راهنمای خرید کاغذ دیواری داماسک



در این مقاله می‌خواهیم یک راهنمای خرید کاغذ دیواری داماسک ارائه دهیم و به 4 نکته ضروری برای خرید آگاهانه کاغذ دیواری داماس بپردازیم.
راهنمای خرید کاغذ دیواری داماسک

 

مطالعات تاریخی و باستان‌شناسی نشان می‌دهد که اولین نشانه‌های استفاده از کاغذ دیواری داماسک، به 300 سال قبل از میلاد مسیح برمی‌گردد. کسانی که این نوع پارچه و کاغذ دیواری را طراحی کردند، خبر نداشتند که طراحی آن‌ها، حدود 1700 سال دوام می‌آورد. در حال حاضر کاغذ دیواری داماسک یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین طرح‌های کاغذ دیواری است و در بسیاری از خانه‌ها و محیط‌های اداری از آن استفاده می‌شود. بسیاری از افرادی که به این نوع کاغذ دیواری علاقه دارند، این سوال را مطرح می‌کنند که چه مدل یا طرحی از کاغذ دیواری داماس برای منزل یا محیط کاری بهتر است؟

 

در این مقاله می‌خواهیم یک راهنمای خرید کاغذ دیواری داماسک ارائه دهیم و به 4 نکته ضروری برای خرید آگاهانه کاغذ دیواری داماس بپردازیم. در صورتی که شما هم تمایل دارید برای منزل یا محیط کاری خود، کاغذ دیواری داماسک را خریداری کنید، پیشنهاد می‌شود که تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید. امید است که با خواندن این مقاله، بتوانید خرید بهتر و هوشمندانه‌تری را تجربه کنید.

 

1. توجه به فضای مورد نظر؛ مهم‌ترین نکته برای خرید کاغذ دیواری داماسک

کاغذ دیواری طرح داماس

 

اگر می‌خواهید برای منزل یا محیط اداری خود کاغذ دیواری داماسک خریداری کنید، قبل از هر چیز به ابعاد اتاق یا سالن مورد نظر توجه کنید. کوچک یا بزرگ بودن اتاق در هنگام انتخاب طرح یا مدل کاغذ دیواری داماس، تأثیر چشمگیری دارد. در ادامه توضیح خواهیم داد که برای هر فضا، باید چه طرحی انتخاب کنیم:

 

در صورت کوچک بودن اتاق: برای این اتاق‌ها بهتر است سراغ کاغذ دیواری داماسک با الگوهای مینیمال (کوچک) و رنگ‌های روشن‌تر بروید؛ زیرا این طرح و رنگ باعث می‌شود که فضای اتاق، بزرگ‌تر و دلبازتر به نظر برسد.

 

در صورت بزرگ بودن اتاق: برای اتاق‌ها و فضاهای بزرگ، بهتر است سراغ کاغذ دیواری داماس با الگوهای بزرگ و رنگ‌های تیره یا پرانرژی بروید. الگوهای بزرگ و شلوغ و رنگ‌های گرم و پرجنب‌وجوش، مشکلی برای این اتاق‌ها ایجاد نمی‌کند. اگر می‌خواهید اتاقی بزرگ با طراحی خاص‌تر داشته باشید، بهتر است الگوهایی با سایز متوسط را انتخاب کنید. همچنین رنگ کاغذ دیواری باید با مبلمان و سایر المان‌های دکوراسیون داخلی، سازگار و هماهنگ باشد.

 

2. توجه به کاربرد فضا در خانه؛ عاملی مهم در انتخاب کاغذ دیواری داماس

کاغذ دیواری داماسک

 

در مورد بهترین طرح‌های کاغذ دیواری داماسک برای اتاق‌های کوچک و بزرگ، صحبت کردیم. اکنون لازم است در مورد کاغذ دیواری داماسک مناسب برای آشپزخانه، اتاق خواب، دستشویی و پذیرایی حرف بزنیم. این فضاها معمولاً در همه خانه‌ها وجود دارد و اغلب خانواده‌ها برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای این فضاها با چالش روبرو می‌شوند. در ادامه خواهیم گفت که چه مدل کاغذ دیواری طرح داماسک برای این فضاها مناسب‌تر است:

 

آشپزخانه: آشپزخانه، یکی از بهترین فضاها برای نصب کاغذ دیواری داماس است. برای انتخاب کاغذ دیواری توجه کنید که رنگ آن با سایر اجزای آشپزخانه سازگار و همخوان باشد. الگوهای کوچک‌تر با رنگ‌های سفید، کرمی یا طوسی، انتخاب پیشنهادی برخی از متخصصان برای کاغذ دیواری آشپزخانه است.

 

دستشویی و حمام: قبل از نصب کاغذ دیواری در دستشویی، مطمئن شوید که هوای دستشویی به طرز قابل قبولی تهویه می‌شود؛ چون وجود رطوبت در دستشویی می‌تواند باعث جدا شدن کاغذ دیواری از دیوار شود. در این فضاها بهتر از کاغذ دیواری گل داماسک با الگوهای کوچک‌تر و رنگ‌های روشن و خنثی استفاده کنید. این کار باعث می‌شود که دستشویی شما بزرگ‌تر و روشن‌تر به نظر برسد.

 

اتاق خواب: کاغذ دیواری داماسک، برای اتاق خواب هم گزینه‌ای جذاب محسوب می‌شود. باید مراقب باشید که از رنگ‌های مناسب کاغذ دیواری مثل آبی برای اتاق خواب استفاده کنید تا در هنگام خواب، آرامش خوبی در اتاق برایتان فراهم شود. برخی از افراد در اتاق‌ خواب‌های بزرگ، از الگوهای بزرگ و دارای رنگ گرم استفاده می‌کنند و در اتاق خواب کوچک، الگوهای کوچک‌تر با رنگ‌های روشن‌تر را ترجیح می‌دهند.

 

پذیرایی: قسمت پذیرایی منزل، یکی از بهترین محیط‌های برای نصب کاغذ دیواری داماسک است. اگر بخش پذیرایی منزلتان روشن و بزرگ است، می‌توانید سراغ کاغذ دیواری داماسک با طرح‌های بزرگ و رنگ‌های تیره و جسورانه بروید. در سالن‌های پذیرایی کوچک، طرح‌های کوچک و دارای رنگ روشن، انتخاب هوشمندانه‌تری است. توجه داشته باشید که نصب کاغذ دیواری داماسک روی یکی از دیوارهای پذیرایی (مثل دیوار پشت تلویزیون)، انتخاب بهتری محسوب می‌شود.

 

دفتر کار یا محیط اداری: در چنین محیط‌هایی بهتر است رنگ‌های روشن و الگوهای کوچک‌تر را انتخاب کنید. با این کار افراد، بیشتر روی کار خود تمرکز می‌کنند و ذهن‌شان دچار تشویش و عدم تمرکز نمی‌شود.

 

3. انتخاب رنگ مناسب کاغذ دیواری داماس؛ نکته‌ای مهم و چالش‌برانگیز

خرید و قیمت کاغذ دیواری داماسک

 

یکی از سوالاتی که بسیاری از افراد در هنگام خرید کاغذ دیواری داماسک مطرح می‌کنند، این است که بهترین رنگ کاغذ دیواری برای منزل ما چیست؟ برای پاسخ‌گویی به این سوال باید چند عامل را مد نظر قرار دهیم. در ادامه هر کدام از این عوامل را بررسی خواهیم کرد:

 

نور و روشنایی منزل: اگر منزل شما، از نور طبیعی کافی برخوردار است، می‌توانید سراغ رنگ‌های تیره بروید. این در حالی است که برای منازل دارای نور طبیعی کم، بهتر است رنگ‌های روشن را برگزینید.

 

اندازه فضا: برای فضاهای کوچک، بهتر است رنگ‌های روشن را انتخاب کنید تا فضا، دلبازتر جلوه کند.

 

سبک دکوراسیون: در هنگام انتخاب رنگ کاغذ دیواری، باید سبک و رنگ دکوراسیون منزل خود را در نظر بگیرید و سپس رنگی را برای کاغذ دیواری خود در نظر بگیرید که با سایر اجزای دکوراسیون منزلتان هماهنگ باشد.

 

4. قیمت کاغذ دیواری داماسک؛ عنصری که فقط به جنس کاغذ دیواری بستگی دارد

قیمت کاغذ دیواری طرح داماسک

 

 

قیمت کاغذ دیواری داماسک، فقط به جنس کاغذ دیواری بستگی دارد. هر چه جنس و کیفیت کاغذ دیواری داماسک، بهتر باشد، قاعدتاً قیمت بالاتری هم خواهد داشت. در ادامه قیمت هر متر مربع کاغذ دیواری داماسک را بر اساس قیمت‌های فروشگاه آنلاین والینو اعلام خواهیم کرد:

 

• جنس الیاف طبیعی، هر متر 590 هزار تومان

• مدل گاما، هر متر 450 هزار تومان

• مدل سانرایز، هر متر 390 هزار تومان

• مدل آنتیک، هر متر 290 هزار تومان

• مدل شاین، هر متر 230 هزار تومان

• جنس کتان، هر متر 150 هزار تومان

 

از بین مدل‌های فوق، جنس الیاف طبیعی بالاترین کیفیت، ضخامت و قابلیت شستشو را دارد و می‌تواند سال‌های سال، زیبایی و جلوه منحصر به فرد خودش را حفظ کند. قیمت کاغذ دیواری طرح داماسک همانند سایر طرح‌های کاغذ دیواری براساس جنس، اندازه و برخی ریزه‌کاری‌های دیگر آن تعیین می‌شود. در والینو این طرح کاغذ دیواری از حدود 180 هزارتومان به ازاء هر مترمربع قیمت‌گذاری شده که با توجه به کیفیت آن، قیمت بسیار مناسبی دارد.

 

فروشگاه والینو؛ بهترین سایت و فروشگاه برای خرید کاغذ دیواری داماسک

در این مقاله با 4 مورد از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام خرید کاغذ دیواری داماسک باید بدانیم، آشنا شدیم. امیدواریم که این نکات به شما کمک کند که خریدی هوشمندانه، درست و حرفه‌ای برای منزل یا محیط اداری خود رقم بزنید.

 

در صورتی که تمایل دارید کلکسیونی از طرح‌های حرفه‌ای و جذاب کاغذ دیواری داماسک را مشاهده و خریداری کنید، پیشنهاد می‌شود به فروشگاه کاغذ دیواری والینو مراجعه کنید. این فروشگاه با تولید کاغذ دیواری داماسک، توانسته است کیفیت این محصول را افزایش و قیمت آن‌ها را تا حد قابل توجهی کاهش دهد. همچنین این فروشگاه طیف کاملی از طرح‌ها، رنگ‌ها و مدل‌های کاغذ دیواری داماسک را در وب‌سایت خود عرضه کرده است تا سلایق و علایق مخاطبان گوناگون را پوشش دهد.

 

در صورت تمایل به خرید انواع کاغذ دیواری، کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری کافی است به فروشگاه آنلاین کاغذ دیواری والینو مراجعه کنید. همچنین این فروشگاه امکان خرید حضور کاغذ دیواری را هم برای مخاطبان فراهم کرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024