معرفی هتل حیات ریجنسی



هتل حیات ریجنسی,رزرو هتل در دبی,هتل دبی

هتل حیات ریجنسی

 

احتمالا کم‌تر کسی را بتوان پیدا کرد ک با دبی، جاذبه‌های تفریحی آن و هتل دبی آشنا نباشد. بسیاری از ایرانی‌ها برای سفر‌های خارجی خود، دبی را به‌عنوان مقصد‌های اولیه در‌نظر می‌گیرند. این‌ موضوع به‌راحتی از تعداد تور‌هایی که به مقصد دبی برگزار می‌شوند، قابل‌مشاهده است. هتل حیات ریجنسی در دبی واقع شده است. دبی یکی از مناطق توریستی مهم در دنیا به‌حساب می‌آید و به همین سبب هتل‌های بسیار مجهز و با امکاناتی مانند هتل ریجنسی و هتل ایبیس استایلز دبی دارد. هتل ریجنسی دبی مجهز به امکانات و خدمات متفاوتی است که در ادامه مطلب به تک‌تک آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

معرفی هتل حیات ریجنسی 

در ادامه به بررسی کامل هتل حیات ریجنسی دبی می‌پردازیم. اگر شما هم دوست دارید درباره این‌ هتل معروف و ویژگی‌های آن بیشتر بدانید، با ما تا پایان این‌ مطلب همراه باشید. این‌کار را با معرفی موقعیت مکانی هتل آغاز کرده و سپس درباره ویژگی‌های آن توضیح خواهیم داد.

 

موقعیت مکانی

هتل حیات ریجنسی دبی هتلی پنج ‌ستاره است که در موقعیت مکانی بسیار عالی قرار گرفته؛ به‌طوری‌که این ‌هتل یک کیلومتر تا بازار سوق طلایی دوبی و هشت کیلومتر با مرکز تجارت جهانی دو فاصله دارد. همچنین نزدیکی این‌ هتل یک پیاده‌رو کنار سواحل خلیج‌فارس واقع شده است. 

 

این ‌موقعیت برای علاقه‌مندان به سواحل و دریا گزینه بسیار خوبی است؛ زیرا در هر زمان دلخواه می‌توانید در سواحل خلیج‌فارس قدم بزنید. یکی دیگر از دلایلی که مسافران هتل حیات ریجنسی را انتخاب می‌کنند، نزدیکی آن به ایستگاه مترو و فرودگاه است. این ‌هتل با فرودگاه ۱۵ دقیقه فاصله دارد و ایستگاه مترو نیز دقیقا در فاصله کمی و در منار هتل حیات ریجنسی واقع است.

 

امکانات و اتاق‌های هتل حیات ریجنسی

این ‌هتل ۴۲۱ اتاق و سوئیت دارد. همه اتاق‌ها از امکانات و مزایای زیادی برخوردار هستند؛ همه اتاق‌ها وای‌فای و حمام اختصاصی با همه وسایل بهداشتی دارند. رستوران‌های این ‌هتل غذاهای بین‌المللی و محلی امارات را برای شما عزیزان سرو می‌کنند. از میان رستوران‌های ‌هتل حیات ریجنسی می‌توان رستوران‌های الدوار، میاکو و دیگچن را نام برد.

 

هتل حیات ریجنسی,رزرو هتل در دبی,هتل دبی

رزرو هتل در دبی

 

رستوران الدوار دکوراسیون چشمگیری دارد و میهمانان می‌توانند هنگام صرف غذا به تماشای برج خلیفه بنشینند.

 

رستوران میاکو غذای ژاپنی را در هتل سرو می‌کند. یکی از ویژگی‌های معروف این‌ رستوران وجود سه فضای متفاوت در رستوران است؛ یک اتاق با غذای تپانیاکی (غذایی که روی تابه تخت و بدون لبه درست می‌شود)، فضای غذای اصلی (که یک سوشی بار است) و یک اتاق تاتامی با دکوراسیون ژاپنی. کافی‌شاپ دلی بایتس هم در این هتل قرار دارد که در آن می‌توانید از قهوه‌های معروف عربی بنوشید؛ همچنین در این‌ کافی‌شاپ از طعم انواع کروسان‌ها، کلوچه‌ها، ساندویچ‌ها، سالاد‌ها و کیک‌های خانگی لذت ببرید.

 

هتل حیات ریجنسی مانند هتل ایبیس استایلز باشگاه تناسب‌اندام و زمین تنیس دارد که به‌صورت ۲۴‌ساعته می‌توان از آن استفاده کرد. همچنین این‌هتل دارای باشگاه تکنو جیم است؛ در باشگاه تکنو جیم تجهیزاتی کامل برای حرکات قدرتی، کششی و... وجود دارد. 

همچنین مربیان تناسب‌اندام به‌طور ۲۴ ساعته مشغول به کار و ارائه برنامه ورزشی به علاقه‌مندان هستند. هتل حیات ریجنسی دبی امکانات دیگری مانند باشگاه ایروبیک و استخر و زمین بسکتبال نیز دارد که به‌طور ۲۴ ساعته دردسترس میهمانان قرار می‌گیرد. استخر هتل ریجنسی در طبقه دوم باشگاه المپیوس قرار دارد و کودکان و بزرگسالان می‌توانند از کلاس‌های شنا بهره‌مند بشوند.

 

ویژگی‌های هتل حیات ریجنسی دبی  

از ویژگی‌های این‌ هتل فروشگاه‌های کوچک و بزرگ، امکان اجاره ماشین، دریافت غذای پک شده، ترانسفر فرودگاه و ترانسفر در شرق (با پرداخت هزینه اضافی)، گاوصندوق در داخل اتاق‌ها، اتاق‌های مجهز وی آی پی برای خانواده‌ها و ماه عسل، آرایشگاه‌ها، بالکن آفتاب‌گیر، سونا، جکوزی، استخر کودکان، وای‌فای در تمام نقاط هتل، کافی‌شاپ، خدمات پزشکی، خدمات اسپا، آمفی‌تئاترها، خشک‌شویی، اعلام حریق و ... است.

 

هتل حیات ریجنسی,رزرو هتل در دبی,هتل دبی

هتل حیات ریجنسی کجاست

 

موقعیت و فاصله هتل حیات ریجنسی با جاذبه‌های گردشگری دبی

بازار طلا ۱/۱ کیلومتر 

پارک کریک ۶/۴ کیلومتر 

ساهارا ۱/۷ کیلومتر 

دبی مال ۳/۹ کیلومتر 

برج خلیفه ۵/۹ کیلومتر 

پارک صفا ۸/۱۱ کیلومتر 

موزه دبی ۸/۱ کیلومتر

مرکز خرید دیره سیتی ۱/۴ کیلومتر 

مرکز خرید بورجومن ۷/۲ کیلومتر 

 

توجه داشته باشید که ورود حیوانات به این ‌هتل ممنوع است! همچنین ساعت تحویل اتاق در هتل حیات ریجنسی ساعت ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق ۱۲ است.

 

جمع‌بندی

برای گذراندن اوقات خوش در هر سفر اقامت داشتن در یک هتل با امکانات و متناسب با خواسته‌ها و سلایق مسافران حائز اهمیت است. در نتیجه شما با آگاهی از خدمات هتل حیات ریجنسی یا هتل ایبیس استایلز و مقایسه این‌ خدمات و امکانات موجود در آن‌ها با خواسته‌های خود، بهترین هتل را انتخاب کنید. با اقامت در بهترین هتل های دبی اقامتی خوش را برای خود و خانواده به‌ارمغان آورید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024