فست فود یا غذای سنتی؟ معرفی بهترین های تهران



امروزه با وجود مشغله‌هایی که برای اغلب افراد وجود دارد، رفتن به رستوران یا سفارش آنلاین غذا، انتخاب راحت‌تری است. در این میان فست‌فودها بیشتر از غذاهای ایرانی طرفدار دارند.

 

رستوران و فست فود در تهران

 

  اغلب مردم ترجیح می‌دهند، بودجه خود را به غذاهایی اختصاص دهند که درست کردنشان در منزل سخت‌تر بوده و طعم مدل‌های رستورانی‌ آنها بهتر است. 

ما سعی کردیم در این مطلب به معرفی چند رستوران و فست فود در تهران بپردازیم که می‌توانید برای صرف غذا آنها را انتخاب کنید. آنچه که در این مجموعه‌ها مشترک است، طبخ غذاها با استفاده از بهترین مواد اولیه و استفاده از روش‌های نوین آشپزی است که در نهایت توانسته باکیفیت‌ترین منوی غذایی را در اختیار مشتریانشان قرار دهد. شما جزو کدام دسته از این افراد هستید؟ ترجیح می‌دهید غذاهای سنتی ایرانی را امتحان کنید یا طعم فست‌فودها و غذاهای جدید و متفاوت را بیشتر می‌پسندید؟

 

چند رستوران معروف در شهر تهران که باید آنها را امتحان کنید..

تعداد رستوران‌هایی که در شهر تهران وجود دارد، کم نبوده و بسیاری از آن‌ها به شکل رستوران‌های زنجیره‌ای مشغول به فعالیت هستند. در ادامه به معرفی 5 مورد از این سالن‌های غذاخوری خواهیم پرداخت:

 

رستوران ارکیده

ارکیده نام یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای معروف است که بیش از 65 سال فعالیت در زمینه ارائه غذاهای مختلف داشته و اکنون با 11 شعبه در 5 استان کشور (3 شعبه در تهران) آماده پذیرایی از مراجعه کنندگان است. در تمام شعب رستوران ارکیده ، معماری و طراحی مدرن دیده می‌شود که لذت صرف غذاهای سالم و باکیفیت را برای مشتریان بیشتر کرده است. ارکیده تنها یک سالن غذاخوری نیست، بلکه سرویس‌های دیگری را هم دارد که در این میان می‌توانیم به کافه ارکیده، سرویس غذای بیرون بر، سرویس کباب آماده پخت، سرویس هدیه غذا، تشریفات مراسم عقد، رستوران برای تولد و مراسم ختم نیز اشاره کنیم. در منوی رستوران ارکیده می‌توانید تنوع بالایی از غذاهای محلی، انواع کباب، غذاهای ایرانی و پیش غذا را ببینید و آنها را به صورت حضوری یا آنلاین سفارش دهید.

 

سرزمین سوخاری

سرزمین سوخاری نیز یک مجموعه با شعبه‌های مختلف در استان‌های کشور است. این مجموعه امکان سفارش حضوری و آنلاین را در اختیار مشتریان خود قرار داده و تنوع بالایی از غذاها را در منوی خود جای داده است. در میان غذاهای این مجموعه می‌توانید انواع سوخاری، ساندویچ، پیش غذا، برگر و پیتزا را  ببینید که همگی به صورت سوخاری سرو شده و بافتی ترد دارند. سرزمین سوخاری نزدیک به 23 شعبه فعال در کشور دارد که در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز و تبریز واقع شده‌است. شما می‌توانید طعم واقعی انواع سوخاری را در شعبه‌های این مجموعه‌ بچشید. غذاهای سرزمین سوخاری از نظر اقتصادی نیز در سطح مناسبی قرار دارند و کلیه نکات بهداشتی برای طبخ آنها رعایت می‌شود.

 

رستوران گردان برج میلاد

اگر قیمت برایتان اهمیتی ندارد، رستوران گردان برج میلاد با ظرفیت 300 نفر و در ارتفاعات 276 متری یکی از بهترین مکان‌ها برای صرف غذا خواهد بود. این مجموعه در هر یک ساعت چرخشی 360 درجه داشته و منظره متفاوتی را در هنگام صرف غذا در اختیارتان قرار می‌دهد. 

 

رستوران‌های زنجیره‌ای معروف در تهران

 

در منوی رستوران می‌توانید آیتم‌های مربوط به صبحانه، ناهار و شام را ببینید که شامل تنوع بالایی از خوراکی‌های ایرانی، فرنگی و مخلفات و نوشیدنی‌های متفاوت است. دکوراسیون داخلی، مجموعه بسیار جذاب و مدرن بوده و به طور کلی در میان رستوران‌های لاکچری تهران قرار می‌گیرد.

 

رستوران ایتالیایی سنسو

برای علاقه‌مندان به غذاهای ایتالیایی، سنسو یکی از بهترین انتخاب‌هاست. این مجموعه دو شعبه در بلوار فردوس و تهرانپارس دارد و حجم و کیفیت خوبی از غذاها را نسبت به قیمت دریافت شده، به مشتریان خود ارائه می‌دهد. سالاد سزار سنسو، یکی از معروف‌ترین‌های این رستوران است که پیشنهاد می‌کنیم حتما طعم آن را امتحان کنید. داخل شعبه‌های مختلف سنسو می‌توانید دکوراسیون مدرن و شیکی را ببینید که در کنار رفتار خوب کارکنان مجموعه لذت صرف غذا را چند برابر می‌کند. منوی سنسو تنوع بالای از غذاها شامل انواع پیتزا، سوخاری، غذاهای دریایی، پاستا، ساندویج و ... را داشته و بنابراین هر فردی با هر سلیقه‌ای می‌تواند غذای دلخواه خود را سفارش دهد. 

 

رستوران سنتی وکیل التجار

در جنوب شهر تهران رستوران‌های سنتی بسیار زیادی دیده می‌شود که یکی از آنها وکیل التجار است. این مجموعه در گذشته به عنوان یک خانه برای تجارت خشکبار ساخته شده بود و در سال 1396 به عنوان رستوران فعالیت خود را آغاز کرد. با ورود به ساختمان داخلی وکیل التجار، شاهد بافت قدیمی و دکوراسیون متفاوتی خواهید بود که شما را به دل تاریخ می‌ببرد. سقف بلند مجموعه، پنجره‌ و دیوارهای قدیمی، حوض فیروزه‌ای وسط حیاط و گلدان‌های قدیمی که در اطرافش قرار گرفته همگی حس و حالی از دوران سنتی قدیم را به شما منتقل می‌کنند. 

در رستوران سنتی وکیل التجار علاوه بر سرو غذا امکان برگزاری مراسم جشن تولد و دورهمی‌ها وجود دارد. در منوی این رستوران می‌توانید انواع کباب، غذاهای با گوشت، غذاهای ایرانی، ماهی و .. را ببینید که در کنار پیش غذاهای ایرانی سرو می‌شوند. همچنین بخشی از منو، مربوط به آیتم‌های کافه بوده و شامل انواع قهوه، آبمیوه، بستنی، شیرینی و ... است.

 

سفارش آنلاین غذا در تهران

اغلب رستوران‌ها و فست فودهای معروف، خدمات خود را به صورت آنلاین نیز در اختیار مشتریانشان قرار می‌دهند. نام بیشتر این اماکن را می‌توانید در اسنپ فود https://snappfood.ir ببینید. این مجموعه‌ها منوی کامل خود به همراه اطلاعاتی که مشتری به آنها نیاز دارد و قیمت هر غذا را در صفحه مخصوصش قرار داده‌اند تا مراجعه کنندگان بتوانند آنها را به سبد خرید اضافه کرده و با پرداخت آنلاین، در مدت زمان کوتاهی درب منزل دریافت کنند.

 

رستوران‌های لاکچری تهران

 

 اگر شما هم قصد سفارش غذا آنلاین را دارید می‌توانید از طریق لینک https://snappfood.ir/service/restaurant?page=0&section=SERVICES اقدام کنید و اسامی رستوران‌های پرطرفدار ایرانی، فست‌فود، کباب سراها، رستوران‌های دریایی و بین‌المللی را در آن ببینید. 

 

کلام آخر...

لیست رستوران‌ها و فست‌فودهای موجود در تهران تنها در همین چند مورد خلاصه نمی‌شود. مطمئنا با ورود به هر کوچه و خیابانی، اثری از یک سالن غذاخوری را خواهید دید که در حال ارائه خدمات به مشتریان است. اگر شما هم رستوران یا فست فودی را می‌شناسید که از کیفیت غذاهایشان مطمئن هستید، نام آن را به لیست ما اضافه کنید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024