هنگام خرید لباسکار به چه نکاتی توجه کنیم؟



لباسکار، نوعی لباس است که برای محافظت افراد در انجام کارهای صنعتی، ساختمانی، پزشکی، غذایی و...طراحی شده است. این لباس از جنس‌های مختلفی مانند: پارچه، نایلون، پلی‌استر و... دوخته می شود و دارای ویژگی‌های ویژه‌‌ای مانند: مقاوم به حرارت، ضد چروک، ضد آتش، رنگ ثابت و... است.

 

با استفاده از لباسکار، کارگران می‌توانند در برابر خطرات مربوط به کارهای خود، مانند: گرد و غبار، حرارت، الکتریسیته و مواد شیمیایی در امان بمانند و آسیب نبینند. اما هر لباسکاری ارزش خرید را ندارد. از این رو توصیه میکنیم که پیش از خرید لباسکار ، حتما به نکات زیر توجه کنید.

 

راهنمای خرید لباسکار

 

 ۷ نکته مهم هنگام خرید لباسکار

برای آنکه بهترین و مناسب ترین لباسکار را خریداری نمایید، بهتر است به نکات زیر توجه کنید.

1 راحتی و مرغوبیت لباس

از آنجایی که لباسکار، لباسی است که حداقل روزانه ۸ ساعت در تن افراد قرار دارد، باید سبک، راحت و خوش دوخت باشد. توجه به کیفیت و مرغوبیت لباسکار، یکی از اصلی نکات هنگام خرید لباسکار می باشد. چرا که اگر لباس کار راحتی لازم را برای کارگران و کارمندان ایجاد نکند، موجب خستگی زودرس، کلافگی و در نهایت پایین آمدن راندمان کاری می شود.

 

2 سایزبندی و اندازه لباسکار

سایز دقیق لباسکار، از اهمیت بالایی برخوردار است. دقت در سایزبندی لباسکار، موجب راحتی و آزادی عمل کارگران می شود. برای مثال: اگر شما لباسکاری کوچکتر از سایز استاندارد خود خریداری کنید، آن لباس هنگام کار و فعالیت موجب کلافگی و دلزدگی شما از کار می شود. همچنین اگر لباس کار بزرگتر از سایز استاندارد شما باشد، ممکن است هنگام کار گشادی و آویزانی آن، کار را برای شما سخت تر نماید. از این رو هنگام خرید لباسکار، حتما به سایز استاندارد آن توجه کنید.

 

نکات خرید لباسکار

 

3 قیمت لباس کار

بی شک توجه به قیمت، یکی از اصلی ترین عوامل هنگام خرید لباسکار می باشد. قیمت لباس کار باید به گونه ای باشد که کارگر برای خرید آن، دچار مشکل نگردد. البته ناگفته نماند که خرید لباس کار ارزان بی کیفیت، اصلا توصیه نمی گردد. منظور از قیمت مناسب این است که قیمت لباسکار باید متناسب با کیفیت و مرغوبیت آن باشد.

 

4 توجه به آب و هوای محل کار

پیش از خرید لباسکار حتما به محیطی که در آن فعالیت می کنید، دقت کنید. چرا که اگر شما در فضای آزاد مشغول به فعالیت هستید، در سرما به لباس های گرم مانند: ژاکت، کاپشن و سویشرت و در گرما نیز به لباس های خنک تر و نخی تر نیاز دارید. اما اگر در محیط های بسته به فعالیت می پردازید، به لباسکارهایی نخی و چهارفصل نیاز خواهید داشت. این جزئیات راحتی، امنیت و اطمینان را در هنگام انجام کار به شما ارائه می دهد. بی شک کارمندی که راحت کار می کند، بهره وری بالاتری خواهد داشت.

 

انواع لباسکار

 

5 چاپ و یا گلدوزی لوگو روی لباسکار

اگر شما بر روی لباس کار لوگو، نام شرکت و سایر اطلاعات مورد علاقه خود را چاپ و یا گلدوزی نمایید، همزمان می توانید از لباس کار برای تبلیغ برند خود نیز استفاده نمایید. این یک روش هوشمندانه برای تبلیغ شرکت شما است زیرا شما در راه کار یا بازگشت به خانه به عنوان یک پوستر تبلیغاتی عمل می کنید. این روش تبلیغاتی بسیار موثر است. همچنین نکته ی مثبت دیگر چاپ و گلدوزی لوگو بر روی لباس کار تمایز کارمندان و کارگران از یکدیگر می باشد.

 

6 توجه به دکمه و زیپ لباس

هنگام خرید لباسکار، تنها توجه به جنس پارچه کافی نمی باشد. بلکه توجه به کیفیت دکمه ها، زیپ ها و چسب های آن نیز حائز اهمیت می باشد. چرا که اگر لباس کاری دارای زیپ و یا دکمه نامرغوب باشد، هنگام کار شما را اذیت خواهد نمود. 

 

لباس کار مهندسی

 

7 خرید از تولیدی مطمئن

 بی شک مهم ترین کار هنگام خرید لباسکار، انتخاب تولیدی مطمئن می باشد. چرا که اگر شما بتوانید تولیدی حرفه ای را انتخاب کنید، تا حد زیادی خیالتان از سایر موارد راحت خواهد شد. تولیدی ایران پوشاک ، یکی از معتبرترین و بهترین مراکز تولید انواع لباسکار مردانه ، لباسکار زنانه، لباسکار صنعتی، لباسکار مهندسی ، روپوش پزشکی، دوبنده کارگاهی، لباس فرم اداری و ... می باشد. در تولیدی ایران پوشاک می توانید باکیفیت ترین لباسکارها را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

 

خرید لباس فرم اداری

 

اهمیت خرید لباسکار

خرید لباسکار برای هر شخصی که در محیط کار حضور دارد، بسیار مهم است. درواقع، لباسکار به عنوان یک بخش اساسی از شناسایی شما در محیط کار و نهایتا ایجاد یک احساس اعتماد برای همکاران و مشتریان بسیار مهم است. لباسکار مناسب با شغل افراد، از اهمیت بسیاری برخوردار است. چرا که لباسکار نماد ظاهری شغل و حرفه شما می باشد.

به طور کلی، لباسکار باعث حفظ حرفه‌ایتان در محیط کار می‌شود و با ایجاد یک تصویر مثبت از شما برای دیگران به آنها نشان می‌دهد که مطمئناً در مقابل شغل خود جدی هستید. علاوه بر این، لباسکار با پاسخ‌دهی به نیازهای محیط کار در مورد ایمنی، راحتی و بهداشت شغلی همراه است که باعث آسایش شما در محیط کار می شود. در نهایت، توجه به این نکته نیز می تواند مفید باشد که خرید لباسکار کیفیت بالا به شما کمک می کند تا آن به مدت طولانی‌تری با شما همراه باشد و شما نیاز به تعویض بیشتری نداشته باشید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024