7 ترفند مهم اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در اصفهان



حمل اثاثیه منزل در اصفهان

حمل اثاثیه منزل در اصفهان

 

اگر در یکی از شهرهای بزرگ زندگی میکنید احتمالا بیشتر از دوبار تجربه اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل را داشته اید اسباب کشی از کارهای پر از استرس است که همه ما در این مواقع دوست داریم چشمامون را ببندیم و بعد که باز میکنیم ببینیم تمام اثاثیه در منزل جدید چیده شده است البته شرکت های باربری در اصفهان زیادی هستند که این رویا را به واقعیت نزدیک کرده اند شرکت های حمل اثاثیه منزل در اصفهان که از تهیه کارتن اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه و بارگیری و تخلیه بار و کارگر ماهر و ماشین باربری مجهز و در آخر حتی چیدمان اثاثیه در منزل جدید را نیز انجام میدهند.

 

اولین نکته مهم اسباب کشی برنامه ریزی و تهیه چک لیست میباشد

اگر شما بطور کامل تمام کارهایی که باید انجام دهید بنویسید شاید یک ساعت الی دو ساعت زمان ببرد ولی در روند اسباب کشی متوجه میشید که چقدر مفید بوده و زمان حمل و نقل اثاثیه و جابجایی مطمئن هستید کاری از قلم نیوفتاده است .

یکسری از کارها که یادتان باشه در چک لیست بنویسید نوشتن کنتورها و وسایل نصب شده توسط خودتان و لامپ های اضافی و ... است که باید در منزل قدیم باز شود 

 

دومین نکته تهیه کارتن اسباب کشی است

تهیه کارتن یکی از موارد مهم است که ابعاد و ضخامت کارتن مهم است و اینکه 3 لایه باشد یا 5لایه و .... در قدیم میرفتیم سرکوچه از سوپری و میوه فروش کارتن تهیه میکردیم ولی الان اکثرا کارتن ها را به خریداران ضایعاتی میفروشند و بهترین کار این است که از شرکت باربری در اصفهان که میخواهیم کار حمل و نقل وسایل منزلمان را انجام دهد کارتن را تهیه کنیم.

 

بسته بندی اثاثیه منزل درست و صحیح

بسته بندی و اینکه کلا از کجا کار بسته بندی اثاثیه را شروع کنیم نگران کنند و استرس زا است ولی با کمک شرکت های باربری که در سایت هایشان مقالات زیادی در این مورد دارند میتوانید با حفظ خونسردی خود خیلی درست و حساب شده وسایلتان را بسته بندی کنید یکی از این سایت ها که میتوانید با خواندن مقالاتش راحت ترین تجربه اسباب کشی منزل در اصفهان را داشته باشید سایت باربری نقش جهان میباشد بنظرم مطالب خیلی خوبی در این سایت قرار داده شده که در صورت داشتن اسباب کشی کمک زیادی به شما خواهدکرد.

 

بسته بندی اثاثیه منزل

بسته بندی اثاثیه منزل

 

ابتدا بسته بندی را از وسایلی که اصلا لازم ندارید مثل وسایل دکوری و داخل ویترین و وسایل آشپزخانه که فقط موقع مهمانداری لازم میشود شروع کنید حتما سعی کنید تمام وسایل بسته بندی شوند مبلمان بدلیل اینکه شاید در حین جابجایی دست کارگران کثیف شده باشد مانند نمونه با انواع پارچه یا سلفون بسته بندی نمایید.

 

وسایل گرانقیمت و اسناد و مدارک را خودتان با ماشین شخصی جابجا نمایید و در جای امن قرار دهید.

 

عکس از اتصالات برقی

این نکته واقعا مهم است چون اکثرا وقتی میخواهند تلویزیون را جمع کنند همینطوری فیش ها را جدا میکنند ودقت نمیکنند چگونه این فیش ها متصل شده و زمانی که میخواهند مجدد در منزل جدید فیش ها را وصل کنند دچار سردرگمی میشوند پس حتما قبل از جدا کردن فیش ها عکس بگیرید بنظرم حتما فیلمی که در سایت باربری اصفهان نقش جهان قرار داده شده را ببینید خیلی ترفند های مفیدی قرار داده شده است جهت دیدن فیلم ترفندهای اسباب کشی روی لینک ترفند اسباب کشی منزل در اصفهان کلیک نمایید

 

تمیز کاری و تعمیرات قبل از اسباب کشی

حتما چند روز قبل به منزل جدید برید و خانه را برای یک زندگی خوب و سرشار از شادمانی پاکسازی نمایید حتما حتما حتی اگر همه جا تمیز است باز شما کف و دیوارها را مجدد تمیز کنید تا انرژی های منفی که قبلا در خانه وجود داشته از بین برود اگر شنیده باشید خیلی ها میگن یک خونه آمد داره و یا یک خانه برای یک نفر خوب نبوده من اوایل فکر میکردم این ها خرافات است تا اینکه برایم پیش آمد و وقتی پیگیر شدم با علم فنگ شویی آشنا شدم و متوجه شدم که باید انرژی های منفی قبل را از خانه پاک کرد و خانه را برای انرژی ها و اتفاقات خوب آماده نمود سعی کنید همیشه سرشار از شادی و انرژی خوب باشید تا اتفاقات خوب برایتان رقم بخورد.

 

وسایل منزل مانند چکه کردن شیرآب ها و فشار آب و وسایل گرمایشی و سرمایشی را چک کنید و درصورت احتیاج به تعمیر آنها را تعمیر نمایید و اگر به مجتمع تغییر مکان میکنید روز اسباب کشی را به مدیریت ساختمان اطلاع دهید.

 

انتخاب روز مناسب برای اسباب کشی

روز و ساعت اسباب کشی بسیار مهم است سعی کنید روزی را برای اسباب کشی انتخاب نمایید که شلوغ نباشد و در صورتی که منزل شما در خیابان ها شلغو واقع شده ساعاتی که تردد کمتر است مانند ظهرها یا شب ها را انتخاب نمایید همیشه صبح ها و عصر ها خیابان ها شلوغ هستند البته اگر منزل شما در خیابان های خلوت واقع شده صبح ها را برای اسباب کشی و حمل اثاثیه انتخاب نمایید.

 

انتخاب شرکت باربری مطمئن و حرفه ای در اصفهان

 

شرکت باربری در اصفهان

شرکت باربری در اصفهان

 

یکی از مهم ترین نکات در داشتن یک اسباب کشی راحت بدون دغدغه انتخاب یک شرکت باربری متعهد و مطمئن و معتبر میباشد چون اگر شرکتی که از تجربه پایینی برخوردار است را برای این کار بگیرید ممکن است خسارات جبران ناپذیری گریبان گیر شما شود پس در انتخاب یک شرکت باربری خوب و مطمئن حتما تحقیق کنید البته این شرکت باربری نقش جهان که در موردش در قسمت بالا گفته شده تضمین شده میباشد و میتوانید با خیال راحت اسباب کشی خود را به این شرکت بسپارید در زمینه های زیر نیز میتوانید از نیروهای حرفه ای این شرکت و خدمات خوبشان بهره مند گردید.

 

حمل یخچال ساید در اصفهان سریع و 100% تضمینی

حمل گاوصندوق های سنگین براحتی و در کمترین زمان ممکن

حمل مبلمان کاملا اصولی و با دقت تمام

حمل اثاثیه منزل تخصصی توسط کارگران باتجربه ، متهعد و ماهر 

 

نیسان بار اصفهان توسط شرکت باربری معتبر

در صورتی که یکسری وسایل را میخواهید جابجا کنید که حجم آن ها کم است و در نیسان جا میشود حتما از نیسان بار اصفهان استفاده نمایید تا در هزینه ها و قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان خود صرفه جویی کرده باشید.

 

نیسان بار اصفهان

نیسان بار اصفهان

 

جهت سفارش نیسان بار اصفهان میتوانید از شرکت باربری نقش جهان بخواهید این شرکت از بهترین و مجرب ترین کارگر ها استفاده میکند و همچنین ماشین های باربری این شرکت کاملا مجهز هستند و در صورت باربری بین شهری دارای بارنامه و بیمه نامه معتبر میباشد.

 

وانت تلفنی اصفهان 

یکی از وسایل نقلیه که زیاد تقاضا دارد وانت تلفنی میباشد که هم بصورت درون شهری و هم بین شهری از اصفهان به تمام شهرهای اطراف میباشد.

 

وانت و شرکت وانت بار اصفهان یا وانت تلفنی اصفهان باید در این زمینه باتجربه باشد و دارای وانت های مجهز و حرفه ای باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024