6 نکته برای داشتن استایل جذاب با پیراهن سفید مردانه



استایل جذاب با پیراهن سفید مردانه,داشتن استایل جذاب با پیراهن سفید مردانه, نکاتی برای داشتن استایل جذاب با پیراهن سفید مردانه

6 نکته برای داشتن استایل جذاب با پیراهن سفید مردانه

 

نقاط قوت استایل یک استایل شیک مردانه در چند نکته اصلی خلاصه می‌شود. مردان شیک پوش برای محیط‌های اداری، مراسم‌های مهم و مهمانی‌هایی مانند عروسی از کت و شلوار استفاده می‌کنند. یک نکته بسیار مهم که باعث جلوه بیشتر رنگ‌های به کار برده شده در استایل مردانه می‌شود، پیراهن سفید است. شاید تابه حال توجه زیادی به آن نداشتید و یک پیراهن سفید را به همراه تمام کت و شلوارهای خود استفاده می‌کردید و استایل شما تعریفی نداشت. نکته مهم، خود این پیراهن است. با ما همراه باشید تا کمی بیشتر در مورد یک پیراهن سفید ساده به شما بگوییم.

 

1. دوخت خاص پیراهن

اگر به نظر شما تفاوت چندانی ندارد پیراهن خود را از یک حراجی بخرید یا یک برند معتبر ما اینجا هستیم که کمی بیشتر در مورد برندها صحبت کنید. یک مثال از برندهای داخلی برند ال سی من است. این برند ایرانی که توسط دو برادر ایجاد شده به صورت تخصصی در تولید پوشاک آقایان فعالیت دارد.

 

نکته خاص در مورد این برند دوخت متناسب با اندام مردان ایرانی است. پیراهن‌ها و حتی تیشرت‌های اسپرت این برند آنچنان دقیق و تمیز الگو سازی و دوخته می‌شود که زمان استفاده از این پیراهن‌ به همراه هر شلوار و هر لباسی احساس شیک بودن خواهید داشت. با اضافه کردن چند اکسسوری ساده متناسب با محیط می‌توانید کمی متفاوت‌تر حاضر شوید.

 

2. دومین بخش مهم از استایل مردانه

کفش‌ها دومین بخش از استایل مردانه هستند که می‌توانند تاثیر زیادی روی استایلتان داشته باشند. کفش ورزشی مردانه یا کفش چرم فرقی ندارد. شما می‌توانید با یک پیراهن سفید هر دو را امتحان کنید. نحوه استایل کردن نکته کلیدی در انتخاب کفش به همراه پیراهن است. کفش اسپرت مردانه یا کفش کتونی یک مدل عالی برای همراه شدن پیراهن با کفش است.

 

توجه داشته باشید برای استفاده از پیراهن سفید با کفش کتونی یک شلوار راسته انتخاب کنید. شلوار تنگ استایل جذابی برای چنین ترکیب بندیی نخواهد بود. یک نکته مهم دیگر در مورد کفش‌های اسپرت استفاده از مدل‌های طبی است که از سلامت پا در استفاده طولانی مدت محافظت می‌کند و جلوی آسیب به پا، کمر و در نهایت ستون فقرات را می‌گیرد.

 

3. کراوات بپوشید 

راهنمای داشتن استایل شیک مردانه,دوخت خاص پیراهن,راهنمای داشتن استایل شیک مردانه با پیراهن سفید

با پیراهن سفید کروات بزنید

 

مدیران عامل و مدیران ارشد را در ذهن خود داشته باشید. ما به دنبال یک تصویر آرمانی هستیم. مهم است که برای چه محیطی از کراوات استفاده می‌کنید و این اهمیت را در غالب طرح روی کراوات نشان خواهید داد. نکته مهم دیگر این است که کراوات را می‌توانید به همراه پیراهن سفید آستین بلند یا آستین کوتاه بپوشید. برای تابستان و مهمانی‌ها پیراهن آستین کوتاه مناسب است اما اگر می‌خواهید کمی رسمی‌تر باشید از پیراهن آستین بلند استفاده کنید.

 

شما می‌توانید در یک مهمانی از کراوات استفاده کنید، می‌توانید در شرکت و ادارات از آن استفاده کنید. حتی محدودیتی در استفاده از کراوات هنگام خرید ندارید. همانطور که گفته شد طرح روی کراوات بسیار مهم است. کراوات طلاکوبی که بیش از اندازه کارشده است برای یک خرید ساده مناسبتی ندارد. انتخاب خود در طرح کراوات را با در نظر گرفتن شرایط و محیط انجام دهید.

 

4. آستین‌های خود را بالا بزنید

ترکیب رنگ با کت و شلوار رنگ سفید,اکسسوری‌ های لازم برای آقایان با لباس سفید, مراسم‌های مهم و مهمانی‌ها

آستین های خود را بالا بزنید تا به جذابیت شما بیافزاید

 

اگر اندام زیبایی دارید و می‌خواهید پیراهن سفید شما هرچه بیشتر به جذابیتتان بی‌افزاید می‌توانید آستین‌های خود را تا آرنج بالا بزنید. این یکی از نکات مورد توجه خانم‌ها است. در واقع ساعد دستتان یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها در استایل شما است. آستین‌هایی تا روی مچ رسمی و شیک است اما برای جذابیت بیشتر این توصیه را از دست ندهید. نکته مهم دیگر استفاده از یک ساعت مناسب است.

 

منظور از ساعت مناسب، ساعتی است که بند آن با کفش شما تناسب داشته باشد. کفش‌های اسپرت را با ساخت‌های بند چرمی بپوشید و برای کفش‌های رسمی و چرم از ساعت‌های استیل استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید ساعت بند چرمی را با کفش کتونی استفاده کنید، اما در انتخاب رنگ آن دقت لازم را به خرج دهید. استفاده از ساعت بند فلزی به همراه کفش چرم درصد جذابیت و خاص بودن شما را افزایش می‌دهد.

 

5. شلوار

ما در مورد شلوار توضیح کوتاهی به شما دادیم. استفاده از شلوار مناسب با پیراهن سفید و رسمی تقریبا محدودیتی ندارد. در واقع می‌توانید شلوار جذب را با این پیراهن بپوشید و همچنین شلوار راسته و پارچه‌ای را امتحان کنید. در یک استایل مردانه همه چیز به محیطی که در آن قرار می‌گیرید بستگی دارد. در محیط‌های اداری و محیط‌های رسمی و مهمانی‌ها  شلوار راسته و در مکان‌های عمومی‌تر یا دورهمی‌ها شلوار جذب را امتحان کنید.

 

انتخاب با شما است و حتی می‌توانید از شلوار راسته برای مکان‌های عمومی‌تر استفاده کنید. جدا از مدل شلوار طرح آن یک عامل تعیین کننده برای استایلتان است. مدل‌های موجود در بازار بسیار متنوع هستند و شلوار‌هایی با طرح چهارخانه ریز یا درشت از مدل‌های پرطرفدار در میان شلوار‌های طرح دار است. انتخاب کت و شلوارهای چهارخانه نیز انتخاب هوشمندانه‌ای برای خاص و متفاوت بودن است. از رنگ‌های تیره مانند سرمه‌ای و خاکستری استفاده کنید.

 

6. اکسسوری‌ها

قرن جدید پر از تفاوت‌ها و تعارضات فرهنگی بود. جزئیات زیادی به پوشش مردان و زنان اضافه شد و بسیاری از نکات بی اهمیت از آن حذف شد. به عنوان یک مثال کلی با در نظر گرفتن سبک آرایشی خانم‌ها در 10 سال پیش و مقایسه آن با مدل‌های امروزی می‌توانید متوجه یک تحول عظیم شوید. این یک مثال کلی بود. اکسسوری‌های مردان نیز تغییر کرده است. ما چیزهایی مانند گوشواره و پیرسینگ را اکنون محدود به خانم‌ها نمی‌‌دانیم.

 

این انتخاب با شما است و می‌توانید از چنین اکسسوری‌هایی با پیراهن استفاد کنید، اما اگر می‌‌خواهید شیک و موقر باشید استفاده از یک دستنبند طلا کارتیر به همراه ساعت استیل به اندازه کافی کارساز است و جذابیت شما را تضمین می‌کند. همچنین می‌توانید از زنجیر طلا هم استفاده کنید و آن را با دستبند خود ست کنید. برای جذاب‌تر شدن دکمه آخر پیراهن خود را باز بگذارید. 

 

پیراهن مردانه سفید و خوش دوخت تاثیر مستقیم زیادی بر استایل شما و دیدگاه اطرافیانتان خواهد داشت. بهترین ترکیب رنگ با کت و شلوار رنگ سفید است. استفاده از پیراهن‌های رنگی مانند صورتی یا قرمز برای مراسم‌های خاص با کت و شلوار یک اشتباه بزرگ است و زیبایی استایل و اندام شما را از بین می‌برد.

 

نویسنده: سارااقبالی 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

    X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

    Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024