اسرار طلایی خرید اینترنتی اسپیکر و 5 خطای سمی قبل از خرید



خرید اسپیکر کامپیوتر و بلندگوی خانگی همواره با مشکلاتی در انتخاب روبرو است.

بعضی از اشخاص به دنبال خرید بلندگو سیم دار و برخی نیز مشتاق به خرید بلندگو بلوتوثی هستند.

 

برای درک نیاز خود باید سوالات کلیدی زیر را از خود بپرسید:

آیا تمامی فروشگاه ها محصولات با کیفیتی را در اختیار مشتریانشان قرار می دهند؟

آیا همه آنها از قیمت مناسب و توان خرید ما برای اسپیکر درک مناسبی دارند؟

آیا همه فروشگاه های آنلاین درک درستی از نیاز ما برای خرید اسپیکر دارند؟

آیا خدمات پس از فروش و پشتیبانی و راهنمایی مناسبی بهعد از خرید اسپیکر به ما ارائه می کنند؟

آیا اصلاً فروشندگان آنلاین تخصص لازم برای ارائه راهنمای خرید اسپیکر را به ما دارند؟

 

همه این سوالات ذهن افرادی که قصد خرید از یک فروشگاه اینترنتی دارند را به خود مشغول می کند.

شما و اطرافیانتان نیز ممکن است با این سوالات مواجه شده باشید.

یک راهنمای خرید دقیق می‌تواند به تمامی این نوع سوالات پاسخی جامع و کامل دهد.

در این مقاله سعی داریم تا با دادن اطلاعات مفید معیارهایتان را در خرید آنلاین و قیمت انواع اسپیکر با sedabazar.com تغییر دهیم.

 

فوت و فن های خرید اینترنتی اسپیکر

 

ارزش داشتن یک سیستم صوتی بی‌نظیر در خانه شما

برای داشتن سیستم صوتی و اسپیکر خانگی فوق العاده مستلزم داشتن اطلاعات کافی درباره ی کیفیت و قیمت اسپیکر خانگی خواهید بود که میتوانید انواع آن ها در bhphotovideo.com یا sedabazar.com بیابید. اسپیکر ها در دوسته معمولی و حرفه ای تقسیم می‌شوند که موارد معمولی را میتوان در بلندگو کامپیوتر، اسپیکر دیواری و بلندگو سقفی جستجو کرد. اما اسپیکرهای پیچیده و حرفه ای دارای تکنولوژی و چیپست‌های قدرتمند هستند و در ساخت اسپیکر گیمینگ، اسپیکر مانیتورینگ و اسپیکر دسکتاپ مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

5 اشتباه رایج در خرید اسپیکر که باید از آن دوری کنید

افراد هنگام خرید تجهیزات صوتی اشتباهاتی را بخاطر عدم آگاهی انجام می‌دهند. در این قسمت قصد داریم تا شما را با 5 اشتباه رایج خرید اسپیکر معرفی کنیم. ای موارد عبارتند از:

 

اشتباهات رایج در خرید اسپیکر

 

1- ترجیح دادن قیمت به کیفیت

یکی از بزرگترین اشتباهات این است که تنها قیمت اسپیکر را مدنظرتان قرار دهید و از کیفیت آن چشم پوشی کنید.

در صورت رخ دادن این اشتباه احتمال دارد تا ضرب المثل هرچقدر پول بدهی همانقدر هم آش خواهید خورد به یاد آورید و از آن گذشته اسپیکر ارزان ممکن است مشکلاتی را برای سلامتی گوشتان ایجاد کند.

به قول سهیل مهدوی: اگر پول نداری اسپیکر بلوتوثی خوب بخری برو پول دربیار بعد بیا بخر

 

2- عملکرد باتری

دومین مشکل عدم قدرت و توانایی شارژدهی دستگاه برای مدتی طولانی است.

ممکن است اسپیکر شارژی مد نظرتان از بالاترین قدرت پخش صدا بهره ببرد.، اما بلندگو آن تنها مدت کوتاهی بتواند برایتان کار کند.

 

با تفاسیر گفته شده اسپیکر جیبی مناسب جشن ها و دورهمی های بزرگ نخواهند بود، چرا که باتری این دستگاه ها 3-4 ساعت می‌توانند بطور مداوم ارتعاشات صوتی را از خود ایجاد کنند.

 

3- قابل حمل بودن و وزن متناسب

از نگاه اکثر مصرف کنندگان اسپیکر خوب، اسپیکری است که به راحتی بتوان آن را جابجا کرد و وزن زیادی نداشته باشد. پس اگر به فعالیت های کمپینگ یا ورزشی می پردازید اسپیکرهایی بخرید که در عین با کیفیت بودن بتوانید آنان را به راحتی حمل کنید.

 

4- مقاومت در برابر آب

به یاد داشته باشید که استاندارد‌های مقاومت در برابر آب به گواهینامه های مختلفی تقسیم می‌شوند، که هر یک خصوصیات منحصر به فرد خود را دارا هستند. برای مثال گواهینامه مقاومت به پاشش آب به این معنی نیست که از آن به عنوان اسپیکر حمام استفاده نمود.

 

5- نوع و اتصالات

اسپیکری با کیفیت اسپیکری است که اتصالات فراوانی را داشته باشد. این اتصالات با توجه به نیازهای شما تعریف می‌شوند. اتصال بلوتوث و NFC یکی از بهترین اتصالاتی که نیاز افرادی که از بلندگو گوشی ناراضی هستند را برطرف می‌کند. پورت aux و کارتخوان نیز از دیگر پورت ‌های محبوب و شناخته شده هستند. نسل های گذشته این بلندگوها اسپیکر فلش خور است که نظر طرفداران زیادی در سال های متمادی به خود کرده بود.

 

معرفی 5 بلندگوی برتر بازار که شما را شگفت‌زده خواهند کرد

خرید و فروش آنلاین بلندگوهای بلوتوث در sweetwater.com و بازارهای آنلاین ایران مانند صدابازار همگام با پیشرفت تکنولوژی در حال پیشرفت و گسترش است.

 

مشتریان زیادی برای خرید بلندگو بلوتوثی به فروشگاه تجهیزات صوتی مراجعه می‌کنند. اما انتخاب هوشمندانه افرادی که میخواد در وجود خود صرفه جویی کنند مراجعه به فروشگاه آنلاین vintageking.com یا sedabazar.com برای آشنایی و انجام خرید مطمئن است.

 

بهترین اسپیکرها

 

حال می‌خواهیم 5 مورد از تاپ ترین اسپیکرهای بلوتوث موجود در سایت های معتبر را به شما معرفی کنیم . این اسپیکرها در قالب اسپیکر بلوتوثی خانگی ، اسپیکر کوچک و اسپیکرهای با کیفیت به بازار عرضه می شوند. به توصیه صدابازار اگر شما نیز به دنبال خرید لوازم صوتی می‌باشید نباید نگاهتان را از موارد زیر دور کنید.

1- اسپیکرهای شرکت Harman Kardon

2- اسپیکرهای شرکت Sennheiser

3- اسپیکرهای شرکت JBL

4- اسپیکرهای شرکت Pioneer

5- اسپیکرهای شرکت Xiaomi

 

البته دقت کنید، ما در مورد شنوندگان خیلی حساس برند های بالا را توصیه نمی کنیم و باید در مورد سیستم های اسپیکر HIfi با آن ها صحبت کرد و برندهایی که در بالا معرفی شدند برای کاربر خانگی و معمولی است.

 

مقایسه اسپیکرهای بلوتوثی و سیمی: کدامیک را انتخاب کنیم؟

یکی از عواملی که موجب برتری اسپیکر بلوتوثی موجود در hhb.co.uk و صدابازار سایر فروشگاه ها نسبت به اسپیکرهای سیم دار محدود نبودن آنها به متراژی محدود است.

اسپیکرهای بلوتوثی بهترین اسپیکر برای اتصال راحت و بدون دردسر هستند.

 

توجه کنید که ورژن بلوتوث شما در خروجی کیفیت صدایی که دریافت می کنید بسیار موثر است .

 

احتمالا شما هم با AUX هایی برخورد کردید که به علت گره‌خوردن و عدم نگهداری صحیح دچاره قطعی در اتصال شده باشند.

این امر واقعا آزار دهنده با تکنولوژی بی نظیر اتصال از راه دور برطرف گردیده، به طوری که از این تکنولوژی در انواع اسپیکر سقفی، اسپیکر رومیزی و اسپیکر کامپیوتر استفاده می‌شود.

اگر از مدیر عامل صدا بازار سهیل مهدوی که هم آهنگساز و هم تنظیم کننده است و هم مهندس صدا است یا هر متخصص صدا و آهنگنساز دیگری بپرسید، آن ها به شما اتصال سیمی را پیشنهاد می دهند، چرا که حساسیت افراد حرفه ای مثل آقای مهدوی در شنیدن جزئیات صدا با یک کاربر عادی بسیار متفاوت است و معیار سنجش خوبی برای خرید یک اسپیکر شاید نباشد.

 

ناگفته نمانمد که کمپانی هایی مانند Pro-ject هستند که با ورژن بلوتوث بسیار قوی و یا تکنولوژی DLNA واقعاً صدایی به شما می دهند که کیفیت آن ها تفاوت چندانی با اتصال سیمی ندارد.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

    X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

    Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024