پمپ آب



پمپ آب خانگی

 


پمپ آب خانگی ، به منظور افزایش فشار آب خانه، ساختمان، آپارتمان و ویلاها و... کاربرد دارد. متراژ واحد، تعداد شیرها و همچنین تعداد طبقات عامل هایی هستند که جهت انتخاب پمپ خانگی تاثیر گذار می باشند. پمپ آب با مخازن انبساط یا پمپ با کلید خودکار یا بوستر پمپ از انواع پمپ آب خانگی میباشند که با توجه به موارد ذکر شده، یکی از آنها برای ساختمان و یا خانه مورد نظر انتخاب می شود. پمپ خانگی در توان های گوناگون شامل نیم اسب، یک اسب و دیگر توان ها و همچنین در برندهای متفاوتی اعم از پمپ آب خانگی پنتاکس، داب، ابارا و لوارا به مشتریان عرضه میشود.

 

انواع پمپ آب خانگی (بنا بر مقدار توان)

پمپ تقویت فشار آب منزل در انواع گوناگون با توان های مختلف به مشتریان قابل ارائه می باشد که از جمله آن می توان به دو اسب، یک و نیم اسب، یک اسب و نیم اسب اشاره کرد. که برای نمونه پمپ آب نیم اسب برای یک ساختمان یک طبقه 150 متری مطلوب می باشد.


•    نیم اسب: پمپ آب خانگی نیم اسب به طور مثال برای ساختمان یک طبقه با حداکثر متراژ 150 متر مناسب می باشد (پمپ آب مناسب برای یک طبقه).


•    یک اسب بشقابی: پمپ آب خانگی یک اسب بشقابی به طور مثال برای ساختمان سه طبقه و شش واحد با بیشترین متراژ هر واحد 75 متر نصب می گردد (پمپ آب مناسب برای سه طبقه).
•    یک اسب جتی: پمپ آب خانگی یک اسب جتی جهت استفاده در ساختمان چهار طبقه و هشت واحد با بیشترین متراژ 68 متر میباشد. (پمپ آب مناسب برای چهار طبقه).


•    یک اسب دو پروانه: پمپ آب خانگی یک اسب دو پروانه برای ساختمان های چهار طبقه هشت واحد با بیشترین متراژ 75 متر نصب می شود. (پمپ آب مناسب برای چهار طبقه).


•    یک و نیم اسب دو پروانه: پمپ آب خانگی یک و نیم اسب دو پروانه می تواند برای ساختمان های پنج طبقه و ده واحد با حداکثر متراژ 100 متر استفاده گردد. (پمپ آب مناسب برای پنج طبقه).


•    دو اسب: پمپ آب خانگی دو اسب به طور مثال می تواند برای ساختمان پنج طبقه و 14 واحد با حداکثر متراژ 100 متر استفاده شود و برای 20 واحد با متوسط 100 متر متراژ از پمپ های 4 اسب دو پروانه سه فاز استفاده می گردد (پمپ آب مناسب برای پنج طبقه).

 

 

کاربرد پمپ آب خانگی

پمپ آب خانگی جهت تقویت فشار و تامین آب لازم خانه ها و آپارتمان ها و حتی کارخانجات استفاده می شود. نسبت به مقدار مصرف آب و تعداد شیر آب و دوش ها اندازه ی پمپ آب می تواند متفاوت باشد. پس با توجه به نیاز خود، پمپ آب خانگی را در اندازه ی مناسب خریداری کنید.


همچنین از پمپ آب خانگی جهت تخلیه ی آب انبارها، استخرها و همچنین جابجایی آب، پمپاژ آب، سیستم تهویه (سرمایشی و گرمایشی)، آتش نشانی و بوستر پمپ کاربرد دارد. در نتیجه اگرچه این پمپ ها به پمپ آب خانگی معروف میباشند، افزون بر امور خانگی، مصارف صنعتی نیز دارند.



 

عوامل تاثیر گذار درانتخاب پمپ آب خانگی

جهت انتخاب یک پمپ مطلوب میبایست به متراژ ساختمان، تعداد طبقات، میزان مصرف آب و تعداد شیرهای آب موجود توجه داشت.
به عنوان نمونه پمپ آب خانگی نیم اسب بخار به منظور استفاده در ساختمان های یک طبقه با حداکثر متراژ 150 متر مربع و پمپ آب یک اسب بخار بشقابی به منظور استفاده در آپارتمان های سه طبقه با شش واحد و با بیشترین متراژ هر واحد 75 متر کاربرد دارند. البته می توان در آپارتمان های چهار طبقه و هشت واحدی با حداکثر متراژ 68 متر نیز از این پمپ آب استفاده کرد.


همچنین پمپ آب خانگی یک اسب بخار دو پروانه جهت استفاده در ساختمان های چهار طبقه 8 واحدی با بیشترین متراژ 75 متر و پمپ یک و نیم اسب بخار دو پروانه جهت اجرا در آپارتمان های پنج طبقه 10 واحدی با بیشترین متراژ 100 متر به کار می روند.

 

بهترین برند های پمپ آب

محصولات و برندهای سازنده پمپ آب متعلق به کشور ایتالیا خوش نامی ویژه ای در نزد کارشناسان حوزه انتقال سیالات و همچنین مشتریان و کاربران پمپ پیدا کرده است. در ادامه قصد داریم چند نمونه از معروف ترین و با کیفیت ترین برندهای پمپ اب ایتالیایی، چینی و ایرانی را به شما معرفی کنیم.


پنتاکس: یکی از برندهای شناخته شده و معروف در پمپ آب خانگی، پمپ آب خانگی پنتاکس میباشد که از نوع زمینی و سه فاز می باشد. پمپ آب خانگی پنتاکس در ایتالیا تولید می شود و با بهره مندی از مدرن ترین تکنولوژی در طراحی هیدرولیک، افزون بر بهره وری بالاتر نسبت به نمونه های مشابه، عمر بیشتری نیز دارد و در اندازه های کوچکتر و مناسب تر موجود میباشد. و هدر رفت گرمایش را کاهش می دهد و بنابراین برق کمتری مصرف می کند و سر و صدای کمتری نیز تولید می کند.


لوارا:  از معروف ترین برندهای تولید کننده پمپ طبقاتی عمودی پمپ آب لوارا میباشد. این برند نیز متعلق به کشور ایتالیا میباشد و از جمله انتخاب های اول بسیاری از کارشناسان سیالات جهت بکارگیری در انواع امور خانگی و صنعتی محسوب می شود. پمپ آب لوارا، دو نوع ایرانی و ایتالیایی دارد.


ابارا: پمپ آب ابارا، ساخت کشور ایتالیا میباشد. و از تولیدکنندگان انواع گوناگون پمپ همچون پمپ خانگی، پمپ کفکش و پمپ لجن کش است. مطرح بودن نام ایتالیا در ساخت پمپ سبب معروف بودن این برند در بازار نیز شده است. نوع ساخت، کیفیت و عملکرد پمپ آب ابارا در سطح بسیار قابل قبولی جهت استفاده در امور گوناگون خانگی و صنعتی قرار دارد.


پمپیران: پمپ پمیران یک برند نام آشنای ایرانی در ساخت، تولید و عرضه پمپ های فشار قوی، شناور و گل کش است. وجود کارخانه سازنده پمپ در داخل کشور، خیال کاربران جهت استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش را آسوده میکند. نمایندگی های پمپیران همواره در تلاش هستند محصولات این برند را با قیمت های رقابتی نسبت به سایر انواع پمپ خارجی موجود در بازار به فروش برسانند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024