بهترین رستوران‌های قزوین برای تجربه‌ی لذیذی از غذا_اسنپ فود



 ۶ تا از بهترین رستوران‌های قزوین همراه با آدرس

 

سفارش آنلاین غذا قزوین

 

قزوین، شهری که در آن علاقه‌مندان به غذاهای خوشمزه و تجربه‌ی سفرهای گوارا از هر کجا هم به این مکان می‌آیند. در این شهر زیبا، چندین رستوران برتر وجود دارد که هر یک با طعم‌ها و آشپزی‌های متنوع، ارائه دهنده‌ی تجربه‌های بی‌نظیری هستند. اگر شما هم در قزوین هستید و می‌خواهید از بهترین رستوران‌های این شهر لذت ببرید، یکی از بهترین راه‌ها استفاده از سرویس سفارش آنلاین غذا اسنپ فود است.

 

با استفاده از اسنپ فود، شما می‌توانید به راحتی رستوران‌های برتر قزوین را کشف کرده و غذاهای خوشمزه‌شان را سفارش دهید با سفارش از اسنپ فود، شما می‌توانید به راحتی غذای مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید و آن را به دست بیاورید، بدون اینکه نیاز به رفتن به رستوران داشته باشید. از غذاهای ایرانی گرفته تا غذاهای بین‌المللی، همه‌ی انتخاب‌ها در اسنپ فود در اختیار شماست.

 

پس اگر در قزوین هستید و به دنبال تجربه‌ی بی‌نظیری در رستوران‌های برتر این شهر هستید، با استفاده از سرویس سفارش آنلاین اسنپ فود، لذت را به خانه یا محل اگر قصد دارید که در شهر قزوین، یک وعده غذایی عالی نوش جان کنید؛ حتما نگاهی به بهترین رستوران‌های قزوین بیندازید..

 

بهترین رستوران‌های قزوین

 از جمله بهترین رستوران‌های شهر قزوین، به 6 مورد از آن‌ها اشاره خواهیم داشت:

رستوران اقبالی قزوین 

رستوران اقبالی، یکی از بهترین رستوران‌های شهر قزوین است که با ارائه غذاهای ایرانی و خوراک‌های خوشمزه؛ همیشه توانسته مشتریان خود را راضی نگه دارد. خوشمزه‌ترین غذاهای این رستوران که همیشه طرفداران زیادی دارند، از جمله چلوکباب شاندیز، چلوکباب بناب، چلوکباب هندی، چلوکباب بختیاری و چلوکباب کوبیده زعفرانی هستند.

 

در صورتی که فرصت کافی برای مراجعه حضوری به محل رستوران نداشته باشید، امکان سفارش آنلاین غذا قزوین از طریق اسنپ فود برای شما فراهم شده و به راحتی می‌توانید غذاهای مورد علاقه خود را از این رستوران یا دیگر رستوران‌های مطرح شهر قزوین به صورت اینترنتی خریداری کنید.

 

آدرس: قزوین، خیابان طالقانی، نرسید به سه راه خیام

   

رستوران تیروژ قزوین

رستوران تیروژ، از رستوران‌های عالی فست فودی در شهر قزوین است. در این رستوران، می‌توانید انواع پیتزا، پاستا، لازانیا، ساندویچ و برگرهای خوشمزه را نوش جان کنید. به واقع اگر در شهر قزوین به دنبال یک وعده غذایی فست فودی عالی هستید، رستوران تیروژ یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما به حساب می‌آید. از میان غذاهای منوی این رستوران، پیتزاهای خوشمزه آن حرف اول را می‌زنند و بیشتر مشتریان عاشق طعم خاص و پنیرهای کش‌دار پیتزاهای تیروژ هستند. به جز آن اگر بخواهید به جای پیتزا، ساندویچ سفارش دهید، ساندویچ‌های مخصوص تیراژ با سس‌های خوشمزه منحصر به فرد را پیشنهاد می‌کنیم.

 

آدرس: قزوین، خیابان فردوسی جنوبی، مجتمع تجاری فردوسی آبادگران، طبقه 4

 

رستوران نمونه قزوین

رستوران نمونه قزوین غذاهای اصیل ایرانی را به همراه غذاهای فرنگی و استیک در منوی خود جای داده است. اگر هوس کباب کرده باشید، چلوکباب شاندیز ویژه، چلوکباب ویژه نمونه، چلوکباب سلطانی ویژه، چلوکباب لاری، چلوکباب چنجه، چلوکباب برگ ویژه و ... از بهترین گزینه‌ها در منوی رستوران نمونه قزوین هستند. از غذاهای ایرانی نیز زرشک پلو با مرغ سس پز، چلو ماهی قزل آلا، میزرا قاسمی، چلو خورشت قیمه نثار مخصوص و چلو خورشت فسنجان را داریم که هر یک در جای خود عالی به نظر می‌رسند.

 

آدرس: قزوین، فردوسی شمالی، مقابل پمپ بنزین، مجتمع خرید نارون، طبقه اول

 

رستوران کرمانی قزوین

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های شهر قزوین، رستوران کرمانی است که می‌توانید سفارش انلاین غذا در قزوین را نیز با آن تجربه کنید. اگر چه فضای داخلی این رستوران، ساده و معمولی به نظر می‌رسد؛ اما زمانی که طعم غذاهای آن را بچشید؛ کاملا شگفت زده خواهید شد. به علاوه قیمت‌ها در رستوران کرمانی، کاملا مناسب و مقرون به صرفه بوده و در مقایسه با حجم غذایی که ارائه می‌دهد، ایده آل هستند.

 

از میان پیش غذاهای خوشمزه این رستوران، حتما سوپ مخصوص آن را امتحان کنید. در میان غذاهای اصلی نیز چلو جوجه کباب ویژه، جوجه ترش، چلوکباب وزیری ویژه + یک سیخ کوبیده اضافه و چلوکباب مراکشی ویژه عالی هستند. به علاوه اگر می‌خواهید غذایی به جز کباب سفارش دهید، باقالی پلو با گردن ویژه و سردست 4 نفره کرمانی را از دست ندهید.

 

آدرس: قزوین، خرمشهر، شاهد، تقاطع بحرانی

 

سفارش غذا قزوین اسنپ فود

 

­­­­رستوران مدیترانه قزوین

رستوران مدیترانه شهر قزوین، رستورانی با غذاهای عربی خوشمزه است. ساندویچ شاورما گوشت و مرغ، ساندویچ شاورما اکسترا، شیش طاووق، توشکا گوشت، مسخن مرغ و ... از جمله غذاهای اصلی این رستوران به شمار می‌آیند. همین طور سالاد فتوش خوشمزه رستوران مدیترانه قزوین را نباید از دست دهید.

آدرس: قزوین، خیابان دهخدا، روبروی پمپ بنزین، مرکز خرید نارون

 

رستوران شانی قزوین

رستوران شانی، رستورانی معروف در شهر قزوین است که همیشه به داشتن غذاهای باکیفیت مشهور بوده و قیمت‌های مناسبی نیز در منوی خود دارد. شیشلیک مخصوص شانی و همین طور چیکن گریل مغولی آن را نباید از دست بدهید. اگر به باقالی پلو علاقه دارید، حتما باقالی پلو با ماهیچه گوسفندی این رستوران را امتحان کنید.

 

آدرس: قزوین، خیابان فلسطین، حد فاصل چهارراه فلسطین و چهارراه عمران، مجتمع داریوش

 

سفارش آنلاین غذا قزوین

 

 سفارش انلاین غذا در قزوین

برای آن که به جای مراجعه حضوری به محل هر یک از بهترین رستوران‌های قزوین، بتوانید سفارش خود را داشته باشید، اسنپ فود بهترین انتخاب و راه حل پیش روی شما است. به این صورت کافی خواهد بود که سفارش خود را در اسنپ فود ثبت کرده و کمی منتظر بمانید تا غذای شما به محل آدرس برسد. این یک تجربه عالی است که اگر تا به حال انجامش نداده‌اید، توصیه می‌کنیم در اولین فرصت آن را یک بار امتحان کرده و لذت عالی خرید آنلاین غذا را حس کنید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024