تجربه مسافران از بوم گردی قشم



بوم گردی در قشم

در جنوب کشور برنامه‌های بسیار متفاوتی برای یک مسافرت خاص برای شما در نظر گرفته‌شده است. از سفر به کیش تا اقامت در قشم زیبا سرتاسر برای شما خاطره ساز می‌شود اگر پیش از سفر برنامه‌ریزی‌های لازم را برای این مهم داشته باشید. برفرض بودجه خود را مشخص کنید و تصمیم بگیرید که قرار است در کجا اقامت کنید؟ این اقامت برای شما می‌تواند هزینه‌بر باشد و در یک هتل پنج ستاره لوکس دنبال شود یا یک مسافرت در بافت سنتی شهر و با حضور در اقامتگاه‌های بوم گردی با صدها خاطره متمایز با هزینه مقرون‌به‌صرفه‌ای دنبال شود. می‌خواهیم با شما این بار از بوم گردی قشم و تجربه‌ای که مسافران از این سفر داشته‌اند بگویم. اینکه نسبت به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید خدمات موردنیاز خود را دریافت می‌کنید؟ یا اینکه در این اقامتگاه‌ها چه خدماتی برای شما در نظر گرفته‌شده است؟ آیا هم‌راستا با یک هتل متوسط به شما خدمت‌رسانی می‌شود؟ برای کسانی که به دنبال کسب خاطرات جدید در طول سفرهای خود هستند توصیه می‌کنیم با ما همراه باشند چون قرار است اقامتگاه جدیدی را در قشم به شما معرفی کنیم.

 

با بوم گردی‌های قشم چقدر آشنایی دارید؟

اگر بخواهیم بوم گردی‌های قشم را به‌طور واضح برای شما تعریف کنیم. باید به شما بگویم که این اقامتگاه همان خانه‌های قدیمی قشم است که با قدری تغییر دکوراسیون و بازسازی این روزها به محلی برای اقامت گردشگران تبدیل‌شده است. برای کسب تجربه‌های بیشتر به‌منظور اقامت در بوم گردی قشم با ما همراه باشید.

 

هزینه اجاره بوم گردی چگونه است؟

برای کسانی که انتظار دارند صبحانه آن‌ها پشت درب اتاقشان سرو شود اقامت در بوم گردی قشم خیلی گزینه انتخابی نیست. چراکه در این نوع از اقامت خبری از تشریفات آن‌چنانی نیست. در همین راستا هم از شما انتظار نمی‌رود که هزینه اجاره‌ای را مثل هتل‌های لوکس پنج ستاره پرداخت کنید. پس برای اینکه سفری ارزانی به سمت قشم داشته باشید اقامت با هزینه اندک در بوم گردی‌های که خانه‌های قدیمی محلی‌ها است بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود.

 

هزینه اجاره بوم گردی در قشم

 

در بوم گردی‌ها به مسافران چه خدماتی ارائه می‌شود؟

شما اگر نمی‌توانید از دنیای مدرن و اینترنت فاصله بگیرید. باید به شما بگویم به دلیل سیر گسترده مسافر در این منطقه توریستی این امر مهم از خانه‌های نقلی بوم گردی تا هتل‌های لوکس پنج ستاره در درجه اولویت قرار داده‌شده است. پس باید خیالتان را از وجود اینترنت در این نوع از اقامتگاه راحت کنیم. در قدم بعد باید به آشپزخانه محلی که در مجموعه به‌صورت کلی برای پذیرایی از مهمان‌های بوم گردی در نظر گرفته‌شده است اشاره‌ای داشته باشیم. غذاهای سنتی را به‌راحتی می‌توانید در برخی از بوم گردی‌ها نوش جان‌کنید. در آخر هم از وسایل مرتبط با خواب شما که به‌صورت مجزا در هر اتاق مدنظر قرار داده است می‌توانیم با شما بگویم که برای شما تختخواب‌های نرم و گرمی تدارک دیده‌شده است.

 

چرا باید به بوم گردی به‌جای هتل برویم

ما به کسانی که به دنبال یک مسافرت خاص و متفاوت هستند توصیه می‌کنیم به بوم گردی‌های قشم حتماً سری بزنند. شما با ورود به این نوع از اقامتگاه‌ها در همان بدو ورود متوجه تغییراتی که نسبت به هتل دارد می‌شوید. برفرض محوطه بسیار کوچک و صمیمی است. از تخت تا سایه‌بان‌های سنتی که برای پذیرایی به ساده‌ترین شکل ممکن برای شما تدارک دیده‌شده است بدون تردید برایتان لذت‌بخش خواهد بود. شما در این محیط می‌توانید به ثبت عکس‌های یادگاری سنتی در دل یک بافت قدیمی از جزیره بپردازید از سوی دیگر آرامش حاکم در این محیط قابل‌ستایش است. اقامتگاه‌های بوم گردی آیینه‌ای از ویژگی‌های بومی، فرهنگی و طبیعی منطقه هستند و همین امر شمارا با سبک و سیاق زندگی مردمان این منطقه به‌راحتی آشنا می‌کند.

 

تصورات قدیمی را به دست فراموشی بسپارید

شاید با مطالب ارائه‌شده این موضوع در ذهن شما شکل‌گرفته باشد که قرار است به داخل مجموعه‌ای وارد شوید که با چند اتاق و چند دست رخت خواب سنتی برای شما تدارک دیده‌شده است. باید به شما بگویم در تمامی اتاق‌ها تهویه بسیار مطبوعی برای روزهای گرم سال پیش‌بین شده است و شما هیچ گرمایی را احساس نخواهید کرد. حمام، توالت فرنگی و امکانات گرمایشی، سرمایشی اختصاصی برای تمام بوم گردی‌ها در نظر گرفته‌شده است. شاید رستوران و کافی‌شاپ در این مجموعه نباشد، اما یک آشپزخانه و تعدادی آلاچیق برای صرف غذاهای سنتی و گاها غذاهای فست فودی در کنار انواع نوشیدنی‌های محلی برای پذیرایی از شما پیش‌بینی‌شده است. در آخر هم باید بگویم در هر اتاق تلویزیونی در کنار مبلمان راحتی شاید وجود نداشته باشد اما به‌قدری این محیط دنج و صمیمی است که شما هیچ‌گاه نیازی به تماشای تلویزیون نخواهید داشت.

 

سفر به قشم

 

کلام آخر در مورد تجربه اقامت در بوم گردی‌های قشم

همان‌طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید اقامت در این سبک از اقامتگاه‌ها نسبت به هتل‌های چند ستاره برای شما هزینه کمتری را در بردارد. شما با حضور در این اتاق‌های مخصوص به‌سادگی می‌توانید تنها با شنیدن صدای دریا فارغ از هر سروصدای به ریلکس کردن بپردازید. یا اینکه در دل جزیره در زیر گرما دل‌چسب منطقه قدم بزنید و هوای تازه کنید. از قدم زدن در ساحل تا لذت بردن از بافت قدیمی جزیره همه و همه بی‌هیچ دردسری برای شما فراهم‌شده است. در تمام اقامتگاه‌های بوم گردی تور لیدر و راهنمایی برای دسترسی آسان‌تر شما به مکان‌های گردشگری مهم پیش‌بینی‌شده است تا حسابی از لحظه‌لحظه حضور خود در این مسافرت لذت ببرید. در این میان نباید خوردن غذاهای محلی را با دست‌پخت زنان محلی این جزیره را از یاد برد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024