راهکار عجیب هندو ها برای در امان ماندن از کرونا



راهکار عجیب هندو ها برای در امان ماندن از کرونا،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون
راهکار عجیب هندو ها در استفاده از کود گاو برای در امان ماندن از کرونا به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کشور هند به عنوان کشور عجایب در جهان شناخته می شود. در حالی که تقریبا دو سال پیش بود که برپایی یک ضیافت عجیب از سوی گروهی موسوم به "اتحادیه هندو‌های کل هند" برای نوشیدن ادرار گاو به منظور جلوگیری از ابتلا به کرونا در کشور هند خبرساز شد به تازگی نیز انتشار تصاویر استفاده مردم این کشور از مدفوع گاو برای در امان ماندن از کرونا به سوژه رسانه ها شده است.

 

در تصاویری که به طور گسترده در فضای مجازی منتشر شده مردم این کشور را در حالی که بدن خود را به مدفوع گاو آغشته کرده اند نشان می دهد. تصاویری که از غرب ایالت گجرات تعدادی از اهالی محلی را در داخل یک دامداری نشان می دهد که سراسر بدن خود را به مدفوع گاو آغشته کرده اند. آنها می گویند هفته ای یک بار برای در امان ماندن از کرونا بدن خود را به مدفوع و ادرار گاو آغشته می کنند.

 

این در حالی است که پزشکان هندوستانی از مردم خواسته اند برای در امان ماندن از ابتلا به کرونا خود را به مدفوع و ادرار گاو آغشته نکنند. این  پزشکان می گویند هیچ شواهدی دال بر اثربخشی مدفوع و ادرار گاو در برابر کرونا وجود ندارد و هشدار می دهند چنین کاری ریسک ابتلا به سایر بیماری ها را افزایش خواهد داد.

 

گفتنی است؛ قرن هاست که هندوها از کود گاو برای تمیزکردن خانه های خود و همچنین هنگام برپایی مراسم دعا استفاده می کنند و بر این باورند که این ماده خاصیت درمانی و ضدعفونی کننده دارد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------