12 بازی محبوب برای گوشی‌های اندرویدی در سال 2023



بهترین بازی های اندروید

بهترین بازی های اندروید

 

یکی از مزایای مهم داشتن گوشی یا تبلت اندرویدی، دایره انتخاب بزرگتر بازی‌های موبایلی نسبت به آیفون است. با این حال، برای برخی افراد پیدا کردن بهترین بازی برای گوشی اندرویدی چالش‌برانگیز است. اگرچه در Play Store انبوهی از بازی‌ها وجود دارند، انتخاب بهترین گزینه از میان آن‌ها می‌تواند سخت باشد. به همین دلیل، ما در این مطلب قصد داریم بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های گوشی‌های اندرویدی در سال 2023 را به شما معرفی کنیم.

 

Monopoly Go!

 

Monopoly Go

Monopoly Go

 

Monopoly Go! به چند دلیل یکی از محبوب‌ترین بازی‌های گوشی‌های اندرویدی است. این بازی یک نوع بازی کلاسیک محسوب می‌شود که در عین حال، آسان و سرگرم‌کننده است. این در واقع، نسخه موبایل همان بازی رومیزی مونوپولی است که بسیار سریع‌تر و بی‌باک‌تر پیش می‌رود.

 

Roblox

Roblox یک اجتماع آنلاین بی‌نهایت است. در این برنامه، بازی‌ها و شبکه‌های اجتماعی با هم ترکیب می‌شوند. شما می‌توانید در Roblox بازی‌ها و تجارب خود را بسازید، در بازی‌های ساخته‌شده توسط بازیکنان دیگر اکتشاف کنید و تقریبا هر چیزی که تصور می‌کنید را بسازید. علاوه بر این، می‌توانید در فضای مجازی آن با دیگران آشنا شده و صحبت کنید.

 

Twisted Triangle

این بازی برای کسانی طراحی شده است که عاشق بازی‌های پازلی هستند. در بازی Twisted Triangle لازم است همه گره‌ها را باز کنید و طناب‌ها را به ترتیب درست بچینید. این بازی اگرچه چالش‌برانگیز است اما حل پازل‌های آن غیرممکن نیست.

 

Royal Match

پادشاه را نجات دهید! Royal Match یک بازی پازلی است که در آن لازم است قطعات همرنگ را کنار یکدیگر قرار دهید، پازل‌ها را حل کنید تا پادشاه را نجات دهید، بتوانید سکه بگیرید و قصر پادشاه را تزیین کنید. انجام این بازی نیاز به اینترنت ندارد و علاوه بر این، رایگان است.

 

Subway Surfers

همانطور که از نام آن مشخص است، در Subway Surfers لازم است سکه‌ها را جمع‌آوری کنید و در مسیر مترو که بسیار سرگرم‌کننده و رنگارنگ است حرکت کنید. نقش‌های اصلی این بازی سعی دارند از بازرس و سگش فرار کنند.

 

Number Puzzle Game

یادگیری این بازی آسان است اما تسلط بر آن می‌تواند دشوار باشد. این بازی فکری و به‌شدت اعتیادآور شامل 16 خانه است که تنها دو خانه از آن‌ها پر شده‌اند. لازم است سعی کنید اعداد یکسان را به‌گونه‌ای در کنار هم در این خانه‌ها قرار دهید که حاصلضرب آن‌ها به عدد نهایی 2048 برسد.

 

Among Us

اگرچه ممکن است محبوبیت دیوانه‌وار Among Us رو به کاهش باشد، این بازی همچنان بسیار سرگرم‌کننده است. Among Us در مورد فریب است و در آن پنج تا 10 بازیکن دور هم جمع می‌شوند و برخی از تکالیف را در فضا انجام می‌دهند. با این حال، یک فرد فریبکار در این جمع وجود دارد و سعی می‌کند همه را بکشد. یک فرد فریبکار خوب باعث می‌شود همه علیه هم قرار بگیرند و همدیگر را سرزنش کنند.

 

Who Can't Draw

 

Who Can't Draw

Who Can't Draw

 

اگر به دنبال یک بازی سرگرم‌کننده و جذاب برای دورهمی‌های خود هستید این بازی می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. Who Can’t Draw یک بازی شبیه به Pictionary است اما در موبایل انجام می‌شود. به نفر اول کلمه‌ای داده می‌شود واو قبل از اینکه گوشی را به نفر بعدی بدهد، تمام تلاشش را می‌کند که تصویر آن کلمه را بکشد. سپس، شخص بعدی 15 ثانیه فرصت دارد نقاشی را کپی کند و آن را به نفر بعدی بدهد. سپس، آخرین نفر باید بر اساس جدیدترین نقاشی حدس بزند کلمه اصلی چه بوده است.

 

Spider-Man Unlimited

این اپلیکیشن، معروف‌ترین و محبوب‌ترین بازی اسپایدرمن است که شباهت زیادی به بازی Subway Surfers دارد. با این حال، دونده‌ها در این بازی شگفت انگیز، شخصیت‌های Marvel هستند. اگر فرزندتان به کارتون، لباس، اسباب بازی یا به‌طور کلی محصولات طرح شخصیت مرد عنکبوتی علاقه دارد، ممکن است این بازی نیز برای او جذاب باشد. این بازی نیاز به خرید ندارد.

 

Donut County

Donut County یک بازی آرامش‌بخش است که وظیفه شما در آن این است که تا جایی که می‌توانید در یک شهر کوچک، هرج‌ومرج ایجاد کنید. در این بازی لازم است یک گودال ایجاد کنید که این گودال به‌تدریج با بلعیدن چیزهایی که در سطح زمین وجود دارد بزرگتر و مکنده‌تر می‌شود و در نهایت، ساختمان‌ها و سایر سازه‌ها را می‌بلعد و شهر را ویران می‌کند. Donut County خنده‌دار است و می‌تواند شما را یکی دو ساعت سرگرم کند.

 

Super Brawl Universe

این یکی از بامزه‌ترین بازی‌های اندرویدی است که در آن لازم است در برابر رقبای قدرتمندی قرار بگیریم و آن‌ها را شکست دهیم. اگر شما یا فرزندتان به انیمیشن باب اسفنجی مانند باب اسفنجی شلوار مکعبی یا سایر محصولات دارای طرح این شخصیت مانند عروسک و اسباب بازی آن علاقه دارید، احتمالا از این بازی لذت خواهید برد، زیرا یکی از شخصیت‌هایی که می‌توانید در بازی انتخاب کنید، باب اسفنجی است.

 

Asphalt 9: Legends

Asphalt شامل یک سری بازی‌های اتومبیلرانی مسابقه‌ای است که نسخه نهم آن این امکان را به شما می‌دهد تا با سوپراسپرت‌هایی از برندهای مطرح که به زیبایی طراحی شده‌اند رانندگی کنید. طراحی بسیار واقعی ماشین‌ها در این بازی به همراه جزئیات زیاد مسیرهای مسابقه می‌تواند باعث شود که بهترین تجربه را از بازی‌های مسابقه‌ای داشته باشید. بنابراین، اگر به سبک بازی‌های مسابقه‌ای اتومبیلرانی علاقه دارید این بازی برای شما مناسب است.

 

در نهایت، گوشی‌های اندرویدی انتخاب از میان طیف وسیعی از بازی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند که این امر باعث می‌شود این گوشی‌ها بسیار پرطرفدار باشند. با این حال، با وسیع شدن دایره انتخاب، ممکن است پیدا کردن بهترین بازی دشوار شود. به همین دلیل، ما در این مطلب سعی کردیم بهترین بازی‌های اندرویدی در سال 2023 را به شما معرفی کنیم تا از میان آن‌ها بازی‌ای را انتخاب کنید که با علایق شما بیشترین هماهنگی را داشته باشد.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

    X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

    Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024