یک میمون در تایلند پلیس شد



پلیس شدن یک میمون در تایلند،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون
سال ۲۰۱۰ نیروهای پلیس سایبوری در استان یالا در تایلند دست به ابتکار جالبی زده‌ و نیروی جدیدی را به خدمت گرفتند. این نیروی جدید از محبوبیت زیادی هم در این کشور برخوردارشد و خیلی‌ها برای تماشای آن خودشان را به مرکز اصلی پلیس این شهر می‌رساندند.

به گزارش همشهری آنلاین، سانتیسکو، میمون پنج ساله‌ای بود که سال ۲۰۱۰ پلیس تایلند تصمیم گرفت تا از او برای اجرای راحت‌تر بعضی ماموریت‌های پلیسی استفاده کند و به همین دلیل این میمون، تحت آموزش‌های پلیسی لازم قرار گرفت و برای خودش یک پلیس کامل تایلندی شد.

 

سانتیسکو در زبان تایلندی به معنای صلح است و از آنجایی که مردم تایلند به میمون‌ها علاقه زیادی دارند، پلیس این کشور تصمیم گرفت تا سانتیسکو را با لباس پلیس هر روز با خود برای گشتزنی به شهر ببرد تا در عملیات‌های پلیسی از آن استفاده کند. 

 

سانتیسکو در تمامی ماموریت‌های پلیسی شرکت می‌کرد و زمانی که پلیس دستور ایست یک ماشین را می‌داد او همراه دیگر ماموران به بازرسی اتومبیل می‌پرداخت و حتی بعضی وقت‌ها روی سقف ماشین پلیس می‌نشست و به دقت مراقب ماشین‌هایی بود که از جاده عبور می‌کردند تا سرعت زیادی نداشته باشند. مسؤولیت این میمون پلیس کم و بیش شبیه بقیه پلیس‌ها بود و حتی گاهی اوقات در ماموریت‌ها زخمی هم می‌شد.

 

 سانتیسکو وقتی خسته می‌شد مثل یک نیروی پلیس واقعی وقت استراحت داشت و در ضمن نوشیدن آب از بطری یکی از کارهای لذت‌بخش این میمون بود که به آن علاقه زیادی داشت. 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------