هتلی در اعماق زمین!



هتلی عجیب در ولز،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون
یک هتل در «ولز» که در اعماق زمین ساخته شده است به عنوان عمیق‌ترین هتل جهان فعالیت می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از بی بی سی، دوست دارید عمیق‌ترین خواب جهان را تجربه کنید؟‌ هتلی که در یکی از معدن‌های سنگ واقع در شمال ولز ساخته شده، این فرصت را برای علاقه‌مندان فراهم کرده است.

 

مهمانان این هتل می‌توانند در یکی از چهار کابین یا به اصطلاح اتاقک‌های سنگی ویژه اقامت کنند، که در عمق ۴۱۹ متری زیر زمین ساخته شده است.

 

هتلی عجیب در ولز،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون

با این‌که اتاق‌های این هتل لوکس طراحی شده‌اند، اما اقامت کردن در آن‌ها برای کسانی است که دل و جرأت زیادی دارند. مسافران برای اقامت در این هتل باید دو ساعت پیاده‌روی و مسیری صعب‌العبور را پشت سر بگذارند. مهمانان ابتدا باید با یک «راهنمای سفر» تماس بگیرند تا آن‌ها را به معدن راهنمایی کند. این مسیر،‌ راه پله‌های قدیمی و پل را شامل می‌شود. تجهیزات ایمنی مانند چراغ‌ و چکمه‌ نیز در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد تا اقامت به یک ماجراجویی واقعی تبدیل شود.

 

این هتل که «هتل دیپ اسلیپ» (خواب عمیق) نام دارد، اخیرا به روی گردشگران باز شده است. یک شب اقامت در کابین‌های این هتل که در آن غذا هم سرو می‌شود ۳۵۰ پوند هزینه دارد، اما برای اقامت در اتاقک‌های لوکس و سنگی آن باید بیش از ۵۰۰ پوند پرداخت کرد.

 

هتلی عجیب در ولز،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------