انتخاب بهترین نوع ساک دستی برای دستیابی به فروش بیشتر



 انتخاب بهترین نوع ساک دستی برای فروش بیشتر

 

چاپ ساک دستی ، روشی است کارآمد که به افراد این امکان را می دهد تا محصولاتشان را در بسته بندی هایی با لوگو و برند خود به مشتریان عرضه کنند. استفاده از بسته بندی های خاص و متفاوت مثل استفاده از کارتن و جعبه لمینتی و ساک های دستی برای ارائه محصولات، یکی از نقاط تمایز بین فروشندگان و برند های مطرح و کسب و کار های معمولی به حساب می آید. با توجه به نوع بازار و نیاز مشتریان، انواع مختلفی از ساک های دستی را می توان برای محصول و کالاهای تجاری انتخاب کرد و از مزایا و ویژگی های آن بهره برد. در ادامه ضمن معرفی انواع ساک دستی به شما کمک میکنیم تا بهترین نوع ساک دستی را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید و با استفاده از فروش خود را افزایش دهید.

 

چرا ساک دستی به فروش بیشتر کمک میکند؟

استفاده از ساک دستی یکی از روش هایی است که در فروشگاه های بزرگ و کوچک برای عرضه محصولات به مشتریان به صورت حضوری، از آن بهره می برند. چاپ ساک دستی به جهت آنکه این امکان را برای افراد ایجاد می کند تا بتوانند نام و لوگو برند خود را روی آن چاپ کنند و به نحوی به تبلیغ کسب و کار خود بپردازند، بسیار قابل توجه است.

 

همانطور که میدانید در صورت طراحی خاص و شکیل، ساک دستی تبلیغاتی همراه مشتریان شما خواهد ماند و شاید بتوان گفت از یکی بهترین و پرکاربردترین ابزارها جهت تبلیغات در بازار به شمار میرود. از همین رو بهتر است برای گرفتن بهترین نتیجه در انتخاب و چاپ ساک دستی تبلیغاتی خود با وسواس بیشتر و هدفمندتر باشید. شما چه بخواهید جهت تبلیغات خود این ساک را تولید کنید یا برای حمل کالای مورد نظر استفاده کنید باید توجه ویژه ای به طراحی ساک داشته باشید.

 

ساک های تبلیغاتی (Promotional bag) به شما کمک می کنند تا محصول خود را بسته بندی کرده و نام تجاری خود را روی آنها چاپ کنید. این ساک ها بسته به نوع کاغذی که از آن ساخته شده اند می توانند تا 4 کیلوگرم وزن را تحمل کنند. تولید ساک دستی را می توان با متریال های مختلفی مانند پارچه، برزنت و کاغذ انجام داد. معرفی و بررسی این موارد می تواند کمک شایانی به شما در شناخت بهتر این محصول جذاب کند. در ادامه به بررسی انواع ساک دستی میپردازیم:

 

ساک دستی کاغذی

در ابتدا ساک های دستی به شکل کاغذی تولید می شدند. به همین دلیل ساک دستی کاغذی را می توان به عنوان متداول ترین و ابتدایی ترین روش های تولید ساک دستی دانست. پس از تولید ساک دستی کاغذی و رواج آن میان مردم، ساک دستی کاغذی با متریال ها و کاغذ های متنوعی به تولید رسید. فروشندگان و تولید کنندگان ساک دستی، نیاز های مختلف مشتریان خود را در نظر گرفتند و تلاش کردند تا با تولید ساک دستی کاغذی با کاغذ هایی مانند کاغذ کرافت، کاغذ گلاسه و ایندربرد، بتوانند پاسخگوی نیاز مشتریان باشند.

 

ساک دستی کاغذی

 

ساک دستی کاغذی کرافت

ساک دستی کاغذی کرافت ، با کاغذ و مقوای کرافت ساخته می شوند. این موضوع باعث می شود این ساک های دستی قابل بازیافت باشند. همچنین از نظر ظاهری و رنگ نیز با دیگر انواع کاغذ متفاوت هستند و رنگی قهوه‌ای دارند. رنگ خاص و ظاهر جالب کاغذ کرافت موجب شده افرادی که محصولات خانگی عرضه می کنند و می خواهند حسی خاص از محصولات خود را برای مشتریان خود به وجود بیاورند، به وفور از ساک دستی کرافت بهره ببرند. برای مشاهده لیست قیمت ساک دستی کرافت 200 گرم در سایزهای مختلف میتوانید به صفحه چاپ ساک دستی در سایت لمون پک مراجعه کنید.

 

ساک دستی کاغذی ایندربرد

از دیگر انواع ساک دستی کاغذی می توان به ساک دستی کاغذی ایندربرد اشاره کرد. با اطمینان می توان گفت در میان تمامی ساک های دستی کاغذی، افراد به میزان بیشتری این نوع از ساک ها را می پسندند.کاغذ یا مقوای ایندربرد به شکلی است که در هنگام تولید آن در دو طرف، لایه ای قرار می گیرد که باعث می شود هم مقاومت مقوا بالا تر برود و هم برای بسته بندی مواد بهداشتی مناسب باشد.

 

ساک دستی کاغذی گلاسه

ساک دستی کاغذی گلاسه نیز همانند دیگر انواع ساک های دستی کاغذی از کاغذ در تولید آن استفاده می شود که این کاغذ در این نوع ساک از نوع گلاسه هست. این نوع ساک های دستی دارای کیفیت و مقاومت بالایی هستند و می توان برخلاف دیگر انواع ساک های دستی کاغذی به راحتی طرح هایی را با رنگ بندی وسیع روی آن چاپ کرد. ساک دستی گلاسه در گرماژ های مختلفی مانند 120 گرم، 150 گرم، 200 گرم و 250 گرم چاپ و تولید میشوند. دلیل اصلی استفاده ازاین نوع ساک، ظاهر زیبا و استحکام بالای آن است.

 

ساک دستی پارچه ای

 

ساک دستی پارچه ای

پارچه متریال اصلی برای تولید ساک دستی پارچه ای است. این ساک های دستی دارای مقاومت بالایی هستند و می توانند به میزان بالایی در مقابل رطوبت و آب خوردگی از خود استحکام نشان بدهند. ساک دستی پارچه ای در مواردی نیز می تواند قابل بازیافت باشد. همچنین وزن ساک های دستی پارچه ای بسیار کم بوده و می توان هر گونه طرحی را با هر کیفیتی روی آن ها چاپ نمود.

 

ساک دستی برزنتی

همانطور که از اسم این ساک دستی نیز می توان فهمید، از متریالی تولید شده است که خاصیت پلاستیکی دارد. جنس پایه ساک دستی برزنتی یا پلاستیکی از برزنت است. برزنت خود از یک پارچه تولید می شود که روی آن را با یک لایه از پلی وینیل کلراید می پوشانند تا خاصیت ضد آب پیدا کند. این نوع از ساک های دستی به هیچ وجه دوست دار محیط زیست نمی باشند. یکی از ویژگی های مهم و حائز اهمیت ساک دستی برزنتی امکان استفاده مجدد است. این امکان در تمامی انواع ساک های دستی وجود دارد. اما در نوع برزنتی آن، به دلیل مقاومت بالایی که دارد، مدت زمان طولانی تری را همراه مشتری خواهد بود. این امر باعث می شود تا مدت ها برند و لوگوی شما در دید مخاطبین تان باشد و به شکلی در ذهن افراد اعتماد سازی شکل بگیرد.

 

ساک دستی برزنتی

 

چاپ روی ساک دستی

چاپ روی ساک دستی می تواند به اشکال مختلفی و با بهره گیری از روش های متنوعی صورت بگیرد. انتخاب روش چاپ برای ساک های دستی، متناسب با طرح مد نظر انجام می شود. به این شکل که در صورتیکه طرح هایی ساده دارید نیازی به استفاده از روش های چاپی مانند چاپ افست و دیجیتال ندارید و می توانید از روش چاپ فلکسو بهره ببرید. اما اگر در نظر دارید طرحی با رنگ بندی خاص و ظاهری منحصر به فرد داشته باشید، بایستی از روش چاپ افست استفاده کنید. چرا که روش افست کیفیت بسیار زیادی را برای افراد فراهم می سازد و می تواند طرح دلخواهتان را با وضوح بالا چاپ کند. از این نوع چاپ برای تولید کارتن های لمینتی هم استفاده میشود. طی فرآیند لمینت کردن کارتن، مقوای نارکی که توسط دستگاه افست چاپ شده است را با استفاده از چسب سیلیکات، صحافی یا سلفون بر روی کارتن لمینت می کنند. برای سفارش تولید و استعلام قیمت کارتن لمینتی به این سایت مراجعه کنید.

 

تولید کننده ساک دستی با قیمت مناسب

کارخانه ها و چاپخانه های متعددی در استان تهران و حومه‌ی آن مشغول به فعالیت در امر تولید محصولات چاپ و بسته بندی هستند. اعتماد به همگی این چاپخانه ها کار درستی نیست. باید با تحقیق و بررسی تمامی جوانب، بهترین تولید کننده ساک دستی را پیدا کنید. مجموعه صنایع چاپ و بسته بندی لمون پک، یکی از چند چاپخانه ای است که در تولید چاپ ساک های دستی با متریال های مختلف، فعالیت میکند. چاپخانه لمون پک در آدرس تهران، بزرگراه فتح، زیر پل شیرپاستوریزه، ابتدای 45 متری زرند، نبش کوچه تلفنخانه، پلاک 166 قرار دارد و دفتر مرکزی آن در محدوده میدان هفت تیر واقع شده است. برای سفارش چاپ ساک دستی کاغذی به سایت lemonpack.ir مراجعه کنید و یا با شماره 02186070342 تماس بگیرید. کارشناسان مجرب و متخصص لمون پک می توانند هرگونه سوال و ابهامی در رابطه با ساک های دستی را برای شما رفع نمایند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024