«خابی لیم» چگونه به پرطرفدارترین تیک تاکر جهان مبدل شد؟



خابی لیم،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون
خابی لیم در تیک تاک، بعنوان پر دنبال‌کننده‌ترین تیک تاکر جهان شناخته شد.

به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، خابی لیم سنگالی روز پنجشنبه ۲۳ ژوئن با تعداد فالوورهای بیش از ۱۴۲.۴ میلیون نفر در شبکه اجتماعی معروف تیک تاک، بعنوان پر دنبال‌کننده‌ترین تیک تاکر جهان شناخته شد. بدین ترتیب او چارلی داملیو آمریکایی با ۱۴۲.۲میلیون فالوئر را پشت سر گذاشت.

 

این جوان ۲۲ ساله که اصالتا سنگالی است در ایتالیا زندگی می‌کند و به‌لطف ویدیوهای طنزآمیز خود در تیک تاک و اینستاگرام به شهرت زیادی دست پیدا کرده است.

 

اما داستان زندگی و به شهرت رسیدن خابی بیشتر شبیه یک افسانه است. او که از سن یک سالگی به ایتالیا مهاجرت کرده در ابتدا در یک کارخانه‌ای در تورین ایتالیا مشغول به کار شد اما در مارس ۲۰۲۰ درست در اوج همه‌گیری کووید یکی از افرادی بود که به خاطر کرونا و رکود اقتصادی بیکار شد ولی نوآوری و خلاقیت او در تولید ویدیوهای کوتاه زندگی او را دگرگون کرد.

 

او در ویدئوهای کوتاه کمدی خود با حالت چهرهٔ خاصی که دارد، به افرادی اشاره می‌کند که بی‌دلیل کارهای ساده را به شکل پیچیده انجام می‌دهند. خابی ابتدا تفریحی ویدئو می‌ساخت اما کاربران فضای مجازی بـه قدری از ویدئوهای او خوششان آمد کـه او یک شبه بـه محبوبیت عظیمی دست یافت.

 

وی تاکنون از طریق تبلیغات و فعالیت در زمینه مُد درآمد بسیار خوبی به دست آورده و به میلان نقل مکان کرده است. کار او به این صورت است که فضای مجازی را زیر و رو کند و ببیند که افراد چه کارهایی را با کلی سختی انجام می‌دهند. سپس آن کار را به راحتی انجام می‌دهد و در پایان حالتی خاص به دست‌هایش می‌دهد.

 

اگرچه او از دوران کودکی در ایتالیا زندگی می‌کند، اما هنوز پاسپورت یا شهروندی ایتالیایی ندارد و فقط تابعیت سنگالی دارد. او گفته‌است: «با احترام، برای اینکه خودم را ایتالیایی معرفی کنم، به یک تکه کاغذ نیازی ندارم»

 

موقعیت او به عنوان یک ستاره تیک تاک به او اجازه داد تا در آخرین جشنواره فیلم کن در بخش اختصاص داده شده به تیک تاکرها به ​​عنوان داور انتخاب شود. این تجربه میل به ورود به سینما را در او برانگیخته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------