شرایط زندگی در قبرس شمالی، راهنمای زندگی در قبرس با اینفینیتی



کشور قبرس شمالی جزو مقاصد محبوب برای مهاجرت ایرانیان به شمار می‌رود. به دلیل روند ساده‌تر اخذ ویزا و اقامت دائم نسبت به کشورهای اروپایی، هزینه‌های زندگی مناسب وامکان تحصیل رایگان یا با هزینه کمتر برای فرزندان، توانسته چنین شهرتی را نصیب خود کند.

 

به نقل از شرکت سرمایه گذاری اینفینیتی، یکی از مهمترین چالش هایی که برای افراد هنگام رفتن به این کشورها وجود دارد؛ نحوه انجام کارهایشان در این کشورها هستند. اگر خود افراد بخواهند به آنجا بروند هم باید زمان زیادی را برای کارهای خودشان اختصاص بدهند و هم به دلیل ناآشنا بودن با شرایط اداری، در پیچ و خم های آن گرفتار شوند. برای اینکه کار سرعت بیشتری بگیرد، برای انجام این کارها می توان به سایت هایی که در این حوزه فعالیت می کنند ، مراجعه کرد. سایت های زیادی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند، سایت هایی مانند قبرس 118، قبرس ایران، اینفینیتی، گلوبال ویژن از بهترین سایت های این حوزه هستند. در این بین سایت اینفینیتی با سال‌ها سابقه فعالیت در زمینه‌ی مهاجرت ، بسیاری از متقاضیان زندگی در قبرس شمالی را به طور موفق همراهی کرده است و بهترین سایت در این حوزه به شمار می رود.

 

راهنمای شرایط زندگی در قبرس شمالی

 

نگاهی کلی به زندگی در قبرس شمالی

نگاه به زندگی در قبرس شمالی نشان می‌دهد که این جزیره دارای یک تاریخ غنی، فرهنگ متنوع و جاذبه‌های طبیعی بسیاری است. قبرس شمالی شش شهر مهم دارد و جمهوری ترک قبرس شمالی توسط جامعه بین‌المللی به رسمیت شناخته شده است.

 

این کشور آب و هوای دلپذیری دارد و به عنوان یکی از امن‌ترین کشورهای جهان شناخته می‌شود. قبرس شمالی برای تحصیلات عالی نیز یک مقصد ایده‌آل بوده و دانشگاه‌های برتر این کشور دانشجویانی از بیش از ۱۱۰ ملیت مختلف را گرد هم جمع کرده است.

 

زندگی در قبرس شمالی به مراتب اقتصادی‌تر است و در عین حال بسیار دل‌پذیر است. با طبیعت دست‌نخورده و ساحل‌های شنی گویا این کشور تجربه منحصربه‌فردی را برای ساکنان خود به ارمغان می‌آورد.

 

شرایط زندگی در قبرس چگونه است

 

شرایط زندگی شغلی در قبرس شمالی

نیکوزیا، پایتخت قبرس شمالی، در مرکز این جزیره واقع شده است. زندگی در قبرس شمالی، در صورت داشتن شغلی در زمینه گردشگری یا امور مالی، مزایای بسیاری دارد. در کل، افرادی که در این کشور در حوزه معامله ارز فعالیت می‌کنند، پیشرفت و رشد بسیاری در زندگی و کار خود تجربه می‌کنند.

 

قبرس شمالی یکی از کشورهای بسیار پررونق جهان است و افرادی که در حوزه تجارت فعالیت می‌کنند، می‌توانند درآمد خوبی کسب کنند. این کشور بندر بزرگی دارد که دلیل اصلی رونق تجارت این کشور به حساب می‌آید. حسابداری نیز یکی از شغل‌های پرطرفدار در قبرس شمالی است. همچنین، افرادی که در حوزه بازاریابی فعالیت می‌کنند، می‌توانند درآمد بالایی داشته باشند.

 

یکی از نکات جالب در مورد کار در قبرس شمالی، استقبال زیاد از صنعت تبلیغات است. اگر دانشی در زمینه هنرهای گرافیکی یا تجربه کار در تبلیغات و بازاریابی دیجیتال را داشته باشید، به راحتی می‌توانید به بازار کار قبرس شمالی وارد شوید. اگر شما یک دانشجو در قبرس شمالی هستید، می‌توانید به صورت پاره وقت و حداکثر ۲۰ ساعت در هفته کار کنید، اما حقوق شما بسته به ساعت کارتان بین ۱۱۰۰ تا ۱۵۰۰ لیر خواهد بود.

 

علاوه بر شغل‌های فوق، قبرس شمالی در سال‌های اخیر با کمبود مشاورین املاک و معلمان مواجه بوده است. اگر تجربه کار در این زمینه‌ها را دارید، بهتر است فرصت خود را امتحان و در زمینه معلمی یا مشاوری املاک در قبرس شمالی فعالیت کنید.

 

هزینه‌های زندگی در قبرس شمالی

افرادی که قصد زندگی در قبرس شمالی را دارند، اغلب به دنبال آرامش و سکوت هستند و می‌خواهند از زندگی لذت ببرند. با این حال، باید در نظر داشت که هزینه‌ها در این کشور بالاست. بنابراین، نخستین قدم قبل از تصمیم‌گیری در مورد زندگی در قبرس شمالی، بررسی بودجه و توان مالی شماست.

 

هزینه برخی از کالاهای ضروری در قبرس شمالی، مانند پوشاک، بسیار بالاست. این روند به این علت رخ می‌دهد که نمایندگی رسمی برندها و مارک‌های معروف در این کشور وجود ندارد و بسیاری از کالاها دو برابر قیمت اصلی خود هستند.

 

هزینه دیگری که نسبتاً بالاست، هزینه قبوض برق است. در طول سال، قبرس شمالی معمولاً دارای آب و هوای گرم است و در تابستان، گرمای شدیدی وجود دارد. زندگی بدون داشتن کولر و سیستم‌های تهویه هوا در این کشور بسیار مشکل است. برای استفاده از کولر و سایر وسایل تهویه هوا، معمولاً باید ماهانه بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ لیر هزینه کنید.

 

خرید آپارتمان یا خانه برای زندگی در قبرس شمالی

بهتر است در اولین مرحله بعد از مهاجرت به قبرس شمالی، یک خانه اجاره‌ای را برای زندگی در این کشور انتخاب کنید. این امر سبب می‌شود تا محیط جدید را برای زندگی در قبرس شمالی بشناسید و با شرایط اجتماعی و فرهنگی این کشور آشنا شوید. با گذر زمان و بهتر شدن شرایط زندگی، می‌توانید تصمیم به خرید یک آپارتمان در قبرس شمالی بگیرید. برای مشاهده شرایط خرید خانه برای مهاجرت به قبرس روی این لینک کلیک کنید. 

 

شرایط زندگی در قبرس چگونه است

 

در طی سال‌های اخیر، بازار ملک در قبرس شمالی به شدت رونق گرفته است و قیمت‌ها افزایش چشمگیری داشته‌اند. این موضوع باعث شده که بسیاری از مهاجران تصمیم به خرید آپارتمان در این کشور بگیرند تا در آینده به عنوان سرمایه‌گذاری یا منزل خانوادگی استفاده کنند. اما خرید ملک شخصی بهتره یا خرید آپارتمان در قبرس؟ بانک‌های قبرس شمالی نیز برای مهاجران وام‌های بلند مدت و سودهای کم ارائه می‌دهند، که این امکان اجازه می‌دهد آپارتمان و ملک مدنظر خود را خریداری کنید.

 

اگر نیاز به کمک در این زمینه داشتید شرکت‌های زیادی مثل ترانیو، آرتان و امیرال اینوستمنت هستند که در مسیر مهاجرت و خرید آپارتمان در قبرس شمالی شما را همراهی خواهند کرد. این سایت‌ها بهترین گزینه‌ها را برای زندگی در قبرس شمالی فراهم کرده و گزینه‌های خوبی را به شما پیشنهاد خواهند داد.

 

برای خرید ملک در قبرس شمالی، می توانید با پرداخت 30 درصد از مبلغ کل به عنوان پیش پرداخت، مبلغ بقیه را در سه قسط پرداخت کنید. همچنین می‌توانید از وام بانکی استفاده کنید. خرید ملک در اکثر شهرهای قبرس شمالی بودجه زیادی نیاز ندارد، اما خرید خانه در نیکوزیا، پایتخت قبرس شمالی، هزینه بیشتری به همراه دارد.

 

سیستم حمل و نقل قبرس شمالی

متأسفانه سیستم حمل‌ونقل عمومی در قبرس شمالی به‌طور کامل کارآمد نیست و مردم از تاکسی یا خودروی شخصی‌شان برای جابجایی استفاده می‌کنند. استفاده از خودروهای شخصی هزینه بیشتری را برای مسافران به همراه دارد و دلیل اصلی آن افزایش قیمت بنزین در این کشور است.

 

تعداد خطوط مترو در قبرس شمالی بسیار محدود است و حتی متروها هم ظرفیت محدودی دارند. افرادی که بودجه کافی برای تاکسی ندارند، از اتوبوس برای جابجایی استفاده می‌کنند. افراد می‌توانند با استفاده از کارت‌های حمل‌ونقل عمومی سفر کنند. این کارت‌ها به صورت هفتگی، ماهانه یا سالانه برای مردم در دسترس هستند و کارت‌های سالانه معمولاً ارزان‌تر از کارت‌های هفتگی هستند.

 

آیا شرایط زندگی در قبرس شمالی مناسب است؟

با بررسی شرایط زندگی در این کشور حالا نوبت آن است که به این سوال پاسخ دهیم. این سؤال بستگی به اولویت‌ها و سلیقه شخصی شما دارد. به‌طورکلی، قبرس شمالی می‌تواند یک مقصد مناسب برای افرادی با توان مالی محدود باشد که می‌خواهند به اروپا مهاجرت کنند. اما اطلاعات دقیق درباره امنیت، هزینه زندگی و آموزش در این کشور بستگی به تحقیق و بررسی شما دارد. همچنین، در نظر داشته باشید که نیازمندی‌ها و پیشرفت‌های شخصی شما ممکن است با دیگران متفاوت باشد.

 

شرایط زندگی در قبرس شمالی

 

سخن پایانی 

حال که تا اینجا همراه ما بودید، اگر نظری درباره زندگی در قبرس شمالی دارید، خوشحال خواهیم شد تا ان را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین اگر خودتان در قبرس برای مدتی کوتاه یا طولانی زندگی کردید، خوشحال می شویم نظر خودتان را بیان کنید. حالا با همه این ها آیا زندگی در ایران بهتر است یا یک کشوری مانند قبرس شمالی؟ 

 

منبع : https://infiniteinvestment.company/

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024