عیب یابی ماشین ظرفشویی راهکارهای رفع آنها



تعمیر انواع ماشین ظرفشویی

 

آیا ماشین ظرفشویی منزلتان روشن نمی‌شود؟ پس از خارج کردن ظروف از ماشین ظرفشویی، احساس می‌کنید به‌خوبی تمیز نشده‌اند؟ بوی ناخوشایندی از ماشین ظرفشویی به مشامتان می‌رسد؟ این موارد، نشانه وجود مشکل در ماشین ظرفشویی است. اگر شیوه عیب یابی ماشین ظرفشویی و مشکلات رایج این دستگاه را یاد بگیرید، رفع مشکل برایتان خیلی آسان‌تر و کم‌هزینه‌تر خواهد شد. اگر مایل به یادگیری روش عیب یابی ماشین ظرفشویی هستید، در این مطلب 5 مورد از مشکلات رایج این دستگاه و راهکارهای رفع آن‌ها را آورده‌ایم. فقط کافی است چند دقیقه از وقتتان را به خواندن مقاله پیش‌رو اختصاص دهید.

 

1. روشن نشدن ماشین ظرفشویی؛ رایج‌ترین عیب ماشین ظرفشویی

یکی از ایرادهای رایج ماشین ظرفشویی، روشن نشدن آن است. وصل نبودن جریان برق، خراب شدن قفل در ماشین، وجود مشکل در برد الکترونیکی و تایمر، چند مورد از دلایل احتمالی روشن نشدن ماشین ظرفشویی است. درصورتی‌که تخصص و مهارت لازم برای رفع ایراد ماشین ظرفشویی و روشن کردن آن را ندارید، از تعمیرکاران حرفه‌ای کمک بگیرید. این افراد در منزل یا محل موردنظر شما حاضر می‌شوند و اقدامات لازم برای تعمیر ماشین ظرفشویی را انجام می‌دهند.

 

2. انتشار بوی ناخوشایند؛ یک نکته مهم در هنگام عیب یابی ماشین ظرفشویی

در‌صورتی‌که فیلتر ماشین ظرفشویی با پسماندها و ذرات مواد غذایی پر شود، ماشین ظرفشویی بوی ناخوشایندی از خود متصاعد می‌کند. تجربه بعضی از تعمیرکاران در هنگام تعمیر ظرفشویی بوش ، ال جی و غیره نشان می‌دهد که قرار گرفتن مواد غذایی در سوراخ‌های بازوهای آب‌پاش، یکی دیگر از دلایل بوی بد ماشین ظرفشویی است. با شستشو و تمیز کردن مداوم ماشین ظرفشویی و فیلتر آن می‌توان جلوی ایجاد بوی بد و ناخوشایند را گرفت. اگر متوجه آسیب دیدن فیلتر دستگاه شدید، آن را تعویض کنید.

 

علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی

  

3. نشت آب از ماشین ظرفشویی؛ یکی از مشکلات رایج ماشین ظرفشویی

یکی از مشکلات رایجی که تعمیرکاران هنگام عیب یابی ماشین ظرفشویی ال جی، پاکشوما، ایندزیت و غیره متوجه آن می‌شوند، نشت آب از ماشین است. این مشکل در اغلب موارد، از خراب شدن لاستیک دور در، گرفتگی یا پارگی شیلنگ تخلیه و خراب شدن پمپ ظرفشویی نشأت می‌گیرد. در این موارد، کافی است لاستیک دور در، شیلنگ تخلیه یا پمپ را بررسی و درصورت نیاز، تعویض کنیم. 

 

درصورتی‌که مهارت لازم برای بررسی و  تعویض لاستیک دور در، شیلنگ تخلیه و پمپ ظرفشویی را ندارید، از تعمیرکاران حرفه‌ای کمک بگیرید. این افراد، کلیه اقدامات لازم برای تعمیر ظرفشویی ال جی ، پاکشوما، ایندزیت، مجیک و سایر برندها را انجام می‌دهند.

 

4. سر و صدای غیرعادی؛ یکی از عیب‌های مهم ماشین‎های ظرفشویی

یکی از عیب‌های رایج ماشین ظرفشویی، سر و صدای آن در هنگام کار کردن است. گاهی مواقع چیدن نادرست ظروف در ماشین باعث تولید این صدا می‌شود. اگر پس از چیدن درست ظروف، دوباره سر و صدای غیرعادی از دستگاه شنیدید، احتمالا خراب شدن بازوهای آب‌پاش و آسیب دیدن پمپ ظرفشویی، عامل این مشکل است. تعمیرکاران در هنگام عیب یابی ماشین ظرفشویی پاکشوما، ایندزیت و مجیک، با چنین مشکلی روبرو می‌شوند. تعمیر و رفع ایراد بازوهای آب‌پاش و پمپ ظرفشویی، معمولا مشکل سر و صدای غیرعادی را رفع می‌کند.

 

اگر علاوه‌بر ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی منزلتان هم در هنگام کار کردن، سر و صدای غیرعادی دارد، باید در سریع‌ترین زمان ممکن، مشکل را با یک تعمیرکار حرفه‌ای در میان بگذارید تا پس از عیب‌یابی و پیدا کردن مشکل، ماشین لباسشویی را تعمیر کند. برخی از تعمیرکاران حرفه‌ای مثل تعمیرکاران تعمیر آنلاین، خدمات تعمیرات لباسشویی در منزل را هم به مشتریان خود عرضه می‌کنند. با استفاده از این خدمات، دیگر نیازی به خارج کردن لباسشویی از منزل نخواهد بود.

 

5. تمیز نشدن کامل ظروف؛ مهم‌ترین ایراد ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی

بعضی از خانواده‌ها از شستشوی ظروف خود در ماشین ظرفشویی رضایت ندارند. استفاده از ماده شوینده نامناسب، یکی از دلایل اصلی شسته نشدن کامل ظروف در ماشین ظرفشویی است. اگر ماده شوینده باکیفیت و مناسب تهیه  کردید، ولی باز هم با مشکل تمیز نشدن کامل ظروف روبه‌رو شدید، تعمیر بازوهای آب‌پاش را در دستور کار قرار دهید. این مشکل، رایج‌ترین ایرادی است که در هنگام عیب یابی ماشین ظرفشویی ایندزیت، مجیک، ال جی، پاکشوما، بوش و سایر برندهای داخلی و خارجی، شاهد آن هستیم.

 

قبل از قرار دادن ظروف درون ماشین، ابتدا از تمیز بودن ماشین اطمینان حاصل کنید؛ زیرا باقی ماندن ذرات غذا و چربی در ماشین جلوی تمیز شدن کامل ظروف را می‌گیرد. سپس بازوهای آب‌پاش را بررسی کنید تا از کافی بودن فشار آب و حرکت و چرخش بازوها مطمئن شوید. درصورت خراب بودن بازوهای آب‌پاش، لازم است آن‌ها را تعویض کنید. تعویض قطعات ظرفشویی را به مراکز تعمیر انواع لوازم خانگی از جمله تعمیر جاروبرقی ، ظرفشویی و لباسشویی بسپارید تا از نتیجه کار رضایت کافی داشته باشید.

 

تعمیر ماشین ظرفشویی با تعمیر آنلاین

  

عیب یابی و تعمیر سریع و حرفه‌ای ماشین ظرفشویی در محل با تعمیر آنلاین

در این مقاله با روش‌های عیب یابی ماشین ظرفشویی، 5 مورد از مشکلات رایج این دستگاه‌ها و راهکار رفع آن‌ها آشنا شدیم. امیدواریم که نکات و راهکارهای این مقاله در هنگام عیب یابی ماشین ظرفشویی پاکشوما، ایندزیت، مجیک، بوش، ال جی و غیره به شما کمک کند. رفع ایراد ماشین ظرفشویی، به دانش، مهارت و تجربه نیاز دارد. درصورتی‌که چنین مهارت و تجربه‌ای ندارید، بهتر است تعمیر دستگاه خود را به تعمیرکاران کاربلد و حرفه‌ای بسپارید. آن‌ها با دانش و تجربه خود، ماشین ظرفشویی شما را به بهترین شکل عیب‌یابی و تعمیر می‌کنند.

 

یکی از مجموعه‌هایی که به‌صورت حرفه‌ای در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی و سایر لوازم خانگی فعالیت می‌کند، مجموعه تعمیر آنلاین است. این مجموعه، با بهره‌گیری از تجربه و تخصص تعمیرکاران حرفه‌ای، در زمینه تعمیر لوازم خانگی در محل  فعالیت می‌کند. دستمزد تعمیرکاران تعمیر آنلاین، از دستمزدهایی که اتحادیه تعیین کرده هم پایین‌تر است. درصورت تمایل به تعمیر سریع، حرفه‌ای و مقرون‌به‌صرفه ماشین ظرفشویی خود در محل (فقط شهر تهران)، کافی است به وب‌سایت تعمیر آنلاین به آدرس tamironline.com مراجعه کنید یا با شماره تماس این مجموعه (45396-021) تماس بگیرید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024