معرفی 6 تا از بهترین پت شاپ های آنلاین



 بهترین پت شاپ های آنلاین

 

تعداد پت شاپ‌های آنلاین در ایران هرروز در حال افزایش است و بسیاری از صاحبان حیوانات خانگی ترجیح می‌دهند لوازم مورد نیاز حیوان خود را با قیمت و کیفیت مناسب و به صورت اینترنتی از فروشگاه‌های آنلاین معتبر تهیه کنند. در دنیای پرمشغله امروز مراقبت از حیوانات خانگی بیش از یک وظیفه است و بسیاری از خانواده‌ها و افراد با عشق و علاقه این موجودات دوست داشتنی را در کنار خود نگه می‌دارند.

 

از این رو انتخاب بهترین محصولات و خدمات برای حیوانات و پرندگان خانگی امری بسیار مهم و ضروری است، در دنیای مدرن پت ‌شاپ‌های آنلاین با ارائه محصولات با کیفیت، استاندارد های بالا و لوازم ضروری برای حیوانات خانگی به ما کمک می‌کنند تا به بهترین شکل ممکن از حیوانات خانگی خود مراقبت کنیم. اگر برای خرید لوازم مورد نیاز حیوان خانگی خود و یا دوستانتان به دنبال آدرس وب سایت بهترین پت شاپ ‌های آنلاین هستید، حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

 

ویژگی های پت شاپ های آنلاین چیست؟

در پت شاپ های آنلاین ایران همچون بسیاری از فروشگاه‌های حضوری عرضه محصولات و لوازم مورد نیاز حیوانات خانگی به راحتی می‌توانید انواع و اقسام مواد غذایی، لوازم بهداشتی و وسایل مورد نیاز برای سرگرمی حیوانات خانگی را پیدا کنید و برای حیوانات خانگی خود وسایل مورد نیاز را بدون نیاز به مراجعه حضوری و با مقایسه قیمت‌های بهترین پت شاپ های کشور به صورت آنلاین تهیه نمایید.

 

پت ‌شاپ ‌های آنلاین چند ویژگی مشترک دارند که مهمترین آنها کیفیت بالای محصولات، تنوع و استاندارد بودن کالاهای عرضه شده، اصالت و مرغوبیت کالاها و قیمت مناسب است. همچنین مشتریان در زمان خرید از بهترین پت شاپ های آنلاین ایران می‌توانند نظرات خریداران قبلی را هم مطالعه کنند و بر اساس نظرات آنها محصول مورد نظر را برای حیوان خانگی خود تهیه نمایند. در پت شاپ اینترنتی تنوع محصولات به دلیل امکانات فضای آنلاین در برخی مواقع بیشتر از فروشگاه‌های حضوری سطح شهر است. به صورت کلی پت شاپ های آنلاین باید ویژگی‌ها زیر را داشته باشند:

 

- تنوع بالا و قیمت مناسب محصولات 

- کیفیت و اصالت محصولات 

- خدمات پس از فروش 

- طراحی کاربردی و امکان استفاده آسان از وب سایت برای همه مشتریان 

- داشتن مجوزهای قانونی برای فروش اینترنتی 

- پشتیبانی و مشاوره

 

بهترین پت شاپ های آنلاین ایران کدام است؟

 

بهترین پت شاپ های آنلاین ایران

 

تعداد پت شاپ های آنلاین در ایران در حال افزایش است و بسیاری از صاحبان این حیوانات ترجیح می‌دهند برای حیوانات خانگی خود به صورت اینترنتی خرید کنند. امکان مقایسه قیمت‌ها و ارائه خدمات متنوع به مشتریان غیر حضوری هم جز عوامل اصلی رونق گرفتن خرید از بهترین پت شاپ های آنلاین ایران محسوب می‌شود.

 

یکی از مزیت‌های پت شاپ‌های آنلاین امکان دسترسی 24 ساعته به محصولات این فروشگاه‌ها است و مشتریان محدودیتی به لحاظ زمانی و مکانی برای خرید ندارند. بسیاری از پت شاپ‌ها در حال حاضر علاوه بر فروشگاه حضوری یک وب سایت هم برای عرضه محصولات خود به صورت آنلاین به مشتریان دارند و از مزایای بازاریابی اینترنتی برای عرضه محصولات خود به مشتریان در این فضا هم استفاده می‌کنند.

1. پت شاپ ملودی مهربانی

 

پت شاپ

 

پت شاپ ملودی مهربانی جز بهترین پت شاپ‌های آنلاین ایران است که یک شعبه حضوری در منطقه شریعتی تهران دارد و چند سالی است که در کنار شعبه حضوری خود به مشتریان به صورت آنلاین هم خدمات متنوعی ارائه می‌دهد. مشتریان این پت شاپ هر آنچه که برای حیوان خانگی خود نیاز دارند را به راحتی می‌توانند از فروشگاه اینترنتی این پت شاپ با بهترین قیمت و کیفیت تهیه کنند و با خیال آسوده محصولات و لوازم عرضه شده در فروشگاه آنلاین ملودی مهربانی را سفارش دهند.

 

خدمات VIP پت شاپ آنلاین ملودی مهربانی در شهر تهران شامل پرداخت هزینه در محل، ارسال فوری و ارسال رایگان برای خریدهای بالای یک میلیون تومان است. مشتریان فروشگاه آنلاین ملودی مهربانی در شهرهای مختلف ایران هم می‌توانند انواع مواد غذایی و بهداشتی مورد نیاز حیوان خانگی خود را از طریق سایت این پت شاپ تهیه کنند.

 

در سایت فروشگاه آنلاین ملودی مهربانی لوازمی همچون غذای گربه، غذای سگ، تشویقی سگ، غذای گربه مفید، غذای گربه رفلکس، غذای سگ رویال کنین و غذای گربه رویال کنین موجود است. استفاده از فرصت‌های فروش‌ ویژه در سایت ملودی مهربانی هم یکی از بخش‌های جذاب خرید از وب سایت این مجموعه محسوب می‌شود.

آدرس وب سایت: kindnessmelody.com

2. پت لند

پت لند یکی از قدیمی ترین پت شاپ‌های آنلاین ایران که مشتریان به صورت اینترنتی می‌توانند از وب سایت این پت شاپ تمامی محصولات مورد نیاز حیوان خانگی خود را با ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز تهیه کنند و از بهترین برندها خرید لوازم مورد نیاز حیوانات خانگی خود را انجام دهند.

آدرس وب سایت: pet-land.ir

 

3. پت استور

در سایت فروشگاه آنلاین پت استور می‌توانید بیش از 3 هزار محصول داخلی و خارجی را مشاهده کنید و لوازم مورد نیاز برای حیوانات خانگی مختلف همچون سگ، گربه، خرگوش، همستر و سایر حیوانات را از این فروشگاه آنلاین تهیه نمایید. ضمانت بازگشت محصول و مشاوره و پشتیبانی 24 ساعته از جمله خدمات این پت شاپ آنلاین است.

آدرس وب سایت: petstore.ir

 

4. پت آباد

پت شاپ آنلاین آباد با هدف تامین محصولات و لوازم مورد نیاز حیوانات خانگی با کیفیت بالا و قیمت مناسب راه اندازی شده است. قیمت مناسب همراه با مشاوره خرید از ویژگی های این فروشگاه اینترنتی اس. در این فروشگاه به صورت روزانه برخی محصولات با تخفیف عرضه می‌شود.

آدرس وب سایت: petabad.com

 

5. ژیوان

ژیوان به عنوان بزرگترین فروشگاه لوازم و خوراکی حیوانات در ایران، در کنار فروشگاه حضوری خود اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی هم کرده است و در حال حاضر بیش از 60 هزار مشتری آنلاین از سراسر ایران دارد. رابط کاربری آسان وب سایت ژیوان و تنوع محصولات عرضه شده برای حیوانات خانگی مختلف در وب سایت این پت شاپ باعث شده نام ژیوان به عنوان یکی از بهترین پت شاپ‌های ایران مطرح شود.

آدرس وب سایت: baranpet.com

 

6. باران پت

باران پت هم جز پت شاپ‌های برتر کشور است که به صورت آنلاین به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد، این وب سایت با دریافت مجوزهای لازم توانسته اعتماد مشتریان خود را جلب کند. تنوع محصولات ارائه شده در وب سایت باران پت زیاد است و مشتریان از سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به وب سایت این فروشگاه خرید لوازم مورد نیاز برای حیوان خانگی خود را انجام دهند.

آدرس وب سایت: zivanpet.com

 

سخن آخر

در این مقاله تمام تلاش خود را کردیم تا شما را با برخی از مشهورترین و بهترین پت شاپ های آنلاین ایران آشنا کنیم تا دیگر برای خرید محصولات مورد نیاز حیوانات خانگی خود مجبور به صرف وقت و هزینه زیاد جهت تردد به فروشگاه‌های حضوری عرضه محصولات و لوازم حیوانات خانگی نشوید و در اسرع وقت به صورت کاملا آنلاین بتوانید لوازم مورد نیاز حیوان خانگی خود را تهیه کنید.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

    X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

    Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024