صفر تا صد سفر با تور دبی نوروز 1402



تور دبی نوروز 1402,تور دبی 1402,رزرو تور دبی نوروز 1402

تور دبی نوروز 1402

 

تور دبی امروزه یکی از تورهای محبوب ایرانی‌ها بوده و هرساله شهر دبی یکی از مقصدهای گردشگری ایرانیان است. شما می‌توانید با تور دبی، مراکز خرید و مکان‌های دیدنی‌ این شهر را مشاهده کرده و در آن‌ها تفریح کنید. برای تور دبی لازم است ویزا توریستی داشته باشید. برای رزرو تور دبی بهتر است ابتدا جهت دریافت ویزا اقدام کنید و پس از دریافت قطعی آن به‌سراغ تهیه بلیت هواپیما و هتل بروید. در این مطلب همراه ما باشید تا همه چیز را درباره تور دبی نوروز 1402 بدانید.

 

آب‌ و هوای دبی

شهر دبی آب‌وهوای گرم و بیابانی دارد. به‌دلیل موقعیت جغرافیایی و قرارگرفتن آن در کمربند بیابان شمالی، از آب‌وهوای بسیار گرمی دارد و به‌خصوص تابستان‌های آن بسیار گرم و مرطوب است. اکثر روزهای سال آفتابی بوده و آب‌وهوای یکسان دارند. در فصل بهار آب‌وهوای دبی معتدل است. در فصول پاییز و زمستان دمای هوا مقداری خنک‌تر از فصل تابستان شده و دمای هوا نسبت به تابستان کاهش می‌یابد.

 

بهترین زمان سفر به دبی

شما در تمام طول سال می‌توانید به دبی سفر کنید و با توجه به هدفی که از سفر به دبی دارید می‌توانید در همه فصول به این شهر بروید. دبی توریستی‌ترین شهر در منطقه خلیج فارس است که در سایر ماه‌های سال پذیرای گردشگران از سراسر دنیاست. اما اگر دقیق‌تر بخواهیم درباره این موضوع صحبت کنیم و بهترین زمان را برای سفر به دبی نام ببریم، باید بگوییم با اینکه مقصد خوبی برای سفر در همه روزها و ماه‌های سال بوده، فصل بهار نسبت به فصول دیگر مناسب‌تر است؛ چرا که در این فصل، دمای هوا متعادل می‌شود. بنابراین تور دبی نوروز 1402 فرصت خوبی برای این سفر است.

 

هوای دبی در فصل تابستان به شدت گرم است. در‌صورتی‌که می‌خواهید در فصل تابستان به این شهر سفر کنید، حتما لباس مناسب با خود داشته باشید. در فصول پاییز و زمستان آب‌و‌هوای دبی خنک‌تر است. از اواسط مهر تا ابتدای بهار، این شهر بهترین آب‌وهوا را دارد.

 

بهترین هتل‌های دبی

دبی هتل‌ها و اقامتگاه‌های گردشگری بی‌نظیری دارد و می‌توانیدانواع اقامتگاه‌ها و هتل‌ها را از نمونه‌های لوکس و مدرن تا مناسب را با قیمت‌های مختلف برای اقامت خود انتخاب کنید. بهترین هتل‌های دبی دارای امکانات بی‌نظیری مانند سالن اجتماعات، ماهواره، آرایشگاه، استخرهای روباز و سرپوشیده، سالن‌های اسپا، سونا، جکوزی، خدمات پرستار کودک، خدمات ویژه معلولین، اجاره خودرو و... هستند.

 

در رستوران‌های این هتل‌ها نیز انواع غذاهای بین المللی طبخ می‌شود و منوی آن‌ها دارای لیست متنوعی از غذاهای خاص و یا حتی غذاهای رژیمی است. بهترین هتل‌های دبی عبارتند از :

 

Burj Al Arab

Atlantis The Palm Hotel Dubai

Rixos Bab Al Bahr

 

جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید دبی

دبی سراسر جاذبه است و مکان‌های دیدنی طبیعی، تاریخی، تفریحی و فرهنگی-ورزشی زیادی را دارد. تعداد مکان‌های دیدنی آن به حدی زیاد و متنوع است که امکان ندارد کسی تنها با یک سفر به دبی تواند از همه آن‌ها دیدن کند. بازدید از این مناطق دیدنی بسیار آسان و کم هزینه بوده و برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی آن می‌توانید از مترو استفاده کنید.

 

تور دبی نوروز 1402,تور دبی 1402,مراکز خرید دبی

مراکز خرید دبی

 

همچنین دبی دارای مراکز خرید بزرگ و معروف زیادی است و شما می‌توانید همه‌ خریدهای خود را از معتبرترین برندهای جهانی انجام دهید. تعدادی از جاذبه‌های گردشگری دبی عبارتند از:

 

• برج خلیفه

• مدینه حمیرا

• جزیره نخل حمیرا

• مجتمع تفریحی دبی پارک اند ریزورت

• پارک آبی وایلد وادی

• فواره دبی

• اسکی دبی

• آتلانتیس پالم

• دهکده جهانی

• موزه اتحاد

• برج العرب

• ساحل جمیرا

• اسکای دایو دبی

• آ بنمای دبی

• اسکله ابرا

• شهربازی یا دنیای ماجراجویی آی ام جی

• آکواریوم لاست چمبرز

• خیابان السیف

 

قیمت تور دبی

قیمت تور دبی طبق خدمات تور تعیین می‌شود و کاملا متفاوت و متغیر است. عواملی مانند کلاس بلیط هواپیما، خط هوایی صادر کننده آن و هتل محل اقامت، قیمت تور دبی را تعیین می‌کنند. همچنین موارد دیگری مثل گشت‌ها، بیمه مسافرتی و نوع ویزا نیز در هزینه تور دبی اثر دارند. علاقمندان سفر به دبی می‌توانند با توجه به‌میزان بودجه و سلیقه خود، بهترین تور دبی نوروز 1402را انتخاب و خریداری کنند.

 

آفر تور دبی

آفر تور ارزان یکی از بهترین راه‌ها با قیمت مناسب برای سفر به دبی است. آفر تور دبی معمولا در روزهای نزدیک به شروع سفر یا در فصل کم تقاضای سفر و همچنین در تاریخ‌های خاصی از سوی آژانس‌های مسافرتی اعلام خواهد شد. تور دبی ارزان و تور لحظه آخری دبی نیز بسیار برای این سفر مناسب بوده و طرفداران بسیاری دارد. در ادامه بیشتر راجع ‌به آن‌ها صحبت می‌کنیم.

 

تور دبی نوروز 1402,تور دبی 1402,تور دبی ارزان

تور دبی ارزان

 

تور دبی ارزان

تور دبی ارزان آفر ویژه تور دبی است که هر ساله در تاریخ‌های خاصی برگزار می‌شود. تورهای دبی ارزان، بی‌کیفیت و و نامناسب نیست بلکه یک پیشنهاد ویژه برای افرادی است که می‌‌خواهند با هزینه مناسب‌تر به دبی سفر کنند. همچنین تورهای دقیقه نودی یا لحظه آخری دبی انتخاب خوبی هستند اما با توجه به اینکه تنها کمتر از یک هفته مانده به شروع تور اعلام می‌شوند، شما باید حتما دارای ویزا و پاسپورت معتبر باشید تا بتوانید در صورت ارائه توسط آژانس‌های مسافرتی، آن را خریداری کنید.

 

تور‌های قسطی دبی

تور اقساطی دبی نیز به این صورت است که مسافران می‌توانند به جای پرداخت کامل هزینه تور، فقط یک مبلغ اولیه پرداخت کرده و تورهای قسطی ویژه شهر دبی را خریداری کنند. بقیه هزینه را به‌صورت چند قسط در طی چند ماهه پرداخت نمایند. به این شکل شما می‌توانید با هزینه‌ای کمتر در هر زمان به مکان مدنظر خود سفر کنید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر برای خرید تورهای قسطی، تورهای ارزان و تورهای لحظه آخری دبی و اطلاع از زمان برگزاری آن‌ها باید مرتبا سایت‌های گردشگری و مسافرتی را چک کرده تا بتوانید بلیط آن‌ها را تهیه نمایید.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

    X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

    Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024