معرفی انواع کفش پاشنه دار زنانه جدید و شیک



کفش‌ پاشنه دار زنانه، از پرطرفدارترین انواع کفش‌های زنانه است که برای تمامی رده‌های سنی جذابیت خاص و کاربرد زیادی دارد.

 

دختربچه‌های کوچک، دختران نوجوان، خانم‌های جوان و میانسال در جاکفشی خود حداقل یک جفت کفش پاشنه دار دارند که در مهمانی‌ها، دورهمی‌ها و مراسم‌های رسمی و غیررسمی از آن استفاده می‌کنند. این به‌خاطر زیبایی و شیک بودن این کفش‌ها است.

 

مد و استایل

 

از مهمترین خصوصیات این نوع از کفش‌ها قابلیت ست شدنشان با لباس‌های مجلسی شما است که می‌توانند جذابیت سبک پوشش شما را نیز بیشتر کنند. به این نکته توجه داشته باشید که یکی از مهمترین آیتم‌ها در استایل شما، کفشتان است که باید در انتخاب آن بسیار دقت کنید.

 

ما در این مقاله سایت چرم کاکتوس انواع کفش پاشنه دار زنانه جدید و شیک را به شما معرفی کرده‌ایم تا بتوانید انتخاب درستی را برای داشتن ظاهری زیبا و آراسته داشته باشید.

 

خرید اینترنتی کفش چرم زنانه از سایت چرم کاکتوس، راه‌حلی ساده و آسان برای خوشتیپ‌تر شدن و خاص بودن استایل شما خواهد بود.

 

انواع کفش پاشنه دار

هنگامی‌که برای خرید کفش به‌صورت آنلاین یا حضوری به فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنید انواع مختلفی از کفش‌های پاشنه دار را در دسته کفش پاشنه دار در سایت یا پشت ویترین فروشگاه مشاهده خواهید کرد که در طرح، رنگ، مدل، جنس و اندازه پاشنه‌های مختلف دلبری می‌کنند.

 

در این بخش از مقاله انواع این کفش‌ها را برای شما دسته‌بندی کرده‌ایم. این کار سبب شناخت بیشتر شما از انواع کفش پاشنه‌دار شده که در نهایت می‌توانید بسته به مراسمی که می‌خواهید بروید، لباسی که می‌خواهید بپوشید و ست با کیف چرم زنانه خود، مناسب‌ترین نوع کفش را انتخاب کنید.

 

کفش پاشنه دار زنانه جدید کدامند؟

اگر شما نیز مانند هر بانوی باسلیقه دیگری به‌دنبال خرید کفش‌ پاشنه‌دار مناسب برای خود هستید، این مدل کفش‌ها برای شما انتخاب مناسبی هستند.

 

کفش پاشنه دار زنانه مدل 1025 چرم کاکتوس

انواع کفش پاشنه دار

 

ارتفاع پاشنه 2 سانت، جنس زیره؛ لاستیک Rubber، جنس کفی چرم، جنس آستر چرم گوسفندی و جنس رویه چرم گاوی مهم‌ترین ویژگی‌های کفش زنانه کد 1025 است که آن را به یکی از پرطرفدارترین انواع کفش‌های پاشنه دار تبدیل کرده است.

 

این کفش را می‌توانید به همراه شلوار جین پارچه یا ست با پیراهن و دامن استفاده کنید و استایل خاص خود را بسازید. رنگ‌های خاص سربی، کاربنی رویال، عسلی آریو، مشکی، کرم، بنفش و پسته‌ای به شما این حق انتخاب را می‌دهد که مناسب‌ترین رنگ را جهت ست کردن با لباس‌‎هایتان انتخاب کنید.

 

این کفش علاوه بر شیک و زیبا بودن، بسیار خوش‌پا و راحت هستند که بر روی آن یک بند تعبیه شده تا بتوانید با تنظیم کردن آن، کفش را در پای خود فیکس کنید. این کفش به همراه کیف چرم طبیعی WB3014 یک انتخاب مناسب برای درخشیدن هنگام حضور در محل کار و دورهمی‌هایتان خواهد بود.

 

کفش پاشنه دار زنانه WS1038 مدل چرم کاکتوس

انواع کفش پاشنه دار زنانه

 

اگر بخواهیم کفش زنانه WS1038 را به شما معرفی کنیم، این کفش دارای ارتفاع پاشنه دو سانتی‌متری، جنس زیره لاستیک Rubber، جنس کفی داخلی طبی چرم، جنس آستر چرم گوسفندی و جنس رویه چرم گاوی است که در رنگ‌های مشکی، آبی، کرم، نسکافه‌ای و پسته‌ای قابل عرضه هستند.

 

نوک این کفش تیز طراحی شده است که تعبیه دو سگک بر روی کناره بدنه کفش، خاص بودن آن را دوچندان کرده است.

 

این از جمله معدود مدل کفش‌هایی است که هم در استایل رسمی و هم استایل غیررسمی خواهد درخشید. اگر شاغل هستید، با استفاده از این کفش، راحتی و سلامت پاهایتان را تضمین خواهید کرد. چون طراحی آرگونومی و جنس مرغوب و باکیفیت این محصول، نویدبخش راحتی و رضایت هرچه بیشتر شما خواهد بود.

 

کفش پاشنه دار زنانه WS1008 چرم کاکتوس

مدل های کفش‌ پاشنه دار زنانه

 

پاشنه دار مدل ۱۰۰۸ چرم کاکتوس، دارای پاشنه 2 سانتی‌متری، زیره PVC، آستر از جنس چرم گوسفندی، رویه چرم گاوی و کفی داخلی طبی چرمی است. این کفشی بسیار راحت و باکیفیت مرغوب است که شما نگرانی بابت ترک رویه یا از بین رفتن آن نخواهید داشت. این کفش را می‌توانید با شلوار و مانتو کتی با هر رنگی ست کنید.

 

مشکی، قرمز، طوسی رویال، ویزون، کاربنی رویال، سماقی و سرمه‌ای رویال رنگ‌های خاص و زیبای کالج مدل WS1008 هستند.

 

کفش پاشنه دار زنانه WS1016 چرم کاکتوس

کفش پاشنه دار WS1016 دارای ارتفاع پاشنه دو سانتی، جنس زیره نیولایت NewLight، جنس کفی داخلی طبی چرم، جنس آستر چرم گوسفندی و جنس رویه از چرم گاوی در رنگ‌های متنوع: طوسی لیزارد، مشکی، سرمه‌ای لیزارد، ویزون لیزارد و سبز لیزارد می‌باشد.

 

این کفش شیک و زیبا را می‌توانید با شلوارهای پارچه‌ای قد 90، شلوارهای کبریتی یا کرپ در یک استایل نیمه رسمی به همراه یک مانتو کرپ استفاده کنید. همچنین اگر کفش پاشنه‌دار پاشنه 2 سانتی را می‌پسندید، بهتر است وقت خود را هدر ندهید چون کفش WS1016 تمام آن چیزی خواهد بود که شما می‌خواهید.

 

صندل تمام چرم WS55004 چرم کاکتوس

ارتفاع پاشنه صندلWS55004 5 سانتی‌متر است. رویه آن چرم گاوی، آستر چرم گوسفندی، کفی داخلی چرم، زیره صندل چرم از نوع لاستیک Rubber و رنگ‌های مشکی، سبز، نسکافه‌ای و یاسی مشخصه‌های این صندل زیبا و راحت هستند.

 

این یک انتخاب خوب برای افرادی است که علاوه بر کیفیت، راحتی و شیک بودن، ارتفاع مناسب پاشنه کفش نیز در اولویت انتخاب آن‌ها قرار دارد. این صندل را می‌توانید با شلوار کرپ یا هر نوع شلوار پارچه‌ای دیگر ست کنید. علاوه بر این، صندلWS55004 را می‌توانید در داخل منزل نیز استفاده کنید.

 

صندل چرم زنانه WS55001 چرم کاکتوس

صندل چرم زنانه WS55001 دارای ارتفاع پاشنه حدود شش سانت، جنس زیره نیولایت NewLight، جنس کفی چرم، جنس آستر چرم گوسفندی، جنس رویه چرم گاوی و جنس پاشنه چوب طبیعی روس است.

 

این یک صندل پاشنه دار بسیار مناسب برای افرادی است که عاشق کفش‌های پاشنه دار و خنک هستند که راحتی و کیفیت را برای آنان به ارمغان خواهد آورد. اگر قصد مسافرت به جزیره زیبای کیش یا شمال کشور را دارید، خرید صندل کد WS55001 از چرم کاکتوس را فراموش نکنید تا لذت قدم زدن روی شن‌های ساحل را برای خود دوچندان کنید.

 

طوسی، کالباسی، مشکی و سفید رنگ‌های جذاب این صندل هستند که می‌توانید با هر لباسی ست شوند. اگر به دنبال خرید یک کیف چرم زنانه ست با این صندل هستید تا استایل خود را تکمیل کنید، خرید کیف چرم طبیعی WB6001 را در اولویت قرار دهید.

 

انواع کفش پاشنه دار از لحاظ اندازه پاشنه

پاشنه 3 تا 5 سانتی ‌متری

کفش‌های پاشنه داری که طول پاشنه آن 3 الی 5 سانتی‌متر است، مناسب‌ترین نوع کفش پاشنه دار برای بانوانی است که علاوه بر زیبایی کفش، به راحتی و سلامت پای خود بسیار اهمیت می‌دهند.

 

این کفش‌ها اگر از نوع چرم انتخاب شوند، گزینه مناسبی برای شما برای رفتن به سرکار یا جلسات مهم کاری است. برخی دیگر از مدل‌های این کفش‌های پاشنه 3 تا 5 سانتی برای رفتن به مهمانی و مجالس و دورهمی‌ها مناسب هستند.

 

شما می‌توانید انواع این کفش‌ها را با هر نوع استایلی ست کرده و در هر مناسبتی استفاده کنید.

 

پاشنه 5 تا 10 سانتی‌ متری

کفش‌هایی که دارای پاشنه 5 تا 10 سانتی‌متری هستند، معمولا برای مجالس و مهمانی‌های رسمی کاربرد دارند. البته برخی مدل‌های پاشنه 5 سانتی‌ برای بانوان شاغل در برخی شرکت‌ها و هلدینگ‌‌ها بسیار مناسب است و علاوه بر افزایش قد، زیبایی و شیک بودن هرچه بیشتر استایل آن‌ها را به همراه خواهد داشت.

 

پاشنه 10 تا 15 سانتی‌ متری

کفش‌های دارای پاشنه 10 تا 15 سانتی متری، از جمله کفش‌های پاشنه بلند مورد پسند خانم‌هایی که دوست دارند قدشان بلندتر به‌نظر برسد، هستند. این کفش‌ها مخصوصا شرکت در مجالس عروسی و مهمانی‌های بزرگ است. البته شما می‌توانید انواع مختلف دیگر این کفش‌ها را در مکان و مراسم‌های دیگر نیز استفاده کنید.

 

این مدل کفش‌ پاشنه دار زنانه معمولا برای مراسم‌های رسمی که نیاز به پیاده‌روی آنچنانی نباشد، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

جنس کفش پاشنه دار

نقش کفش‌های پاشنه دار را در خاص شدن استایل، نباید دست کم بگیرید که بهتر است جنس‌های مناسب و مرغوب آن را انتخاب کنید.

 

اگر به‌دنبال خرید کفش پاشنه دار، کفش چرم زنانه اسپرت یا کفش مجلسی چرم زنانه هستید که هم زیبا باشد و هم بسیار راحت و خوش‌پا که شما را خوشتیپ‌تر نشان دهد، بهتر است آن را از میان انواع کفش چرم کاکتوس انتخاب کنید. که هم زیبایی و اصالت را به همراه دارد و هم از مرغوبیت جنس و کیفیت بالای آن لذت خواهید برد.

 

نتیجه گیری

کفش‌های شما در واقع نشان دهنده سلیقه و اهمیت شما به سلامت پا و بدنتان است. به همین جهت باید در انتخاب جنس خوب، مدل خوب و ست کردن آن با لباس‌ها و استایل خاص خود نهایت دقت را به‌کار ببرید.

 

خرید اینترنتی کفش چرم زنانه و کفش پاشنه دار زنانه تهیه شده از چرم طبیعی به همراه کیف چرم زنانه، خاص بودن سلیقه شما را به همگان نشان خواهد داد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024