بهترین رستوران های مشهد نزدیک حرم از نظر مسافران



بدون‌شک مبحث شکم‌گردی برای هر‌مسافری که برای زیارت یا تفریح به شهر زیبای مشهد سفر می‌کند، معیاری برای انتخاب رستوران در این شهر خواهد بود. این شهر زیارتی مجموع رستوران‌ها و فست‌فود‌های بسیاری را در درون خود جای داده است که از نزدیک‌ترین آن‌ها به حرم مطهر امام رضا می‌توان به رستوران‌های علی، شاندیز، فیروزه و شب‌های لبنان و از فست‌فودهای مشهد به فست‌فودهای پدیده و لبنان اشاره کرد.

 

بهترین رستوران های مشهد نزدیک حرم از نظر مسافران

رستوران های خوب مشهد نزدیک حرم

در فواصل مختلف در نزدیکی حرم مطهر امام رضا، رستوران‌های بسیاری قرار دارند که شما به راحتی می‌توانید به آن‌ها برای صرف انواع غذای ایرانی یا فست‌فود مراجعه کنید. البته اگر در هتل‌های لوکسی نظیر هتل بین‌المللی قصر مشهد اقامت داشته باشید، به دلیل داشتن 5 رستوران مختلف دیگر شما نیازی به مراجعه به رستوران‌های دیگر مشهد نخواهید داشت و می‌توانید در رستوران‌های آن غذاهای لذیذی را میل نمایید. در جدول زیر می‌توانید با چند نمونه از رستوران‌های نزدیک حرم که غذاهای باکیفیتی را برای افراد ارائه می‌دهند، آشنا شوید:

 

نام رستوران

آدرس

فاصله تا حرم مطهر

رستوران علی

خیابان امام رضا، نبش امام رضا 4

1.3 کیلومتر، 5 دقیقه با خودرو، 25 دقیقه پیاده‌روی

رستوران شاندیز

مشهد، قبل از میدان شهداء، نبش خیابان امام رضا 29

1.6 کیلومتر، 7 دقیقه با خودرو، 10 دقیقه پیاده‌روی

رستوران فیروزه

مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا 20

2.1 کیلومتر، 8 دقیقه با خودرو، 30 دقیقه پیاده‌روی

رستوران شب‌های لبنان

مشهد، چهارراه شهداء، نبش بهجت 3

2.5 کیلومتر، 9 دقیقه با خودرو، 15 دقیقه پیاده‌روی

فست‌فود فیروزه

مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 24 و 26

2.2 کیلومتر، 9 دقیقه با خودرو، 15 دقیقه پیاده‌روی

فست‌فود پدیده

مشهد، بین خیابان امام رضا 2 و 4

1.4 کیلومتر، 6 دقیقه با خودرو، 25 دقیقه پیاده‌روی

فست‌فود نسیم لبنان

مشهد، بلوار امام رضا، نبش امام رضا 24

1.7 کیلومتر، 7 دقیقه با خودرو، 7 دقیقه پیاده‌روی

رستوران قدس

مشهد، خیابان دانش، خیابان فروردین، خیابان امام رضا 11

1.9 کیلومتر، 9 دقیقه با خودرو، 29 دقیقه پیاده‌روی

 

رستوران های خوب مشهد نزدیک حرم

 

بهترین رستوران های خیابان امام رضا مشهد

معمولا بهترین هتل های مشهد که 5 ستاره و 4 ستاره هستند دارای رستورانی برای صرف غذا خواهد بود که شما می‌توانید برای وعده‌های غذایی خود به رستوران هتل خود مراجعه کنید که در غیر این‌صورت، خیابان امام رضا از خیابان‌های اصلی منتهی به حرم است که در آن رستوران‌های بسیاری دایر هستند؛ ازاین‌رو شما قبل مراجعه به حرم یا پس از زیارت می‌توانید به یکی از رستوران‌های نزدیک حرم سری بزنید و در آن‌جا غذایی را میل کنید. در ادامه مطالب می‌توانید با چند مورد از رستوران‌های دایر در خیابان امام رضا مشهد آشنا شوید:

 

رستوران و تالار فیروزه

این رستوران در بالاترین طبقه هتل الماس 2 مشهد قرار داشته که دید خوبی به سوی شهر دارد. این رستوران دارای دو محیط مجزا با دکوراسیون شیکی است که شما برای صرف انواع وعده‌های غذایی می‌توانید به رستوران و تالار فیروزه مراجعه کنید. رستوران فیروزه حدود 600 نفر ظرفیت دارد که شما می‌توانید این رستوران را برای برگزاری مراسم و جشن رزرو کنید. این رستوران تنها 2.1 کیلومتر با حرم مطهر فاصله دارد که شما توسط مترو یا تاکسی‌های شهری می‌توانید خود را از حرم به این رستوران برسانید.

 

* آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا 20

 * منوی غذایی: انواع غذاهای سنتی و ایرانی

 * ساعت کاری: تمامی روزهای هفته از 11:00 صبح الی 23:00 شب

 * غذای بیرون‌بر: ندارد

 * شماره تماس: 051 3141 4000

 * فاصله تا حرم: 2.1 کیلومتر، 8 دقیقه با خودرو، 15 دقیقه پیاده‌روی

 

رستوران قدس مشهد

موقعیت جغرافیایی خوب رستوران قدس سبب شده تا این رستوران فاصله کوتاهی تا هتل بین‌المللی قصر مشهد ، خان‌گاه شیخ باقر علی‌شاه، بیمارستان امام رضا، بازار امام رضا و حرم مطهر داشته باشد. ایستگاه مترو بسیج در چند قدمی رستوران قدس قرار دارد که دسترسی به حرم را برای مسافران آسان کرده است و شما به راحتی و بدون نیاز به خودرو شخصی می‌توانید با مترو به این رستوران مراجعه نمایید. ناگفته نماند که این رستوران خدماتی چون ارسال غذا با پیک را برای متقاضیان ارائه می‌دهد.

 

* آدرس: مشهد، خیابان دانش، خیابان فروردین، خیابان امام رضا 11

 * منوی غذایی: انواع غذاهای سنتی و ایرانی

 * ساعت کاری: تمامی روزهای هفته از 11:00 صبح الی 23:00 شب

 * غذای بیرون‌بر: ندارد

 * شماره تماس: 051 3851 0307

 * فاصله تا حرم: 1.9 کیلومتر، 9 دقیقه با خودرو، 29 دقیقه پیاده‌روی

 

رستوران علی مشهد

رستوران علی ازجمله رستوران‌های بسیار بهداشتی با فضای تمیز در نزدیکی حرم در محله عنصری مشهد است که شما با طی مسافتی حدود 25 دقیقه می‌توانید از حرم به این رستوران برسید. ایستگاه مترو بسیج در نزدیکی رستوران علی قرار دارد که شما با استفاده از آن می‌توانید به سایر نقاط شهر دسترسی داشته باشید.

 

* آدرس: مشهد، خیابان امام رضا(ع)، نبش امام رضا 4

 * منوی غذایی: انواع کباب، انواع خورشت و پلو نظیر قورمه‌سبزی و قیمه، انواع دسر و پیش‌غذا چون سالاد شیراز و کشک بادمجان، آش رشته

 * ساعت کاری: تمامی روزهای هفته از 11:30 صبح الی 16:00 عصر، 20:00 شب الی 22:30 شب

 * غذای بیرون‌بر: دارد

 * شماره تماس: 051 3851 0097

 * فاصله تا حرم: 1.3 کیلومتر، 5 دقیقه با خودرو، 25 دقیقه پیاده‌روی

 

فست فود خوب نزدیک حرم امام رضا

اگر در هنگام سفر خود به این شهر زیارتی به دنبال فست‌فود مناسب بودید تا بتوانید انواع پیتزا، همبرگر و سایر غذاهای سوخاری را میل کنید، می‌توانید در نقاط مختلف شهر مشهد فست‌فودهای بسیاری را مشاهده کنید. البته نزدیکی حرم به فست‌فود و کیفیت بالای غذاها از معیارهای انتخابی بسیاری از مسافرین است که در ادامه مطالب می‌توانید با چندین مورد از فست‌فودهای نزدیک حرم امام رضا آشنا شوید.

 

فست فود فیروزه

فست‌فود فیروزه در هتل درویشی قرار دارد که شما برای مراجعه به این فست‌فود لاکچری باید به طبقه منفی یک هتل سری بزنید. در این رستوران انواع غذاهای سوخاری، انواع پیتزا، کنتانی‌ها، همبرگرهای ویژه یا ساده و... توسط آشپزهای ماهری طبخ می‌شوند. این رستوران فضای متفاوتی دارد و شما می‌توانید قبل مراجعه به رستوران میزی را برای خود رزرو کنید تا با کمبود ظرفیت مواجه نشوید. این رستوران تنها 2.2 کیلومتر با حرم امام رضا فاصله دارد و شما با خودرو یا تاکسی‌های شهری می‌توانید در کم‌تر از 9 دقیقه خود را از حرم به فست‌فود فیروزه برسانید.

 

* آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 24 و 26

 * ساعت کاری: 10:00 صبح الی 2:00 بامداد

 * شماره تماس: 051 3222 2115

 * فاصله تا حرم: 2.2 کیلومتر، 9 دقیقه با خودرو، 15 دقیقه پیاده‌روی

  

فست فود فیروزه در هتل درویشی مشهد

فست فود فیروزه در هتل درویشی مشهد

 

فست فود پدیده

فست‌فود پدیده از دیگر رستوران‌های نزدیک حرم مطهر است که در محله عنصری مشهد و در خیابان امام رضا واقع شده است. این رستوران به صورت شبانه‌روزی برای مشتریان خدمات خود را ارائه می‌دهد که این مسئله باعث می‌شود تا شما در تمامی ساعات روز و شب بتوانید غذای دلخواه خود را سفارش دهید یا به صورت حضوری در روز به این رستوران مراجعه نمایید. این فست‌فود از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی بازار رضا، رستوران علی و میدان فلکه آب قرار دارد. فست‌فود پدیده تنها 1.4 کیلومتر با حرم مطهر فاصله دارد و این نزدیکی رستوران به حرم باعث دسترسی آسان مسافران برای حضور یافتن در رستوران خواهد شد.

 

* آدرس: مشهد، بین خیابان امام رضا 2 و 4

 * ساعت کاری: تمامی روزهای هفته به صورت شبانه‌روزی

 * شماره تماس: 051 3852 6578

 * فاصله تا حرم: 1.4 کیلومتر، 6 دقیقه با خودرو، 25 دقیقه پیاده‌روی

 

نسیم لبنان

فست‌فود نسیم لبنان در کل دارای 4 شعبه است که شعبه قدیمی و معروف آن در بلوار امام رضا قرار دارد. ایستگاه مترو بسیج نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به رستوران نسیم لبنان است که شما با این ایستگاه می‌توانید به نقاط مختلف شهر دسترسی داشته باشید. تنوع غذاهای سوخاری و انواع پیتزهای این رستوران سبب شده تا شما با هر نوع ذائقه‌ای بتوانید غذای دلخواه خود را در آن به صورت حضوری میل کنید یا به صورت تلفنی سفارش داده و در آدرس اقامت خود تحویل بگیرید. از منوی غذایی رستوران نسیم لبنان می‌توان به پیتزا شاورما لحم، تبوله، ساندویچ شاورما مرغ، پیتزا شاورما، بعلبک لبنانی مخصوص و پیتزا بیروتی اشاره کرد.

 

* آدرس: مشهد، بلوار امام رضا، نبش امام رضا 24

 * ساعت کاری: 11:00 صبح الی 23:00 شب

 * شماره تماس: 051 3853 6644

 * فاصله تا حرم: 1.7 کیلومتر، 7 دقیقه با خودرو، 7 دقیقه پیاده‌روی

 

شب های لبنان

فست‌فود شب‌های لبنان از بهترین رستوران‌های لبنانی شهر مشهد محسوب می‌شود که در نزدیکی چهارراه شهداء قرار دارد. از انواع غذاهای لذیذ و پرطرفدار فست‌فود شب‌های لبنان می‌توان به پپرونی مخلوط، صحن کنتانی 6 تیکه، شاورما دجاج، قارچ سوخاری، لحم بلمجین، پیتزا سبزیجات، پپرونی دجاج، شاورما دجاج عربی، متبل و بعلبکی مخلوط اشاره کرد. رستوران شب‌های لبنان ارسال غذا با پیک را برای متقاضیان ارائه می‌دهد و شما می‌توانید به جای حضور در رستوران، غذای دلخواه خود را به صورت تلفنی سفارش دهید.

 

* آدرس: مشهد، چهارراه شهداء، نبش بهجت 3

 * ساعت کاری: 11:00 صبح الی 24:00 بامداد

 * شماره تماس: 021 7405 2302

 * فاصله تا حرم: 2.5 کیلومتر، 9 دقیقه با خودرو، 15 دقیقه پیاده‌روی

 

غذای بیرون بر مشهد نزدیک حرم

بدون‌شک بسیاری از مسافران در هنگام سفر به این شهر زیارتی به دنبال رستورانی برای سفارش غذا خواهند بود. بسیاری از رستوران‌های مشهد خدمات ارسال غذا با پیک را برای متقاضیان ارائه می‌دهند، اما در ادامه مطالب می‌توان به چند رستوران غذای‌ بیرون‌بر در نزدیکی حرم مطهر آشنا شوید.

 

رستوران تخت جمشید مشهد

رستوران تخت جمشید در محله شاندیز این شهر و در حدفاصل خیابان‌های 3 و 5 امام رضا بنا شده است. احتمالا قیمت‌های غذاهای رستوران تخت جمشید کمی بالا باشد، اما کیفیت غذای آن می‌تواند قیمت بالای غذاها را جبران نماید. شما می‌توانید در این رستوران انواع غذاهای سنتی و ایرانی را میل کنید و یا به جای مراجعه حضوری، غذای دلخواه خود را سفارش دهید و همچنین قبل مراجعه حضوری بهتر است میزی را برای خود رزرو نمایید. ناگفته نماند که رستوران تخت جمشید دارای پارکینگ اختصاصی است که شما می‌توانید خودرو خود را در پارکینگ آن نگهداری نمایید.

 

* آدرس: مشهد، ابتدای شاندیز، حدفاصل خیابان‌های 3 و 5 امام رضا

 * منوی غذایی: انواع پیتزا، انواع کباب، انواع پلو و خورشت ایرانی، انواع غذاهای گوشتی

 * ساعت کاری: تمامی روزهای هفته از 11:00 صبح الی 16:30 ظهر، 20:00 شب الی 11:59 شب

 * غذای بیرون‌بر: دارد

 * شماره تماس: 051 3432 4074

 * فاصله تا حرم: 34 کیلومتر، 1 ساعت با خودرو

 

 

نمایی از رستوران تخت جمشید مشهد

نمایی از رستوران تخت جمشید مشهد

 

رستوران قصر مهرگان

رستوران قصر مهرگان فضای باغ تالاری بسیار سرسبز است که شما با هرنوع ذائقه‌ای می‌توانید در بین تنوع غذایی رستوران، غذای دلخواه خود را میل نمایید. غذاهای سنتی این رستوران توسط آشپزان ماهری با روش‌های خاصی طبخ می‌شوند؛ ازاین‌رو طعم خاص و دل‌پذیری دارند. ناگفته نماند که شما قبل مراجعه حضوری خود به رستوران قصر مهرگان می‌توانید میزی را برای خود رزرو نمایید تا با کمبود ظرفیت مواجه نشوید. همچنین این رستوران به‌دلیل داشتن سالن‌های پذیرایی و تالار و داشتن ظرفیت بالای 1000 نفر، مکان مناسبی برای برگزاری مراسم‌هایی چون جشن و عروسی خواهد بود.

 

* آدرس: مشهد، منطقه شاندیز، نبش خیابان امام رضا 1

 * منوی غذایی: انواع کباب، پلو و خورشت قیمه و قورمه‌سبزی، انواع خورشت‌های ایرانی، انواع سالاد

 * ساعت کاری: تمامی روزهای هفته از ساعات 11:00 صبح الی 24:00 بامداد

 * غذای بیرون‌بر: دارد

 * شماره تماس: 0915 101 0810

 * فاصله تا حرم: 33 کیلومتر، 40 دقیقه با خودرو

 

رستوران رضایی

رستوران رضایی از شناخته‌شده‌ترین رستوران‌های مشهد است که چندین شعبه دارد، اما نزدیکی شعبه اصلی آن که در حاشیه میدان‌پارک و نزدیکی آزادی مشهد است سبب شده تا مسافرین از این شعبه برای سفارش غذا استفاده کنند. در رستوران رضایی برای طبخ غذا از مواد مرغوب و اولیه استفاده می‌شود که این موضوع دلیل اصلی برای باکیفیت و لذیذ بودن غذاهای آن است. این رستوران به‎دلیل قرارگیری در حاشیه میدان پارک، مکان مناسبی برای نگهداری خودرو دارد که شما در زمان مراجعه حضوری می‌توانید به راحتی جای پارکی برای خودرو خود پیدا کنید.

 

* آدرس: مشهد، آزادی، حاشیه میدان پارک

 * منوی غذایی: انواع کباب، پلو با انواع خورشت، انواع سالاد چون سالاد فصل با انواع نوشیدنی

 * ساعت کاری: تمامی روزهای هفته از ساعات 11:45 صبح الی 15:15 ظهر، 19:30 عضر الی 22:30 شب

 * غذای بیرون‌بر: دارد

 * شماره تماس: 051 3609 4777

 * فاصله تا حرم: 11 کیلومتر، 38 دقیقه با خودرو

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024