تجربه لحظات لذت‌بخش در زندگی، با لوازم خانگی ایکس ویژن



در چندسال اخیر، صنعت لوازم خانگی ایران پیشرفت‌های خوب و مهمی را تجربه کرده است. برندهای بزرگی نیز در این سال‌ها شکل گرفته‌اند که محصولاتی کاملا ایرانی را در بازار ارائه می‌کنند. یکی از این شرکت‌های بزرگ و تاثیرگذار در صنعت لوازم خانگی، برند ایکس ویژن است.

 

ایکس ویژن در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ایرانی در صنعت لوازم خانگی است و محصولاتی مانند تلویزیون، ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، یخچال فریزر و... را توسط نیروهای متخصص و جوان ایرانی طراحی و تولید می‌کند.

 

به‌تازگی کمپین جدید و جذابی توسط ایکس ویژن اجرا شده است که تمرکز آن بر روی معرفی سه نوع محصول جدید خود، یعنی یخچال فریزر، ماشین لباس‌شویی و ماشین ظرف‌شویی است. در ادامه، جزئیات کمپین ایکس ویژن را بررسی می‌کنیم.

 

با یخچال ایکس ویژن، بیشتر سفر کنید

 

یخچال ایکس ویژن

 

اغلب مردم بعد از بازگشت از سفر، خستگی راه و مسیر را با خود به خانه می‌آورند. در چنین لحظاتی، پناه اول و آخر هر کسی یخچال است؛ جایی برای لذت بردن از زندگی و یافتن حال خوب! داغ کردن غذای موردعلاقه، نوشیدن آبمیوه‌ طبقه بالای یخچال، ناخونک زدن به میوه‌های تازه و... همان کارهایی است که حال ما را خوب می‌کند. اما این لحظات همیشه و برای همه به این زیبایی رقم نمی‌خورد. گاهی بازگشت از سفر، لحظه روبرو شدن با یخچالی پر از موادغذایی خراب است.

 

یخچال‌های مدل S7 ایکس ویژن، با استفاده از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا، به‌راحتی می‌توانند تا چندین روز فضای داخل یخچال را تازه نگه دارند و از فساد میوه، غذا و سایر خوراکی‌ها جلوگیری کنند. این محصول دارای ظرفیت ۵۵۶ لیتر بوده و مجهز به کمپرسور اینورتر، مینی بار، آب‌ریز و یخ‌ساز با قابلیت اتصال به آب شهری نیز هستند. به‌همین دلیل، می‌توانید با یخچال ایکس ویژن بیشتر سفر کنید.

 

با لباس‌شویی ایکس ویژن، بیشتر فیلم ببینید

 

لباس‌شویی ایکس ویژن

 

احتمالا تاکنون بارها برایتان پیش آمده است که تمام کارها و برنامه‌های آخر هفته خود را برای تماشای یک فیلم برنامه‌ریزی می‌کنید اما صدای بلند ماشین لباس‌شویی همه چیز را خراب می‌کند. شاید تلاش کنید با بالا بردن صدای تلویزیون، این مشکل را رفع کنید اما متوجه می‌شوید که بی‌فایده است. راه‌حل این مشکل، استفاده از جدیدترین ماشین لباس‌شویی‌‌های ایکس ویژن است.

 

ماشین‌های لباس‌شویی ایکس ویژن، براساس پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا تولید می‌شوند. تنوع مدل، رنگ و ظرفیت درام در ماشین‌های لباس‌شویی ایکس ویژن به کاربران امکان انتخاب بهترین گزینه را بر اساس میزان شست‌وشو ارائه می کند.

 

برخی از ویژگی‌های ماشین‌های ظرف‌شویی ایکس ویژن شامل: تعادل خودکار البسه (Auto Balance)، قابلیت افزودن لباس در حین شست‌وشو (Add Garment)، موتور اینورتر (Inverter Motor) و طراحی باریک بدنه (Thin Body Design) است.

 

با ظرف‌شویی ایکس ویژن، بیشتر دور هم جمع شوید

 

ظرف‌شویی ایکس ویژن

 

یکی از دغدغه‌های میزبان در مهمانی‌ها، شست‌وشوی ظروف و وسایل آشپزخانه است. چراکه حضور در آشپزخانه و شست‌وشوی ظرف‌ها، در اغلب اوقات به‌معنای از دست دادن فرصت گپ‌وگفت با مهمانان است. راه‌های متفاوتی برای فرار از این کار و بیشتر دور هم جمع شدن، وجود دارد اما بهترین راه‌حل استفاده از به‌روزترین ماشین ظرف‌شویی‌های ایکس ویژن است.

 

ماشین‌هایی که براساس جدیدترین فناوری‌ها و تغییرات در سیستم‌های ماشین ظرف‌شویی طراحی و تولید شده‌اند تا تجربه‌ای لذت‌بخش در یک دورهمی را به شما هدیه می‌دهند.

 

شست‌وشوی دو ناحیه‌ای (Dual Zone Wash)، برنامه پیش شست‌وشو (Prewash) و برنامه شست‌وشوی پرقدرت (Intensive) از جمله ویژگی‌ها و قابلیت‌های ظرف‌شویی‌های ایکس ویژن هستند.

 

با شرکت در قرعه‌کشی ایکس ویژن، فیلم نولان را در ترکیه تماشا کنید

در طی این کمپین، ایکس ویژن هر هفته چالش‌ها و رقابت‌های متنوعی را در صفحه اینستاگرام خود برگزار می‌کند که جوایز آن شامل هدایای نقدی، کد تخفیف محصولات ایکس ویژن، وسایل آشپزخانه و... است.

 

علاوه‌بر این، ایکس ویژن یک قرعه‌کشی جذاب، همراه با یک جایزه بزرگ و فوق‌العاده برای مخاطبان خود فراهم کرده است. سفر به ترکیه و تماشای جدیدترین اثر کریستوفر نولان در کنار یکی از دوستان خود، هدیه ایکس ویژن به مخاطبان و مشتریان خود است. برای شرکت در این مسابقه، حتما به صفحه لندینگ ایکس ویژن سر بزنید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024