چگونه بدون نگرانی عروسی بگیریم؟✅



اکثر زوج‌ها در آستانه مراسم عروسی به دلیل عدم تجربه کافی، نگرانی و استرس زیادی در مورد چگونگی برگزاری مراسم عروسی دارند؛ همچنین یافتن بهترین باغ تالار تهران که متناسب با بودجه و سلیقه آن‌ها باشد، برای آن‌ها امری مشکل و زمان بر است. سایت تالارتو (talareto.com) قصد دارد به بررسی موضوع چگونه بدون نگرانی عروسی بگیریم؟ بپردازد و راهکارهای مفیدی را در این زمینه در اختیار زوج‌ها قرار دهد.

 

چگونه بدون نگرانی عروسی بگیریم

 

مشخص کردن نیازها و اولویت‌های عروسی 

همیشه با خود فکر می‌کنید که چگونه بدون نگرانی عروسی بگیریم؟ برنامه ریزی برای جشن عروسی، پاسخی برای پرسش شما است، برای شروع لازم است، سقف بودجه خود را تعیین کنید و با توجه به بودجه‌تان، مراحل برنامه ریزی را اولویت بندی کنید، در صورت لزوم با صرفه جویی در هزینه بخش‌های خاصی از مراسم، به کاهش هزینه کلی مراسم عروسی کمک کنید. تهیه چک لیست عروسی به شما کمک می‌کند با نظم و ترتیب و اولویت بندی به تهیه تدارکات مراسم عروسی بپردازید. از جمله مواردی که در چک لیست عروسی باید لحاظ کنید، مکان برگزاری مراسم، انتخاب بهترین سالن عقد در تهران ، انتخاب لباس عروس و داماد و.... می‌باشد.

 

حتما توجه داشته باشد که در این چک لیست برای انجام هر برنامه‌ای، بازه زمانی آن را به طور تقریبی تعیین کنید، معمولا برخی کارها به زمان بیشتری نیاز دارد؛ بنابراین نگران نباشید و با صبر و حوصله طبق زمان بندی چک لیست خود، مرحله به مرحله طبق برنامه ریزی عمل کنید؛ از طرفی اگر شما از چند ماه قبل از برگزاری مراسم عروسی، برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهید، دسترسی به آتلیه، تالار یا باغ تالار، سالن‌ زیبایی و دریافت تخفیفات لازم از آن‌ها برای شما امکان پذیر می‌شود.

 

معمولا بیشتر هزینه‌های مراسم عروسی به عهده خانواده داماد است اما در صورت توافق خانواده‌ها، بخشی از هزینه‌ها مانند هزینه شام عروسی یا تهیه کیک عروسی را خانواده عروس تقبل می‌‌کند، به این ترتیب با تقسیم هزینه‌ها و از طرفی مذاکره با تیم تشریفات برای گرفتن تخفیفات لازم، می‌توانید بدون نگرانی از کمبود بودجه با همکاری و تعامل خانواده‌هایتان، مراسم عروسی باشکوه و مجللی را برگزار کنید. 

 

برگزاری عروسی بدون نگرانی با تعیین تاریخ و مکان مناسب 

انتخاب تاریخ برگزاری مراسم عروسی اولین و مهم‌ترین تصمیم زوجین در برنامه ریزی آن‌ها است. آن‌ها ممکن است، روز خاصی را برای برگزاری مراسم خود انتخاب کنند، این روز شاید اولین روز آشنایشان با هم باشد یا علاقه‌مند به اجرای مراسم در یکی از روزهای اعیاد مذهبی باشند؛ بنابراین پس از انتخاب روز دلخواهشان، باید آن را زودتر رزرو کنند. برخی زوجین تمایل دارند در تابستان یا بهار عروسی بگیرند، به این دلیل مراسم خود را در باغ تالار برگزار می کنند.

 

برخی از آن ها؛ هم‌چنین ترجیح می‌دهند، عروسی کوچکی با اقوام و آشنایان نزدیک خود برگزار کنند، معمولا دفتر ازدواج یا سالن عقد برای برگزاری جشن آن‌ها مناسب‌تر خواهد بود؛ از طرفی انتخاب سالن عقد یا تالار و باغ تالار کاملا به بودجه زوجین، علایق و خواسته‌هایشان بستگی دارد؛ علاوه بر این برگزاری مراسم عروسی در روزهای عادی و وسط هفته یا روزهایی که سالن‌ها و تالارهای عروسی با تقاضای کمتری برای مراسم عروسی مواجهند، موجب می‌شود که زوجین تخفیف‌های خاصی را دریافت کند.

 

اما اگر می‌خواهید بدانید که چگونه بدون نگرانی عروسی بگیریم؟ بهتر است، تاریخ و مکان برگزاری عروسی را با توجه به تعداد مهمانان، سلیقه و بودجه تان حداقل 6 تا 9 ماه قبل از برگزاری مراسم عروسی رزرو کنید و با بازدید حضوری از کیفیت خدمات، دکوراسیون، ظرفیت و امکانات دیگر مکان برگزاری عروسی اطمینان حاصل کنید؛ از طرفی فرصت کافی برای مذاکره با مدیریت تالار، باغ تالار یا سالن عقد خواهید داشت و از تخفیفات ویژه آن ها برخوردار می‌شوید.

 

برگزاری عروسی بدون نگرانی با تعیین تاریخ و مکان مناسب

  

یک ماه زودتر لباس عروس را خریداری کنید! 

اکثر خانم‌ها از خود می‌پرسند که چگونه بدون نگرانی عروسی بگیریم؟ و معمولا نگران تهیه لباس عروسی هستند. خرید لباس عروس حداقل یک ماه زودتر از مراسم عروسی می‌تواند به کاهش استرس آن ها کمک کند و اگر لباس عروس نیاز به تغییراتی داشته باشد با خرید به موقع، زمان کافی برای اعمال این تغییرات وجود خواهد داشت.

 

این کار از طرفی به عروس خانم ها فرصت می دهد که وقت و زمان باقی مانده خود را برای انتخاب مدل مو و آرایش صورت، پاکسازی پوست، مانیکور و... در سالن زیبایی و سایر امور استفاده کنند؛ هم‌چنین خرید به موقع لباس عروس موجب می‌شود، در صورتی که مزون در تحویل لباس تاخیر داشته باشد، عروس دچار نگرانی و اضطراب نشود؛ زیرا زمان زیادی تا برگزاری مراسم عروسی بافی مانده است و فرصت کافی برای تحویل گرفتن لباس از مزون را خواهد داشت.

  

بودجه خود را کنترل کنید تا بدون نگرانی عروسی بگیرید! 

کنترل بودجه عروسی به شما کمک می‌کند که در حین برنامه ریزی برای برگزاری مراسم عروسی دچار کمبود بودجه و استرس‌ مالی نشوید. پس اگز می‌پرسید چگونه بدون نگرانی عروسی بگیریم؟ باید گفت که تعیین مفدار دقیق بودجه برای هزینه‌های عروسی اهمیت زیادی دارد. همان طور که بیان شد، لیستی از اولویت‌های خود را تهیه کنید. این لیست می‌تواند شامل: انتخاب محل برگزاری مراسم، لباس عروس و داماد، نوع منوی غذاها و نوشیدنی ها، اجرای موسیقی، عکاسی و فیلمبرداری و... باشد.

 

قبل از انتخاب هریک از این خدمات یا اجناس، قیمت آن‌ها را مقایسه کنید؛ زیرا با بررسی قیمت‌ها می‌توانید از خدمات و اجناس با کیفیت و قیمت مناسب برخوردار شوید، هم چنین هنگام مذاکره با فروشندگان یا ارائه دهندگان خدمات، اولین قیمت پیشنهادی آن‌ها را نپذیرید و سعی کنید، تخفیف با خدمات اضافی رایگان از آن‌ها دریافت کنید؛ از طرفی در برنامه ریزی مخارج عروسی از خرید اقلام غیر ضروری و یا دریافت خدمات غیر ضروری خودداری کنید تا با استرس کمبود بودجه مواجه نشوید.

 

بودجه خود را کنترل کنید تا بدون نگرانی عروسی بگیرید

 

کلام آخر 

مشخص کردن نیازها و اولویت‌ها در برگزاری مراسم عروسی و زمان بندی برای اجرای هریک از برنامه‌ها به شما کمک خواهد کرد که بدون نگرانی عروسی بگیرید؛ هم‌چنین انتخاب مکان و تاریخ مناسب برای برگزاری مراسم عروسی از چند ماه قبل، از استرس و نگرانی شما خواهد کاست.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی برگزاری مراسم عروسی و انتخاب تالارها و باغ تالار های مناسب به سایت تالارتو مراجعه کنید و در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهادی از طریق سایت تالارتو (talareto.com) آن را با ما در میان بگذارید.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

    X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

    Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024