معرفی بهترین میوه فروشی های کرمان + آدرس



معرفی بهترین میوه فروشی های کرمان + آدرس

معرفی بهترین میوه فروشی های کرمان

 

در شهر کرمان میوه فروشی‌های مختلفی وجود دارند و انتخاب بهترین‌های آن‌ها، فرصتی فراهم می‌آورد تا بهترین کیفیت میوه را با قیمت مناسب تهیه کرد. در این مطلب به دنبال آن هستیم تا نگاهی به فهرست بهترین میوه فروشی‌های کرمان و اطلاعات تماس هر یک بیندازیم. از شما نیز دعوت می‌کنیم که تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

بهترین میوه فروشی‌های کرمان

همانطور که اشاره کردیم، در شهر کرمان میوه فروشی‌های متعددی وجود دارند و از یک خیابان به خیابان دیگر که بروید، سوپرمیوه‌های کوچک و بزرگی را خواهید یافت. از جمله بهترین میوه فروشی‌های کرمان می‌توان به میوه فروشی فابریک، بوستان، شادی، باغچه سبزی، نمونه، قهرمان، پارسیان و ... اشاره کرد. در ادامه درباره این میوه فروشی‌ها بیشتر توضیح داده‌ایم:

 

1. میوه فروشی فابریک

میوه فروشی فابریک، محصولات عالی و درجه یک را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در این میوه فروشی هم کیفیت میوه‌ها عالی ارزیابی شده و هم به لحاظ قیمت، مقرون به صرفه هستند. برای سفارش آنلاین میوه کرمان https://snappfood.ir/service/grocery/city/kerman?page=0 ، راه ساده‌ای پیش روی شما قرار دارد و کافی است که سری به اسنپ فود کرمان بزنید.

 

• آدرس: کرمان، خیابان مطهری، میدان علی ابن ابی طالب

 

2. میوه فروشی باغچه سبزی

اما میوه فروشی باغچه سبزی در کرمان، یکی از بهترین سوپرمیوه‌هایی است که به جز انواع میوه و صیفی‌جات، سبزی‌های تازه را نیز در سبد محصولات خود جای داده است. در واقع اگر بخواهیم نگاهی به معرفی بهترین میوه فروشی های کرمان داشته باشیم، میوه فروشی باغچه سبزی در صدر آن‌ها قرار می‌گیرد.

 

• آدرس: کرمان، فیروزه، بلوار فیروزه، خیابان اعتصامی غربی

 

3. میوه سرای بوستان

میوه سرای بوستان در شهرک رجایی کرمان واقع شده است. بوستان یکی از میوه فروشی‌هایی است که همیشه شلوغ بوده و مشتریانی پر و پا قرص دارد. در این میوه فروشی شهر کرمان، شما می‌توانید میوه‌ها را با قیمت‌های مناسب خریداری کرده و در ضمن به اختیار خود، هر میوه‌ای را که مایل هستید، دستچین کنید.

 

• آدرس: کرمان، شهرک رجایی، بلوار شیراز، خیابان شهید هاشم نادری، خیابان یازدهم بوستان

 

4. میوه سرای شادی

اگر به دنبال یک میوه فروشی با میوه‌های لوکس در کرمان هستید، میوه فروشی شادی را از دست ندهید. در این میوه فروشی، میوه‌ها به شکل بسیار زیبایی در کنار هم چیده شده و خرید از میان آن‌ها، واقعا وسوسه کننده به نظر می‌رسد. چیدمان شیک و جذاب میوه‌ها، باعث می‌شود تا مشتری میل بیشتری به خرید میوه داشته باشد و میوه سرای شادی، از این روش استفاده کرده است.

 

• آدرس: کرمان، کوی ذغال سنگ، بلوار دانش

 

بهترین میوه فروشی های کرمان

 

5. میوه سرای پارسیان

در منطقه زورآباد کرمان، میوه سرای پارسیان را به عنوان یک میوه فروشی محلی خوشنام داریم. این میوه فروشی، همیشه به ارزان فروشی معروف بوده و میوه‌های تازه و مرغوبی را به مشتریان خود ارائه می‌کند. زمانی که به میوه سرای پارسیان وارد شوید، حتما میوه‌های زیادی خریداری کرده و با قرار دادن آن‌ها در برنامه غذایی خانواده، از ویتامین‌ها و خواص عالی میوه‌ها برخوردار خواهید شد.

 

• آدرس: کرمان، زور آباد، کنارگذر امام خمینی، خیابان 46، خیابان ابوذر 2

 

6. میوه سرای نمونه

برای خرید انواع میوه جات درجه یک در شهر کرمان، باید به سراغ میوه فروشی بروید که تمامی میوه‌ها را در سبد محصولات خود جای داده باشد. میوه سرای نمونه، یکی از همین میوه فروشی‌ها است که هم محصولات میوه را کامل عرضه کرده و هم سبد صیفی جات آن چون کدو، بادمجان، سیب زمینی، پیاز و ... تکمیل است.

 

• آدرس: کرمان، ابوذر، خیابان ابوذر شمالی

 

7. میوه سرای قهرمان

این میوه سرا، نزدیک به مسجد الغدیر در دارلیک کرمان قرار دارد. مشتریان محلی از میوه فروشی قهرمان رضایت کاملی دارند و این میوه فروشی به داشتن قیمت‌های مناسب و حمایت از حقوق مشتری، شهرت دارد. از این روی پس از یک بار خرید کردن از آن، حتما برای بار دوم مراجعه خواهید داشت.

 

• آدرس: کرمان، دارلک، بزرگراه خامنه‌ای

 

8. میوه سرای المهدی

میوه سرای المهدی، در شهرک مهاجرین شهر کرمان قرار دارد. در این میوه فروشی، میوه‌ها به شکلی جذاب چیده شده و همین باعث می‌شود که برای خرید میوه، اشتهای بیشتری داشته باشید. همینطور در اینجا می‌توانید انواع صیفی جات را نیز با کیفیت بالا خریداری کنید.

 

• کرمان، شهرک مهاجرین، خیابان محمد مهدی صادقی، خیابان شرقی 2، خیابان کارگر 11

 

خرید میوه از بهترین میوه فروشی های کرمان

 

9. میوه سرای دستچین

دستچین کردن میوه‌ها، خواست بیشتر مشتریان است. به این شکل شما می‌توانید میوه‌ها را یک به یک بررسی کرده و در سبد خرید خود قرار دهید. این تضمین می‌کند که تمام میوه‌ها سالم و بدون لک بوده و پس از خرید و به منزل بردن، مجبور به دور ریختن هیچ یک نباشید. میوه سرای دستچین، از همین دست میوه فروشی‌ها است که مطابق با اسم آن، به مشتریان اجازه می‌دهد تا به راحتی میوه‌ها را خودشان انتخاب کرده و سپس نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنند.

 

• آدرس: کرمان، شهرک الهیه، بلوار پزشک، خیابان همتی فر، خیابان 15

 

خرید از بهترین میوه فروشی‌های کرمان

اگر قصد خرید میوه در کرمان را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که سری به اسنپ فود زده و به راحتی از برترین میوه فروشی‌های این شهر، خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. این فرصتی عالی است که بدون نیاز به مراجعه حضوری، هر میوه‌ای که مایل هستید را در حجم مورد نیاز خود سفارش داده و درب منزل یا محل کار، از پیک اسنپ فود تحویل بگیرید. شما چه نظر و تجربه‌ای در این باره دارید؟ آیا تا به حال خرید میوه را به صورت اینترنتی انجام داده‌اید و تا چه اندازه از این روال رضایت داشتید؟ حتما نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران وب سایت، به بحث و اشتراک بگذارید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024