بیماری های عجیب مادرزادی +عکس



بسیاری از افرادیکه بیماری های بسیار نادر دچار می شوند به مرور زمان و به مرور به این بیماری ها مبتلا می شوند اما برخی هستند که از همان بدو تولد به این مشکلات دچار هستند.

مرد شامپانزه ای

بیماری های عجیب مادرزادی , اخبار علمی و آموزشی

در اولین نگاه این مرد شاید به نظر یک فردی با نصف بدن انسان و نیمه دیگر گرگ به نظر برسد اما این مورد به خاطر یک بیماری مادرزادی است که باعث رشد بیش از حد مو در یک سمت بدنش می شود. "ژانگ هومینگ" در جنوب چین به دنیا آمده است و به نام مرد شامپانزه ای معروف شده است. او از همان بدو تولد این مشکل را به همراه داشته است و برخلاف تصور پزشکان هیچگاه رشد موهای آن متوقف نشده است.

دختر دلقکی

بیماری های عجیب مادرزادی , اخبار علمی و آموزشی

شاید هیچ چیز مانند یک بینی دلقکی برای یک دختر دوساله خجالت آور نباشد. "کانی لوید" انگلیسی با یک تومور در بینی خودش متولد شد و این تومور به مرور رشد کرد و باعث شد بینی او به قرمز تغییر رنگ دهد. این بینی برای مدتی روی صورت او بود تا اینکه بالاخره پزشکان توانستند او را عمل کنند و تومور خارج شد.

پسر لاک پشتی

بیماری های عجیب مادرزادی , اخبار علمی و آموزشی

پسر شش ساله کلمبیایی به یک بیماری عجیب در رگ های عصبی خود مبتلا بود که باعث شد یکی از خال های بدنش به میزان زیادی رشد داشته باشد و به یک کوله پشتی یا لاک شبیه شود. "دیدیر مونتالوو" به خاطر این بیماری که از بدو تولد به همراه بود از رفتن به مدرسه و یا بازی با بچه های دیگر محروم شده بود چرا که مردم فکر می کردند او از طرف شیطان نفرین شده است. البته این پسر بچه سال گذشته تخت عمل جراخی یک تیم انگلیسی قرار گرفت و لاکش با موفقیت برداشته شد.

پسر لکه قرمزی

بیماری های عجیب مادرزادی , اخبار علمی و آموزشی

"جرج اشمن" پسر بچه است که در هنگام تولد یک لکه قرمز رنگ و نه چندان زیبا روی پیشانی خودش داشت. او نزدیک به 4 سال با این لکه زندگی کرد و البته مادر او دیگر طاقت این لکه را نداشت و او را به دست پزشکان سپرد تا لکه او را درمان کنند. پزشکان با ارد کردن چند بافت مصنوعی زیر پوست او کاری کردند که بعد از 4 ماه لکه به طور کامل محو شده بود.

پسر گرگی

بیماری های عجیب مادرزادی , اخبار علمی و آموزشی

پسر بچه 8 ساله ای چند سال پیش به یکی از بیمارستان های چین مراجعه کرد که یک مورد بسیار عجیب روی صورتش داشت. "آن کای" پسر بچه است که از بدو تولد یک خال مودار در سمت راست صورتش داشته است و به مرور این خال نیز رشد کرده است. یکی از بیمارستان های جراحی پلاستیک در چین به تازگی قبول کرده است که این بچه را به طور رایگان درمان کند.
منبع:.yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------