کسی به این زن بخاطر ۸۰۰ خالکوبی شغل نمی‌دهد



خالکوبی،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون
زنی که خود را معتاد به «خالکوبی» می‌داند می‌گوید با وجود ۸۰۰ خالکوبی در بدن خود هیچ کس به او کار، حتی تمیز کردن سرویس‌های بهداشتی، نمی‌دهد.

به گزارش خبرآنلاین،خالکوبی، که این روزها بسیار مد شده است می‌تواند توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند اما همین خالکوبی‌ها موجب دردسر زن بریتانیایی شده است که بیش از ۸۰۰ خالکوبی در بدن خود دارد. او هر کجا تقاضای شغل می‌کند، با رد درخواست مواجه می‌شود.

 

ملیسا اسلووان، ۴۶ ساله اهل ولز، در گذشته حرفه تمیز کردن سرویس بهداشتی عمومی را داشته است اما از زمانی‌که بدن و صورت خود را خالکوبی کرده است، نتوانسته هیچ کاری، حتی حرفه قبلی خود را بیابد. او می‌گوید، به‌دلیل خالکوبی‌هایش، کسی به او کار نمی‌دهد.

 

اسلووان، اولین خالکوبی خود را در ۲۰ سالگی انجام داد و تا به امروز این خالکوبی‌ها را ادامه داده و تقریبا به ۸۰۰ طرح رسانده است. او می‌گوید، «با وجود اینکه به‌دلیل این خالکوبی‌ها کسی حاضر نمی‌شود به من کار دهد، من به این خالکوبی‌ها همچنان ادامه می‌دهم. معتاد این کار شده‌ام. درواقع همین الآن حداقل سه لایه خالکوبی روی صورتم است.»

 

اسلووان قصد دارد با انجام هفته‌ای سه خالکوبی روی بدن خود، به خالکوبی‌هایش اضافه کند. او قصد دارد شبیه شخصیت کارتونی «اسمورف» که آبی‌رنگ بود بشود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------