در خرید خاویار اصل به چه نکاتی توجه کنیم؟



در خرید خاویار اصل باید به یک سری از نکات مهمی توجه داشته باشیم تا یک خرید عالی را سپری کنیم. در زمان خرید برای تشخیص خاویار اصل می توانیم به دانه های خاویار و یا نوع بسته‌بندی توجه کنیم.

 

خرید انواع خاویار اصل ایرانی و چالش های آن

برای خرید خاویار راه های متنوعی وجود دارد و شما می توانید با توجه به شرایط خود از این روش ها اقدام به ثبت سفارش خاویار مورد نظر کنید. در زمان خرید خاویار ممکن است با چالش هایی روبه رو شوید و از اصل بودن خاویار اطمینان نداشته باشید. البته باید اشاره کرد که تمامی خاویار های موجود در بازار خاویار اصل نیستند خاویار یک خوراکی ارزشمند و خاصی ست که افراد سودجو با وارد کردن خاویار تقلبی در بازار مشتریان را گمراه می کنند. با توجه به همین موضوع و مقابله نشدن با این چالش ها راه های متنوعی برای شناخت خاویار اصل و مراکز معتبر وجود دارد که در این مقاله به شما ارائه می شود.

 

خاویار بلوگا بهترین نوع خاویار

خاویار های اصیل ایرانی به عنوان بهترین خاویار ها در بازار جهانی شناخته شده اند که در انواع مختلفی نولید و عرضه می شوند. البته هرکدام از این خاویار ها علاوه بر طعم خود ویژگی های ظاهری متفاوتی نیز دارند. یکی از بهترین و پرطرفدارترین نوع خاویار، خاویار بلوگا اصل ایرانی ست که تولید کننده بزرگ و مهم آن کشور ایران می باشد. این خاویار نسبت به دیگر خاویار ها از ارزش غذایی و طعم بیشتری برخوردار است همچنین یکی از مهمترین تفاوت های این خاویار با خاویار های دیگر تفاوت در سایز اوست. خاویار بلوگا اصل طیف رنگی گسترده تر بین طوسی، مشکی و زیتونی دارد. سایز آن نیز بین 2.7 تا 3.5 میلی متر می باشد که خاویار های دیگر سایز کوچک تری دارند. البته که خاویار بلوکا به سه دسته درجه بندی می شود:

 

خاویار بلوگا امپریال تاپ

خاویار بلوگا امپریال

خاویار بلوگا رویال

 

خرید خاویار اصل

 

روش تشخیص خاویار اصل ایرانی

خاویار هایی که در ایران به فروش می رسند توسط افراد متفاوتی تولید و به بازار عرضه می شوند. به همین دلیل خریداران نمی توانند با اطمینان کامل به تمامی این افراد اعتماد و خرید خود را ثبت کنند. به همین دلیل خریداران باید با تفاوت های موجود بین خاویار اصل و تقلبی آشنا شوند. از مهمترین تفاوت های خاویار اصل با خاویار تقلبی می توان به یکدست بودن سایز دانه ها، طیف رنگی گسترده و... اشاره کرد. همچنین حالت و استحکام نیز برای روش تشخیص خاویار اصل و تقلبی می تواند کمک کند. پس برای خرید خاویار اصل ایرانی می توانید از موارد زیر کمک بگیرید:

 

• بیضی شکل

• رنگ کدر و مات

• سایز یکدست

 

خاویار اصل بلوگا در بازار چه بسته بندی دارد؟

خاویار بلوگا یکی از بهترین و پرفروش ترین نوع خاویار در بازارمی باشد که برا یخرید آن می توانید به نوع بسته‌بندی آن توجه داشته باشید. البته بسته‌بندی ها به صورت گرمی و کیلویی در زبازار موجود اند که مورد توجه باید قرار بگیرند. بسته‌بندی های اورجینال برای فروش های و بسته‌بندی های ریپک برای فروش گرمی خاویار بلوگا است. خاویار بلوگا اصل و دیگر خاویار ها در بسته‌بندی ها دارای لیبل هستند. در این لیبل ها نام اسم شرکت، نوع خاویار، کد دامپزشکی و تاریخ انقضا درج شده.

 

راهنمای خرید خاویار اصل

 

برای خرید خاویار چه مرکزی را انتخاب کنیم؟

طرفداران و خریداران خاویار می توانند با توجه به موقعیت خود و به دلخواه از هر مرکزی که می خواهند خرید خود را انجام دهند. ولی باید در نظر داشته باشند که به مراکز معتبر و شناخته شده ایرانی مراجعه کنند. به طور کل برای خرید خاویار به مراکزی مراجعه کنید که سابقه ی خوبی داشته و در بین خریداران شناخته شده باشند. همچنین برای فروش و عرضه محصولات خود دارای مجوزات لازم باشند تا با اطمینان کامل مشتری به انها مراجعه کنند. همچنین می توانیم به نمایندگی های موجود شرکت تولید و فروش مرکزی نیز مراجعه و برای اطمینان اطلاعات کسب کرد.

 

خرید خاویار اصل در اصفهان و ساری

خریداران و طرفداران خاویار می توانند از نمایندگی های مختلف خرید خود را انتخاب و ثبت کنند. اصفهان یکی از شهر هایی ست که مشتریان زیادی را برای خاویار دارد. شما نیز از اصفهان به صورت اینترنتی و از فروشگاه های آنلاین می توانید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. همچنین در استان ساری نیز می توایند با مراجعه حضوری به نمایندگی فعال، خاویار انتخابی خود را خریداری کنید. البته در خرید غیرحضوری (اینترنتی) خاویار و خرید حضوری قبل از خرید به شما مشورت داده می شود و با توجه به اطلاعات در احتیار و مقایسه محصولات می توانید خرید خود را انجام دهید.

 

خرید خاویار اصل ایرانی

 

قیمت خاویار اصل ایرانی

خاویار های اصل ایرانی با قیمت های متفاوتی در بازار به فروش می رسند. این اتفاق مربوط به نوع و کیفیت خاویار هاست و البته قیمت خاویار طی یک سری مدت زمان با توجه به شرایط حاکم و نوع محصول در حال تغییر می باشد. منظور از شرایط روند تولید و عرضه خاویار و همچنین لوکس بودن آن می باشد. خاویار اصل یک خوراکی ارزشمند و گرانی می باشد که افراد محدودی از خواص و ویژگی های خاص آن اطلاع دارند.

 

چرا خاویار تقلبی ارزان است؟

دلایل های مختلفی برای ارزان بودن خاویار تقلبی وجود دارد. همانطور که از اسم خاویار تقلبی پیداست، این خاویار از خواص، طعم و مزه خاویار اصل بهره مند نیست. خاویار تقلبی علاوه بر اینکه هیچگونه خواصی ندارد حتی می تواند برای بدن مضر هم باشد. خاویار تقلبی حاوی پارافین و روغن هاست. همینکه این نوع خاویار در بازار به دلیل ارزانی مشتری بیشتری دارد و افراد ندانسته آنها را خریداری می کنند و هیچگونه مزایایی ندارد، قیمت پایینی دارد.

 

تشخیص خاویار اصل

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024