپیوتری و یا گوشی هوشمند میتوانید به فروشگاه های مختلف که بر روی بستر اینترنت قرار دارند سر بزنید و درب های مختلف را دیده و حتی آن ها را با هم مقایسه کنید.و سپس با آگاهی و اطمینان دست به خرید بزنید.


این روش دیگر دردسر ها و اتلاف وقتی که در روش اول وجود داشت را ندارد، و شما میتوانید با کمک و سلیقه تمام افرادی که قرار است این درب، امنیت آن ها را فراهم کند درب ضد سرقت مورد نظرتان را انتخاب کنید. در حالیکه در روش اول بخاطر رفت و آمد ها و کمبود وقت شاید شما به تنهایی باید برای خرید درب اقدام میکردید،که این باعث میشد نتوانید از سلیقه و تجربیات اطرافیانتان بهره مند شوید.

 

درب ضد سرقت,انواع درب ضد سرقت

 

بورس درب ضد سرقت

برند های مختلف با قیمت ها و کیفیت های متفاوت از درب ضد سرقت را شما میتوانید بصورت یکجا در بورس درب ضد سرقت شاهد باشید.البته در شهرهای کشور ما مکان خاصی به عنوان بورس درب ضد سرقت وجود ندارد.مگر در نمایشگاه های بین المللی که تولید کنندگان و فروشندگان درب ضد سرقت محصولات خود را در معرض نمایش قرار میدهند ولی متاسفانه این نمایشگاه ها دائمی نبوده و زمان خاصی هم برای برگزاری آن ها مشخص نشده است.


پس بهتراست که بیخیال خرید درب در بورس درب ضد سرقت شویم و به راحتی با جستجو در اینترنت، فروشگاه های اینترنتی درب ضد سرقت را جستجو کرده و با صرف کمتر وقت و هزینه از این فروشگاه ها خرید کنیم. شما در فروشگاه های اینترنتی می توانید انواع درب داخلی و درب اتاقی را نیز تهیه نمایید. از پرفروش ترین مدل های درب داخلی می توان به درب ضد آب اشاره نمود. البته باید بدانید مدل هایی از درب ضد سرقت ضد آب نیز در بازار موجود است که در مقابل مواجه با رطوبت دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و دچار پوسیدگی نمی شود.

 

نصب درب ضد سرقت

نصب درب ضد سرقت به مهارت خاصی نسبت به سایر درب ها نیاز دارد. شاید برای یک نصاب درب ضد سرقت این کار بسیار آسان باشد و در مدت زمان کمی درب ضد سرقت را نصب کند ولی برای افراد عادی احتمالا دردسرساز خواهد بود و شما را به چالش بزرگی میکشد.

 

اگر درب به درستی نصب نشود ممکن است از لحاظ امنیتی نیز عملکرد خوبی نداشته باشد و نتوان از تمام قابلیت های آن استفاده کرد و به راحتی با یک دستکاری کوچک آن را باز کرد.کوچکترین اشتباه در هنگام نصب درب ضد سرقت میتواند خسارت های جبران ناپذیری را در پی داشته باشد و باعث صدمه زدن به درب و یا کاهش زیبایی شکل ظاهری درب ضد سرقت شود.پس بهتر است کار را به کاردان بسپاریم!!!!

 

انواع درب ضد سرقت در بازار ایران:

 درب ضد سرقت در ایران عموما به سه دسته تقسیم میشوند:

 

درب ضد سرقت ترک

درب ضد سرقت ترک توسط کشور ترکیه ساخته و سپس وارد ایران میشود.درب ضد سرقت ترک دارای کیفیت بسیار بالا و طراحی های شیک و منحصر به فرد است. ابزار و یراق آلات بکار رفته در این نوع از درب های ضد سرقت دارای بالاترین کیفیت هستند و این امر باعث ایجاد امنیت بیشتر میشود.

 

درب ضد سرقت,انواع درب ضد سرقت

 
این مزایا موجب میگردد درب ضد سرقت ترک در بازار ایران بیشترین طرفدار را داشته باشد و با وجود قیمت بالاتر این درب نسبت به سایر درب های ضد سرقت باز هم مشتری ها خواستار تهیه درب ضد سرقت ترک هستند.


تشخیص درب ضد سرقت ترک از سایر دربها بخصوص درب ضد سرقت ایرانی بسیار مشکل است و برای تشخیص یک درب ضد سرقت ترک اصل باید از افراد باتجربه کمک بگیرید.

درب ضد سرقت,انواع درب ضد سرقت

 

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت ایرانی از لحاظ شکل ظاهری شباهت زیادی به درب ضد سرقت ترک دارد و بعضی از یراق آلات به کار رفته در این درب ضد سرقت مانند دستگیره ها از جنس ترک هستند.


از لحاظ کیفیت درب ضد سرقت ایرانی توانایی رقابت با درب ضد سرقت ترک را داراست ولی در دراز مدت درب ضد سرقت ترک از کیفیت بیشتری برخوردار است.از این نظر میتوان گفت اگر در ساخت درب ضد سرقت ایرانی ، از ورق فولادی و ترجیحا ورق فولادی ایرانی و از قفل ها و یراق آلات باکیفیت استفاده شود، و همین طور سازنده درب ضد سرقت از استاندار های مربوطه به درستی پیروی کرده باشد درب ضد سرقت ایرانی هیچ تفاوتی با درب ضد سرقت ترک ندارد.


با این حال به راحتی میتوانیم به کیفیت و امنیت درب ضد سرقت ایرانی اطمینان کنیم و با قیمت مناسبی که دارد آن را برای منزل و یا محل کار خود انتخاب کنیم.

درب ضد سرقت,انواع درب ضد سرقت

 

درب ضد سرقت چینی

درب ضد سرقت چینی از وزن کمتری نسبت به سایر انواع درب ضد سرقت،مانند درب ضد سرقت ترک و ایرانی داراست.هرچه وزن درب ضد سرقت کمتر باشد به راحتی مورد تخریب و دستکاری قرار میگیرد.بنابراین به دلیل وزن کم و همین طور کیفیت پایین درب ضد سرقت چینی این درب از امنیت پایین تری برخوردار است.


به طبع به دلیل کیفیت پایین این نوع از درب های ضد سرقت دارای قیمت پایین تری هم هستند.


معمولا در دربهای ضد سرقت چینی به دلیل نامرغوب بودن رنگ های بکار رفته در آن ها بعد از مدتی دچار ریختگی رنگ میشوند.قفل و یراق آلات بکار رفته در این نوع از درب های ضد سرقت دارای کیفیت پایین و از برندهای نامعتبر میباشد .


با تمام این تفاصیل نمیتوان گفت همه درب های ضد سرقت چینی دارای کیفیت پایینی هستند. برخی از مدل های درب ضد سرقت چینی هم وجود دارد که با استاندارهای ساخت درب ضد سرقت تطابق دارند و میتوان به امنیت آن ها اعتماد و آن ها را تهیه کنیم.

 

درب ضد سرقت,انواع درب ضد سرقت

 
منبع: راسان درب

 



چند دقیقه با دانستنی ها

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024