تاو آویژه پارس



برای افرادی که اهداف کاری مهمی را از سفر دنبال می‌کنند و برنامه زمانی بسیار پیوسته و شلوغی دارند، استفاده از سرویس CIP فرودگاه ضروری است. در این مطلب به معرفی این سرویس و خدمات آن می‌پردازیم.

  

سرویس CIP

  

سرویس CIP چیست؟

در پروازها همیشه یک سری افراد وجود دارند که برای جلسات کاری یا رخدادهای مهم سفر کرده‌اند و برنامه زمانی بسیار فشرده‌ای دارند. همچنین این افراد بسیاری از هماهنگی‌ها و پرسه‌ها را نیز در حین پرواز باید انجام دهند. در واقع این اشخاص شرایط متفاوتی نسبت به دیگران دارند و همین موضوع سبب شده نیاز به یک سری امکانات متفاوت‌تری نیز داشته باشند.

 

سرویس CIP این خدمات را به این گونه افراد ارائه می‌کند. برای مثال کسانی که قرار است در یک همایش بزرگ سخنرانی کنند، در طول سفر خود حتماً باید تمرکز، آرامش و آسایش داشته باشند تا بتواند هم متن سخنرانی خود را مرور کنند و هم با شرایط خوبی پا به کنفرانس بگذارند. اگر آن‌ها سفر سخت و متلاطمی داشته باشند، هم تمرکز لازم برای شرکت در جلسه را نخواهند داشت و هم خستگی باعث می‌شود انرژی لازم برای داشتن یک سخنرانی بی‌نظیر را نداشته باشند.

 

از همین رو سرویس CIP به این گونه افراد خدمات اضافه‌تری نسبت به دیگران مثل سالن استراحت اختصاصی گیت‌های امنیت و تحویل بار ویژه که نیاز به در صف ایستادن ندارند و سرویس حمل‌ونقل تشریفاتی ارائه می‌دهد. به این شکل آن‌ها در آرامش و با کمترین دغدغه به مقصد خواهند رسید و همچنین در زمان آن‌ها نیز تا حد زیادی صرفه‌جویی می‌شود.

 

ارائه‌دهنده این سرویس در فرودگاه امام خمینی تهران و همچنین شهرهای اصفهان و کیش است. آن‌ها خدمات بسیار متنوعی را ارائه می‌دهند و یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفری آرام و بدون دغدغه به‌حساب می‌آیند.

 

تاو آویژه پارس چه ویژگی برای افراد دارد؟ 

 

ویژگیهای تاو آویژه پارس

 

خدمات CIP فرودگاهی یک سرویس خاص به شمار می‌رود که در بسیاری از فرودگاه‌های سراسر جهان ارائه می‌شود. این برای پاسخگویی به نیازهای افراد برجسته، مدیران تجاری و افراد VIP است که به یک تجربه سفر بدون دردسر و مجلل نیاز دارند. در این بخش برخی از افرادی که به طور معمول از این سرویس استفاده می‌کنند و دلایل انتخاب آن را بررسی می‌کنیم.

 

مدیران کسب‌ و کار

مدیران تجاری اغلب برنامه‌های شلوغی دارند و باید بهره‌وری خود را در سفر به حداکثر برسانند. آن‌ها از خدمات CIP فرودگاه استفاده می‌کنند تا از صف‌های طولانی در باجه‌های ورود، چک‌های امنیتی و باجه‌های مهاجرت جلوگیری کنند. این به آن‌ها امکان می‌دهد در زمان ارزشمند خود صرفه‌جویی کنند و روی کار یا جلسات خود تمرکز کنند. شرکت تاو آویژه پارس یکی از بهترین مجموعه‌های فعال در ایران در حوزه ارائه خدمات CIP محسوب می‌شود.

 

سلبریتی‌ها 

افراد مشهور اغلب هر جا که می‌روند توجه را به خود جلب می‌کنند که می‌تواند منجر به هرج‌ومرج و اختلال در فرودگاه‌ها شود. خدمات CIP فرودگاه تجربه‌ای محتاطانه و خصوصی را برای آن‌ها فراهم می‌کند. همچنین آن‌ها می‌توانند به‌سرعت در فرودگاه مراحل را پشت سر بگذارند و نیازی به ایستادن در صف‌های طولانی ندارند.

 

مقامات دولتی

مقامات دولتی اغلب برای دیدارهای رسمی یا مأموریت‌های دیپلماتیک سفر می‌کنند. خدمات CIP فرودگاه به آن‌ها اقدامات امنیتی پیشرفته، مراحل ترخیص سریع و شمارنده‌های اختصاصی مهاجرت را ارائه می‌دهد. این امر به حفظ محرمانه بودن و تضمین ترانزیت روان برای این مقامات کمک می‌کند.

 

افرادی که به آرامش و حریم خصوص اهمیت می‌دهند.

افراد که به حریم خصوصی، راحتی و انحصار در تجربیات سفر خود اهمیت می‌دهند. خدمات CIP فرودگاه به آن‌ها سالن‌های مجلل مجهز به امکاناتی مانند غذای لذیذ، اتاق‌های ملاقات خصوصی و کمک‌های شخصی در طول سفرشان ارائه می‌دهد.

 

دیپلمات‌ها

دیپلمات‌ها به دلیل وضعیت دیپلماتیک خود اغلب به امتیازات ویژه‌ای نیاز دارند. خدمات CIP فرودگاه با ارائه سالن‌های دیپلماتیک، کانال‌های اختصاصی برای مراحل ترخیص، اولویت سوارشدن به هواپیما، و کارکنان اختصاصی آموزش‌دیده در رسیدگی به پروتکل‌های دیپلماتیک، نیازهای خاص آن‌ها را برآورده می‌کند.

 

اگر می‌خواهید از این سرویس استفاده کنید، شرکت تاو آویژه پارس یکی از بهترین انتخاب‌ها است. آقایان مجید باقری جبلی و حامد احتسابی به‌عنوان مدیران این شرکت توانستند شرایطی را مهیا کنند که این مجموعه حداکثر خدمات ممکن را به مشتریان خود ارائه دهد.

 

به طور خلاصه، افراد با پیشینه‌های مختلف به دلایل مختلفی از جمله صرفه‌جویی در زمان، حفاظت از حریم خصوصی، اقدامات امنیتی پیشرفته، امکانات لوکس، کمک‌های شخصی متناسب با نیازهای خاص و دیپلمات‌ها از خدمات CIP فرودگاه استفاده می‌کنند. افراد با انتخاب این سرویس ممتاز، می‌توانند از یک سفر بدون استرس از ورود به فرودگاه تا خروج از آن لذت ببرند.

 

خدمات سرویس CIP

خدمات CIP که به‌عنوان خدمات شخصی مهم تجاری نیز شناخته می‌شود، خدمات تخصصی فرودگاهی هستند که برای ارائه تجربه سفری بی‌نظیر و بدون دردسر برای افراد برجسته و خاص به وجود آمده‌اند در این بخش برخی از خدمات رایج این سرویس را بررسی می‌کنیم.

 

خدمات ملاقات و استقبال 

این سرویس به معنی همراهی مسافر توسط یک نماینده اختصاصی در بدو ورود به فرودگاه است. نماینده در امور مهاجرت و گمرک و حمل بار مسافر کمک می‌کند. این سرویس انتقال آرام از طریق فرودگاه را تضمین می‌کند و باعث صرفه‌جویی در زمان و کاهش استرس می‌شود.

 

شرکت تاو آویژه پارس برای دریافت خدمات CIP منحصربه‌فرد و متنوع عالی است. این مجموعه همچنین کافه‌ها و غذاخوری‌هایی نیز در فرودگاه تدارک دیده تا بتواند به بهترین نحو از مسافران خود میزبانی کند.

 

جایگاه‌های بررسی اختصاصی 

 

خدمات سرویس CIP

 

 به مسافران این امکان را می‌دهد که از صف‌های طولانی در باجه‌های مهاجرت عبور کنند. یک کارمند اختصاصی مسافر را از طریق یک مسیر سریع جداگانه همراهی می‌کند و روند مهاجرت را تسریع می‌کند. به‌این‌ترتیب دیگر نیازی نیست فرد مدت‌ها در صف‌های طولانی بایستد.

 

دسترسی به سالن VIP

سالن‌های VIP محیطی انحصاری برای استراحت یا کار مسافران قبل از پرواز فراهم می‌کند. این سالن‌ها قسمت‌های نشیمن راحت، غذا و نوشیدنی رایگان، دسترسی به Wi-Fi و امکانات تجاری، را ارائه می‌دهند. دسترسی به این سالن‌ها به مسافران این امکان را می‌دهد که از مناطق شلوغ ترمینال دوری کنند و از محیطی آرام لذت ببرند.

 

اگر قصد دریافت سرویس CIP را دارید، شرکت تاو آویژه پارس بهترین گزینه به‌حساب می‌آید. آن‌ها با به‌حداقل‌رساندن پرسه و ایجاد محیطی آرام برای فرد هم تجربه سفری بی‌دغدغه و آرام را برای شخص به ارمغان می‌آورند و هم در وقت فرد بسیار صرفه‌جویی می‌کنند.

 

کمک شخصی

کمک‌های شخصی توسط کارکنان آموزش‌دیده که نیازهای فردی را در طول سفر برآورده می‌کنند، ارائه می‌شود. آن‌ها به مراحل ورود، جابه‌جایی چمدان‌ها، بررسی‌های امنیتی، فرایندهای سوارشدن و هر الزام دیگری که ممکن است در طول حمل‌ونقل ایجاد شود کمک می‌کنند.

 

خدمات ترمینال خصوصی 

برخی از فرودگاه‌ها امکانات ترمینال خصوصی را منحصراً برای مسافران CIP ارائه می‌دهند. این پایانه‌ها با اجازه‌دادن به مسافران برای انجام کلیه تشریفات قبل از پرواز در یک منطقه آرام و به‌دوراز پایانه‌های عمومی، در نهایت حریم خصوصی را فراهم می‌کنند.

  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024