خرید اکانت اسپاتیفای از جعو استور



خرید اکانت اسپاتیفای

خرید اکانت اسپاتیفای

 

اسپاتیفای یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های پخش موسیقی در جهان است که به علاقه مندان به موسیقی محتوای گسترده و متنوعی را ارائه می‌دهد. اسپاتیفای که یک سرویس پخش دیجیتال است، به کاربران خود اجازه می‌دهد تا موسیقی، پادکست ها و ویدیوهای انتخابی را از سراسر جهان پخش کنند. کاربران با ساخت یک اکانت و خرید اشتراک می‌توانند به طیف وسیعی از قابلیت های این سرویس دسترسی داشته باشند و به موسیقی های مورد علاقه خود به صورت قانونی گوش کنند.

 

الگوریتم‌ های هوش مصنوعی اسپاتیفای، داده‌ های کاربران را جمع ‌بندی می‌کنند و بر اساس سلایق شنیداری کاربران، محتواهای موسیقی مورد علاقه آن ها و لیست های پخش اختصاصی را ارائه می‌کنند. اگر شما نیز می‌خواهید تجربه جدیدی از گوش کردن به موسیقی های متنوع و جذاب را داشته باشید، می‌توانید اکانت اسپاتیفای را با پرداخت هزینه ریالی از جعو استور خریداری نمایید.

 

خرید اشتراک اسپاتیفای از جعو استور

خرید اشتراک اسپاتیفای از جعو استور

 

اکانت رایگان یا پرمیوم اسپاتیفای؟

اکانت رایگان اسپاتیفای برای افرادی که دائما به اینترنت دسترسی دارند و از پخش تبلیغات صوتی و بنری به هنگام گوش دادن به موسیقی آزرده نمی‌شوند، گزینه مناسبی است. اکانت رایگان اسپاتیفای به کاربران اجازه انتخاب آهنگ ها را نمی‌دهد، اما به آنها اجازه می‌دهد آلبوم ها، هنرمندان، حالات و ژانرها را انتخاب کنند، همچنین این امکان برای آن ها وجود دارد تا موسیقی های جدید را کشف کنند و آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. در نسخه رایگان بر اساس تنظیمات برگزیده، موسیقی در حالت shuffle پ به بدون ترتیب پخش می‌شود و همراه با تبلیغاتی است که به صورت دوره‌ ای صدا را قطع می‌کند. 

 

 اشتراک پرمیوم اسپاتیفای در ۴ طرح جداگانه ارائه می‌شود که با خرید و فعالسازی هریک از آن ها، به آرشیو کامل موسیقی، پادکست ها و کتاب های صوتی بدون تبلیغات دسترسی خواهید داشت و حتی می‌توانید به صورت آفلاین به موسیقی های مورد علاقه تان گوش دهید. شما با خرید اکانت اسپاتیفای همچنین می‌توانید هر آهنگ، آلبوم یا هنرمندی را که می‌خواهید انتخاب کرده و قابلیت دانلود موسیقی برای گوش دادن آفلاین و حتی گوش دادن به موسیقی در خارج از کشور را داشته باشید.

 

خرید اکانت اسپاتیفای از جعو استور

خرید اکانت اسپاتیفای از جعو استور

 

گوش دادن به موسیقی در اسپاتیفای!

برای گوش دادن به موسیقی در اسپاتیفای، باید ابتدا برنامه Spotify  را دانلود و نصب کنید و سپس یک اکانت کاربری برای خود بسازید که این کار را می‌توانید با وارد کردن اطلاعات شخصی در فیلدهای خواسته شده و یک ایمیل معتبر انجام دهید. پس از ساخت اکانت باید نسبت به خرید اکانت اسپاتیفای اقدام کنید. برای این کار می‌توانید به وب سایت رسمی جعو استور مراجعه کنید و پس از انتخاب نوع اشتراک و مدت زمان اشتراک و پرداخت هزینه، اکانت رایگان خود را به پرمیوم ارتقا داده و به طیف وسیعی از قابلیت های این سرویس  دسترسی داشته باشید. 

 

توجه داشته باشید که اسپاتیفای در تمامی دستگاه های تلفن همراه از جمله iOS و اندروید در دسترس است. شما همچنین می‌توانید از طریق نسخه وب در دسکتاپ و یا تلویزیون های هوشمند، کنسول های بازی و بلندگوهای هوشمند در دسترس است و با استفاده از همه آن ها می‌توانید به موسیقی های مورد علاقه خود و آثار آرتیست های محبوب ایرانی در اسپاتیفای با کیفیت بسیار بالا و بدون هیچ گونه وقفه تبلیغاتی گوش دهید! 

 

خرید اشتراک اسپاتیفای از جعو استور

همانطور که گفتیم، اکانت اسپاتیفای در دو نسخه رایگان و پرمیوم عرضه می‌شود که هر یک قابلیت ها و ویژگی های خاصی را به کاربران ارائه می‌کنند. با وجود اینکه امکان پخش آنلاین موسیقی در نسخه رایگان اسپاتیفای وجود دارد، اما با محدودیت هایی همراه است که از جمله آن ها می‌توان به وقفه های تبلیغاتی، پخش به صورت shuffle، عدم امکان تعویض آهنگ ها به صورت نامحدود و عدم امکان دانلود موسیقی و پخش آفلاین اشاره کرد. همچنین کیفیت صدای پخش موسیقی در نسخه رایگان کمتر از نسخه پرمیوم می‌باشد. برای اینکه بتوانید به صورت نامحدود از اسپاتیفای استفاده کنید و از تمام مزایای آن بهره مند شوید، باید اشتراک پرمیوم آن را خریداری کنید. 

 

جعو استور یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر است که اکانت های پرمیوم اسپاتیفای و سایر پلتفرم ها را به صورت قانونی ارائه می‌کند. شما نیز با مراجعه به وب سایت رسمی این فروشگاه می‌توانید با پرداخت هزینه ریالی اشتراک اسپاتیفای را خریداری کنید. توجه داشته باشید که اکانت خریداری شده شما از این فروشگاه کاملاً قانونی بوده و تا آخرین روز اشتراک دارتی پشتیبانی و ضمانت پس از فروش می‌باشد.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

    X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

    Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024