30 روز مهلت تست محصولات، تجربه جدید خرید گارانتی لوازم خانگی از دوو



گارنسی گارانتی دوو

   

لوازم خانگی، کارایی، کیفیت و دوام

در دنیای مدرن امروز نمی‌توان بدون لوازم خانگی مدرن زندگی کرد. با وجود داشتن انواع و اقسام مختلف لوازم خانگی؛ با کمی جستجو، پرسش و تحقیق می‌توان به راحتی لیست بلند بالایی از مدل‌ها با ویژگی‌ها و خدمات مختلف تهیه کرد. در واقع تکنولوژی لوازم خانگی چیزی نیست که امروزه برای کسی ناشناخته باشد اما این کیفیت و میزان خدمات است که برندها را از یکدیگر متمایز می‌کند. 

 

اینکه کدام مدل یا کدام خدمات به نیازهای ما نزدیک‌تر است؟ چه طور می‌توانیم از کیفیت، جنس و طول عمر محصولات مطمئن شویم؟ اگر زمانی دستگاه ما نیاز به تعمیرات پیدا کرد مراحل تماس با پشتیبانی و دریافت خدمات چگونه است؟ درست همینجا است که پای گارانتی و ضمانت شرکت تولیدکننده باز می‌شود.

 

سود تولید کننده یا آسایش خریدار؟

تولیدکنندگان لوازم خانگی با توجه به اهمیت محصولاتشان، باید رضایت مصرف‌کننده را در هر سه مرحله طراحی، تولید و فروش در اولیت قرار دهند. اما درمورد رضایت مصرف‌کننده پس از خرید، گارانتی است که بار اصلی را به دوش می‌کشد. 

 

گارانتی لوازم خانگی اطمینانی است که شرکت سازنده نسبت به کیفیت محصولاتش دارد. با گارانتی، شرکت کیفیت و میزان خدماتش را ضمانت می‌کند و نسبت به آن متعهد می‌شود. گارانتی هر شرکت مجموعه‌ای از قواعد و قوانین خاصی است که خودش به تنهایی می‌تواند نمایانگر میزان این تعهد و اطمینان باشد.

 

اما در مورد تطبیق داشتن مدل مورد خریداری با امکانات مورد نیاز چطور؟ آیا گارانتی پاسخگوی این نیاز مصرف‌کننده هم هست یا فقط کیفیت آن را تضمین می‌کند؟

 

انواع محصولات دوو

 

سمفونی شجاعت دوو : گارانسی کلیه محصولات 

شرکت لوازم خانگی دوو برای اطمینان خاطر مصرف‌کننده از کیفیت و داشتن انتخابی متناسب با نیاز مصرف کنندگان، خدمتی جدید به نام «گارانسی » را عرضه کرده است. گارانسی را می‌توان نوعی گارانتی مخصوص دوو نامید؛ نوعی جدیدی از گارانتی که علاوه بر کیفیت، نیاز مصرف‌کننده را هم در نظر می‌گیرد. گارانسی مصرف‌کنندگان را در اولیت قرار می‌دهد تا از رضایت همه جانبه‌‌ی آنان نسبت به انتخاب لوازم خانگی دوو اطمینان خاطر داشته باشد.

 

مزایا و قواعد گارانتی دوو

این گارانتی خدمات پس از فروشش را تمام و کمال برای تمامی محصولات دوو و صرف نظر از مبلغ محصول، ارائه می‌دهد. در پروژه گارانسی 1200 نفر تکنسین آماده ارائه خدمات به مصرف کنندگان و در صورت بروز مشکل، آماده حل و جبران آن هستند.

دوو عقیده دارد که رضایت و آسودگی مصرف‌کننده پس از خرید، الویت این مجموعه به حساب می‌آید.

 

گارانسی از 8 گام خدماتی تشکیل شده تا مصرف‌کننده را از لحظه‌ی خرید لوازم خانگی دوو تا زمانی که از کیفیت بالا و درستی انتخاب خود مطمئن شوند، همراهی کند.

در هر قسمت از مسیر که مصرف‌کننده نیاز به همراهی، کمک، تعمیر و حتی تمایل به عودت محصول را داشته باشد نه تنها این شرکت پاسخگوی این نیاز است بلکه تلاش می‌کند تا رضایت و آسودگی هرچه بیشتر او را فراهم کند.

پیش از معرفی گام‌ها، لازم به ذکر است این هشت گام خدماتی برای تمامی محصولات لوازم خانگی دوو با هر قیمت و ارزش مالی است.

 

گام اول: شروع همراهی با دوو

برای اطمینان از مناسب بودن محصول برای خریدار، دوو گارانتی یا ضمانت 30 روزه‌ی تعویض محصول یا برگرداندن کامل وجه را برای خریداران در نظر گرفته است. با خرید از برند دوو مصرف‌کننده می‌تواند با خیال راحت از لحظه خرید تا 30 روز پس از آن، خرید خود را امتحان کرده و اگر در این 30 روز محصول خریداری شده نیاز مصرف‌کننده و انتظارات او را برآورده نکرد با پشتیبانی دوو تماس بگیر. در این مرحله شرکت دوو با کمال میل آماده تعویض محصول یا برگرداندن تمامی وجه پرداخت شده است. 

 

 

خرید تلویزیون دوو

  

گام دوم: اطمینان از انتخاب محصولات دوو

در گام دوم، دوو برای اطمینان مصرف‌کننده از کیفیت محصول خریداری شده، گارانتی 3 ماهه یا همان 90 روزه را پس از خرید برای خریداران فعال می‌کند. به این معنی که از لحظه‌ی خرید تا 3 ماه پس از آن اگر هرکدام از لوازم خانگی از ماشین ظرفشویی دوو گرفته تا تلویزیون و اجاق گاز، دچار خرابی شود شرکت دوو با توجه به درخواست مصرف‌کننده در صدد جبران خسارت، محصول را تعویض کرده و یا با دریافت محصول وجه معادل آن را برای خریدار واریز می‌کند.

 

گام سوم: دست دوستی دوو به سمت مشتریان

از آنجایی که کیفیت برخی از قطعات لوازم خانگی در چند ماه اول قابل بررسی و ارزیابی نیست؛ دوو ضمانت طولانی تری را برای این قطعات در نظر گرفته است. این قطعات قطعات که لیست آن‌ها را می‌توانید از پشتیبانی دوو جویا شوید، دارای ضمانت 2 ساله هستند. به عنوان مثال کمپرسورها در دسته یخچال‌های ساید بای ساید دوو یا موتورهای دایرکت درایو در دسته ماشین‌های لباسشویی

 

گام چهارم: تعمیرات مادام العمر محصولات دوو

در محصولات با کیفیت لوازم خانگی، به خاطر هزاران دلیل از جمله نحوه مصرف، امکان خرابی قطعات وجود دراد. نگرانی از خرابی قطعات دغدغه‌ای است که همیشه مصرف کنندگان لوازم خانگی با آن مواجه بوده‌اند. گام چهارم گارانسی «تعمیر همیشگی» قطعات مختلف لوازم خانگی دوو توسط مارشناسان این مجموعه است و در صورت عدم تعمیرپذیری قطعه، همواره امکان تعویض آن با قطعات موجود برای مصرف‌کننده وجود دارد.

 

پشتیبانی دوو

 

گام پنجم:  دوو همیشه در دسترس

امکان خرابی لوازم خانگی در هر ساعتی از شبانه روز وجود دارد و مصرف‌کننده ممکن است در هر زمان نیاز به پشتیبانی پیدا کند. دوو برای رفع این نیاز، مجموعه‌ای از کارشناسان را برای پاسخگویی 24 ساعته و هر روز هفته در نظر گرفته که مشتریان می‌توانند با شماره گیری 1699 به خدمات این مجموعه دست پیدا کنند.

 

گام ششم: وقت شناسی مجموعه دوو

برای خوش قولی و احترام به وقت مصرف‌کننده هر زمان که نیاز به مراجعه و ملاقات تکنسین‌ها باشد، زمان خالی تکنسین با مصرف‌کننده چک می‌شود. و این مصرف‌کنندگان هستند که زمان مراجعه تکنسین را از بین زمان‌های خالی موجود انتخاب می‌کنند. 

خدمات پس از فروش دوو

 

گام هفتم: دوو، متعهد و متخصص 

گارانسی تجربه نوینی از گارانتی دوو است که تعهد و تخصص این برند را نسبت به کیفیت محصولاتش به خریداران نشان می‌دهد؛ با این امید که مصرف‌کننده‌ی ایرانی بتواند لذت استفاده از برندی معتبر با پشتیبانی شایسته را تجربه کند.

 

گام هشتم، خرید پایدار با دوو

تعمیرات برخی لوازم خانگی زمان‌بر هستند اما گاهی نمی‌توان بدون لوازم ضروری خانگی زندگی کرد. گارانسی برای این مشکل نیز راه حل منحصر به فردی تدارک دیده است، شرکت دوو به مصرف کننده این امکان را می‌دهد که در بازه‌ی تعمیر لوازم ضرویی مانند یخچال فریزر دوو یا گاز دوو محصولی مشابه را به صورت امانت دریافت کرده و با خیال راحت تا تعمیر کامل محصول اصلی از آن استفاده کند. 

 

اعتماد، هزینه، زمان و نیاز مصرف‌کننده، پشتوانه و تنها الویت هر شرکت تولیدی است. لوازم خانگی دوو برای ارائه خدمات بیشتر و قدردانی از اعتماد مصرف‌کننده ایرانی، گامی جدید و جسورانه در گارانتی محصولات خود برداشته است که بی شک تجربه استفاده از برند دوو را برای مصرف کننده لذت‌بخش‌تر خواهد کرد گارانسی اقدامی است برای اعتماد و رضایت بیشتر مصرف کنندگان نسبت به مجموعه دوو.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

    X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

    Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024