شارژ اکانت در کمتر از 5 دقیقه با خرید گیفت کارت پلی استیشن از اوریکس گیم



یکی از پدیده‏های صنعت‏ گیم که امروزه میلیون‏ها کاربر در سراسر جهان را سرگرم خود کرده، کنسول بازی های ویدیویی خانگی است. کنسول پلی استیشن، محصول کمپانی سونی یکی از همین شگفتی‏ها می‏باشد. پلی استیشن (Play Station)، به دلیل کیفیت بالا و گیم پلی آسان محبوب طرفداران خود می باشد. استفاده از همه امکانات و آیتم های پلی استیشن نیازمند پرداخت درون برنامه ای می‏باشد که، کمپانی سونی با ارائه گیفت کارت پلی استیشن، این کار را برای کاربران خود راحت کرده، تا بتوانند محصول مورد نیاز خود، اعم از بازی های متنوع، موزیک، فیلم و ... را از شاپ پلی استیشن خریداری کنند.

 

با خرید گیفت کارت پلی استیشن تجربه بازی به صورت آنلاین برای گیمرها فراهم می شود. پیشنهاد ما برای خرید Gift Card Play Station ، خرید از فروشگاه معتبر و قانونی ORIXGAME می باشد تا گیفت کارت اورجینال و اصلی خریداری شده را خیلی سریع و در کمتر از 5 دقیقه تحویل گرفته و آن را در اکانت خود شارژ کنید. در ادامه این مطلب با من همراه باشید.

  • چگونگی خرید گیفت کارت پلی استیشن در فروشگاه اوریکس گیم
  • کاربردهای خرید گیفت کارت پلی استیشن
  • مزایای خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس چیست؟
  • دلایل معتبر بودن فروشگاه اوریکس گیم

 

 خرید گیفت کارت پلی استیشن از اوریکس گیم

 

چگونگی خرید گیفت کارت پلی استیشن در فروشگاه اوریکس گیم

گیفت کارت PSN، در واقع یک اعتبار مجازی مشخص است، که به اندازه اعتبار آن می توانیم از استور پلی استیشن خرید کنیم. با خرید گیفت کارت پلی استیشن از فروشگاه اوریکس گیم، یک کد 12 رقمی برای شما ایمیل می شود که با ردیم کردن کد در اکانت کنسول پلی استیشن می توانید کیف پول حساب کاربری خود را شارژ کنید. در فروشگاه اوریکس گیم گیفت کارت های اورجینال و اصلی در بسته های متنوع و با تضمین کمترین قیمت نسیت به سایر فروشگاه ها موجود می باشد، که با ثبت سفارش در کمتر از 5 دقیقه آن را تحویل می گیرید. علاوه بر این، طرفداران کنسول ایکس باکس می توانید برای خرید گیفت کارت ایکس باکس و همچنین علاقه مندان کنسول نینتندو می توانید برای خرید گیفت کارت نینتندو به این فروشگاه مراجعه کنید.

 

چگونگی خرید گیفت کارت پلی استیشن در فروشگاه اوریکس گیم

 

کاربردهای خرید گیفت کارت پلی استیشن

باتوجه به تحریم بودن ایرانیان و نداشتن کارت های بین المللی، امکان خرید از استور پلی استیشن وجود ندارد. پس بهترین راه خرید گیفت کارت از فروشگاه‏های قانونی داخل ایران مانند فروشگاه اوریکس گیم می باشد. با خرید گیفت کارت پلی استیشن می توانید به راحتی بازی هایی را که قابلیت آنلاین شدن دارند را اجرا کنید. از تخفیات هفتگی و سالانه کمپانی سونی بهره مند شوید و تم‏های آنلاین برای صفحه اول خود خریداری کنید، فیلم و موزیک بخرید و در کل لحظات جذابی را برای خود رقم بزنید.

 

مزایای خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس چیست؟

PSN Plus، یک سرویس اشتراکی در پلی استیشن است که تجربه لذت بخش بازی های آنلاین و گروهی را برای کاربرانش فراهم کرده است. با خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس می‏توانید تمام این بازی‏ها را که در اشتراک های یک ماهه، سه ماهه و یکساله وجود دارند را خریداری کرده و از بازی کردن لذت ببرید. همچنین می‏توانید از تخفیف‌های ویژه‌ای که شرکت سونی بر روی برخی از آیتم‏ها اعمال می‏کند بهره‏مند شوید.

 

مزایای خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس

 

دلایل معتبر بودن فروشگاه اوریکس گیم؟

* اوریکس گیم دارای نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) و لوگوی طلایی ساماندهی می‏باشد.

 

* دارای یک تیم پشتیبانی قوی و همیشه آنلاین می‏باشد که در تمامی 7 روز هفته حتی در تعطیلات هم آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

 

* کلیه محصولات ارائه شده در این فروشگاه اورجینال و اصلی بوده و تضمین سالم ماندن اکانت شما را می‏دهند.

 

* واریزها آنی و سریع می‏باشد و در کمتر از 5 دقیقه بعد از ثبت سفارش، محصول خریداری شده در اکانت شما شارژ می‏شود.

 

* با دنبال کردن شبکه‏های اجتماعی این فروشگاه نیز می‏توانید علاوه بر اطلاع از اخبار و گیم پلی بازی ها، از کدهای تخفیف استثنایی که به صورت دوره ای قرار می‏دهند استفاده کنید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024