شستشوی اصولی لباس با محصولات اکتیو



شستشوی لباس با محصولات اکتیو

شستشوی لباس با محصولات اکتیو

 

مراقبت از لباس، یکی از بخش‌های اساسی از چرخه زندگی است، اما انجام این کار نیازمند ملاحظاتی است. یکی از این ملاحظات انتخاب محصولات درست برای شستشوی لباس است. از آنجایی که این روزها، محصولات متنوعی در بازار وجود دارد، ممکن است در زمان انتخابِ بهترین گزینه دچار چالش شوید. در این مقاله قصد داریم تا محصولاتی از اکتیو را به شما معرفی کنیم که می‌توانید از آنها برای شستشوی اصولی لباس‌های خود، بدون آسیب دیدن البسه، استفاده کنید.

 

شستشوی لباس با محصولات اکتیو

استفاده از مواد شوینده آنتی باکتریال یکی از مهم‌ترین کارهای شما در زمان شستشوی لباس‌ها است. استفاده از این محصولات، خیال شما را بابت شستشوی کامل لباس و در کنار آن، ‌از بین بردن انواع باکتری راحت می‌کند و در نهایت، لباس‌های شما را ضد عفونی نیز می‌کنند.

 

در میان محصولات اکتیو،‌ تنوع محصول برای شستشوی لباس‌ها زیاد است و می‌توانید با انتخاب‌ها آنها، لباس‌های خود را تمیز و از آنها مراقبت کنید. در دسته بهداشت البسه، مایع لباسشویی، پودر ماشین لباسشویی (مایع تیره‌شوی، مایع لباسشویی جنرال، مایع لباسشویی پلی واش، مایع تیره‌شوی پلی واش)، پودر لباسشویی دستی و مایع نرم کننده حوله و لباس اکتیو وجود دارد که همه خاصیت آنتی باکتریال دارند. خود این محصولات اکتیو به چند محصول مجزا تقسیم می‌شوند. در ادامه هر کدام از این محصولات و کاربرد آنها را بیان خواهیم کرد.

 

پودر ماشین لباسشویی و دستی پلی‌واش اکتیو: پودر ماشین لباسشویی پلی‌واش اکتیو به منظور پاک کردن لباس از هر گونه کثیفی و چرک‌‌مردگی تولید شده است. از آنجایی که این پودر لباس‌شویی به راحتی شسته می‌شود، بنابراین میزان مصرف آب برای تمیز کردن لباس‌ها با این پودر بسیار کمتر می‌شود و همچنین، عمر البسه بسیار بیشتر می‌شود. قدرت پاک‌کنندگی و لکه‌بری این پودر بسیار بالا است و به همین خاطر، می‌توان با کمک آن لکه‌های سخت مانند چربی‌ها، لکه‌های قهوه، چای و دیگر لکه‌ها را از لباس پاک کرد.

 

از دیگر ویژگی‌های این پودر، جلوگیری از چروک افتادن روی لباس و همچنین تثبیت رنگ لباس‌ها است. از این محصول می‌توان برای شستشو و از بین بردن لکه‌های لباس در ماشین لباسشویی در ابعاد خانگی و صنعتی استفاده کرد.

 

مایع نرم‌کننده حوله و لباس اکتیو: نرم‌کننده‌ی حوله و لباس اکتیو، از خشک شدن و آسیب به لباس که در اثر استفاده از محصولات شوینده نامرغوب ایجاد می‌شود، جلوگیری می‌کند. از آنجایی که این نرم‌کننده بسیار سریع در آب حل می‌شود، بنابراین خیلی به‌سرعت به بافت پارچه نفوذ می‌کند و لطافت و نرمی به لباس‌ها می‌بخشد و از چروک شدن آن جلوگیری می‌کند. استفاده از این محصول، به شما در اتوکشی راحت‌تر نیز کمک می‌کند. این محصول بو و رایحه‌های بسیار جذابی دارد و همچنین، دارای خاصیت رفع الکتریسیته ساکن در لباس‌ها است. از این نرم‌کننده می‌توان برای انواع البسه، حوله و ملحفه استفاده کرد و به تثبیت رنگ، افزایش عمر و همچنین نرمی و لطافت آنها کمک کرد.

 

مایع لباسشویی پلی واش اکتیو: مایع لباس‌شویی پلی واش اکتیو حاوی آنزیم‌های مختلفی است که نقش آنها تمیز کردن لباس از هرگونه لکه و کثیفی، بدون آسیب رساندن به بافت پارچه است. برای شستشوی لباس با مایع لباس‌شویی پلی واش اکتیو، تنها نیاز است که مقدار کمی از این مایع را استفاده کنید و تمیزی و درخشانی را روی لباس‌های خود مشاهده کنید. از این رو، می‌توان این محصول را محصولی مقرون به صرفه و اقتصادی برای خانواده‌ها در نظر گرفت. مواد استفاده‌شده در مایع لباسشویی پلی واش اکتیو، به ماشین لباس‌شویی و لباس آسیبی وارد نمی‌کنند. از این مایع لباس‌شویی می‌توانید برای شستشوی لباس‌های رنگی و سفید هم به صورت دستی و هم در ماشین لباسشویی استفاده کنید.

 

مایع لباسشویی جنرال اکتیو: مایع لباسشویی جنرال اکتیو، برای شستشوی انواع لباس مناسب است و از آنها در برابر آسیب محافظت، رنگ‌ آنها را تثبیت و همچنین از افتادن چروک روی لباس‌ها جلوگیری می‌کند. بنابراین، می‌توانید از آن حتی برای از بین بردن سخت‌ترین لکه‌ها نیز استفاده کنید. کفِ تولیدشده با این محصول بسیار کنترل‌شده است و به همین خاطر، شستشوی لباس با آن آسان‌تر نیز می‌شود.

 

مایع تیره‌شوی اکتیو: مایع تیره‌شوی اکتیو، مناسب‌ترین گزینه برای شستشوی لباس‌های تیره و مشکی به‌شمار می‌آید. این محصول مانع از بورشدن، کهنگی و کمرنگ شدن رنگ لباس‌های تیره و مشکی می‌شود و همچنین، از پارچه لباس در طولانی مدت محافظت می‌کند. کفِ تولیدشده با این محصول بسیار کنترل‌شده است و به همین خاطر، شستشوی لباس با آن آسان‌تر نیز می‌شود.

 

مایع تیره‌شوی پلی واش اکتیو: مایع تیره‌شوی پلی واش اکتیو نیز برای لباس‌های تیره و مشکی کاربرد دارد و از بور شدن این لباس‌ها در زمان شستشو و همچنین بروز سفیدک روی پارچه جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، این مایع شستشو از بافت پارچه محافظت و رنگ لباس‌ها را تثبیت می‌کند. 

 

محصولات اکتیو

محصولات اکتیو

 

استفاده از محصولات اکتیو برای داشتن لباس‌هایی تمیز و سالم

اگر می‌خواهید از لباس‌های خود برای مدت طولانی‌ای استفاده کنید و بدون آسیب رساندن به رنگ و بافت، آنها را تمیز کنید، پیشنهاد ما استفاده از محصولاتی است که در این مقاله معرفی کردیم. با توجه به نیاز خود، می‌توانید هر کدام از این محصولات را انتخاب کنید و لباس‌هایی خوشبو، نرم، لطیف، تمیز و البته سالم داشته باشید. در نهایت، باید گفت که صفر تا صد شستشوی لباس‌ها، ملحفه‌ها و حوله‌ها را می‌توانید با محصولات باکیفیت اکیو انجام دهید.

 

منبع: اکو ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024