زنی که دارای رکورد بیشترین انگشت دست و پا است!



اخبار,اخبار گوناگون
یک زن هندوستانی رکورد داشتن بیشترین انگشت دست و پا را در جهان در اختیار دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مطمئنا جغرافیای مکانی‌ای که فرد در آن رشد می‌کند می‌تواند تاثیر چشمگیری بر فرهنگ، شخصیت و حتی سرنوشت او داشته باشد، مانند یک زن بداقبال هندوستانی که به خاطر انگشتان زیاد دست‌ها و پاهایش از سوی افراد بومی " جادوگر " خوانده می‌شود.

 

" کوماری نایاک" که ۶۳ ساله دارد به‌دلیل نقص مادرزادی با ۱۲ انگشت دست و ۱۹ انگشت پا به‌دنیا آمده است. افراد محلی به‌دلیل انگشتان بی‌شماری که این زن دارد به او لقب ساحره یا جادوگر داده‌اند. کوماری که اهل منطقه " گنجام" هند است به دلیل اذیت و آزار افراد محلی که او را به نام جادوگر می‌شناسند از حضور در خیابان خودداری می‌کند. او در این باره گفت: «من با همین نقص مادرزادی به دنیا آمدم و به دلیل آنکه از خانواده‌ای فقیر بودم با اینکه اکنون به ۶۳ سالگی رسیده‌ام هنوز نتوانسته‌ام آن را درمان کنم.

 

ساکنان بومی، آن‌هایی که به خرافات باور دارند بر این عقیده‌اند که من یک جادگر هستم و به همین دلیل از من دوری می‌کنند. آن‌ها گاهی فقط برای تماشای انگشتان بیشمار دست و پایم به خانه‌ام می‌آیند، اما کمکی به من نمی‌کنند. من مجبورم مدت زیادی از سال را در خانه محبوس باشم. آن‌ها به دیده احترام به من نگاه نمی‌کنند و رفتاری شایسته با من ندارند»

اخبار,اخبار گوناگون

 

کوماری اکنون رکورد دارنده بیشترین انگشت دست و پا در گینس را در اختیار دارد. رکورد قبلی در سال ۲۰۱۴ به نام " دِوِندرا سوتار" که دارای ۱۴ انگست پا و ۱۴ انگشت دست بود ثبت شده بود.  

 

گفتنی است؛ کوماری از یک عارضه مادرزادی با نام polydactyly رنج می‌برد. فرد دارای بیماری polydactyly با انگشتان دست و پای متعدد به‌دنیا می‌آید. این اتفاق بر اثر جهش ژنتیکی رخ می‌دهد. polydactyly اگرچه شایع نیست، اما یک یا دو نفر از بین پنج هزار نفر دارای انگشتان اضافی هستند.

اخبار,اخبار گوناگون

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------