کدام سوئیت مشهد به حرم نزدیک‌تر است؟



سوئیت مشهد نزدیک حرم

سوئیت مشهد نزدیک حرم

 

شهر مشهد جزو شهرهایی است که جاذبه فراوانی برای مسافران داخلی و توریست‌های خارجی دارد. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این شهر، وجود بارگاه مطهر امام هشتم در آن است. از این رو هدف اصلی افراد بسیاری که هرساله به مشهد می‌روند زیارت است. حرم رضوی به‌گونه‌ای قلب شهر مشهد به حساب می‌آید.

 

بنابراین هتل‌ها و اماکن اقامتی زیادی در فاصله نسبتا کمی با حرم مطهر به وجود آمده‌اند. نزدیکی سوئیت مشهد به حرم مطهر باعث می‌شود مسافران بتوانند با خیالی راحت در هر زمان از شبانه روز بتوانند به زیارت بروند. این موضوع خصوصا برای افراد مسن که امکان جابه‌جایی با خودروی شخصی را ندارند بسیار مورد توجه است. همچنین نزدیکی به حرم امام رضا به معنی نزدیکی به بسیاری از اماکن و مراکز مهم است.

 

تفاوت سوئیت با ویلا و آپارتمان

اگر بخواهیم به صورت کلی تعریفی از سوئیت ارائه دهیم می‌توان گفت سوئیت تشکیل شده از اتاق‌های به هم چسبیده است. وقتی وارد یک سوئیت می‌شوید ابتدا با یک هال و پذیرایی روبه‌رو می‌شوید که مبلمان و تلوزیون و در برخی موارد آشپزخانه دارد. می‌توان سوئیت را یک خانه فشرده دانست! پشت هال هم اتاق‌های خواب قرار می‌گیرد. چگونگی ساختار یک سوئیت و اتاق خواب یا اتاق خواب‌های آن بستگی به متراژ سوئیت هم دارد. برای انتخاب بهترین سوئیت مشهد نیز لازم است اطلاعات هرکدام از آن‌ها را ببینید و با توجه به اولویت خود برای رزرو بهترین مورد اقدام لازم را انجام دهید. سوئیت‌ها می‌توانند اداری، مینی سوئیت یا همان سوئیت معمولی، سوئیت دولوکس و یا سوئیت دوبلکس باشند.

 

ویلاها اما فضایی کاملا متفاوت دارند. ویلا کاملا در اختیار شما قرار دارد و به این شکل نیست که در طبقات دیگر افراد دیگر ساکن باشند. همچنین در ویلاها امکاناتی مانند حیاط و در برخی موارد استخر هم دارید. آپارتمان نیز فضایی است که چند اتاق به همراه آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی و تمام امکانات دارد. درواقع آپارتمان همان خانه است.

 

سوئیت آپارتمان در مشهد

سوئیت آپارتمان در مشهد

 

سوئیت آپارتمان هدایتی

اگر نخستین اولویت شما برای استقرار در شهر مشهد نزدیکی به حرم باشد، این سوئیت آپارتمان می‌‌تواند از بهترین گزینه‌ها باشد. این سوئیت با فاصله 500 متری از حرم مطهر رضوی نزدیک‌ترین محل اقامتی به بارگاه امام هشتم است. این سوئیت علاوه‌بر اینکه رفت‌وآمد شما به حرم را بسیار راحت می‌کند، به مراکز مهم و بازارهای خرید و اماکن دیدنی مختلف هم نزدیک است.

 

درمورد ویژگی اتاق‌های این سوئیت باید گفت که اتاق‌ها یک خوابه هستند و ظرفیت آن‌ها حداکثر پنج تا شش نفر است. درمورد امکانات داخلی سوئیت آپارتمان هدایتی می‌توان به آشپزخانه به همراه لوازم پخت و پز، یخچال، تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی اشاره کرد. لابی، پارکینگ، گشت نیم روزی و تاکسی سرویس از دیگر خدمات آن هستند که برای افراد بسیاری حائز اهمیت است.

 

مراکز خرید نزدیک حرم مطهر

همانطورکه اشاره کردیم، اقامت در نزدیکی حرم این امکان را برای مسافران فراهم می‌آورد که دسترسی آسانه به مراکز مختلف ازجمله مراکز خرید داشته‌باشند. خرید همیشه بخش جدایی ناپذیر از سفر است. این خرید می‌تواند به صورت شخصی باشد یا با هدف سوغات برای دوستان و آشنایان باشد. حالا خوب است بدانید چه مراکز خریدی به حرم مطهر و اماکن اقامتی اطراف آن نزدیک‌تر است.

 

بازار بزرگ رضا

بازار بزرگ رضا بزرگ‌ترین و مشهورترین بازار شهر مشهد است. معمولا بیشتر مسافرانی که به مشهد می‌روند بازدید از بازار رضا و خرید و گشت‌وگزار در آن را در برنامه خود قرار می‌دهند. خبر خوب این است که این بازار فاصله نسبتا کمی با حرم رضوی دارد.

 

مراکز خرید نزدیک حرم مطهر

مراکز خرید نزدیک حرم مطهر

 

بازارچه طبرسی

بازار چه زیرگذر طبرسی از بازارچه‌های بسیار قدیمی مشهد است. این بازارچه در خیابان طبرسی قبل از ورود به حرم مطهر قرار گرفته است. با این حساب می‌توانید به سادگی پیش از زیارت یا پس از آن سری به این بازارچه بزنید.

 

مجتمع تجاری شرق زیست

این مجتمع تجاری در حاشیه میدان طبرسی واقع شده‌است. انواع سوغات مشهد، خشکبار و آجیل، نبات و آبنبات، انواع انگشتر عقیق، پوشاک و کیف و کفش، مانتو و روسری، ساعت و بدلیجات را می‌توانید در آن بیابید. اگر قصد خرید سوغاتی دارید می‌توانید سری به آن بزنید.

 

مجتمع تجاری آرمیتاژ

مجتمع تجاری آرمیتاژ در میدان شهید گمنام قرار دارد. این مجتمع تقریبا 10 دقیقه تا حرم فاصله دارد و این یعنی اگر محل اقامت شما در نزدیکی حرم باشد می‌توانید با کمی پیاده‌روی به این مجتمع برسید. واحدهای تجاری، اقامتی، مجموعه تفریحی و شهربازی، فودکورت، کافی شاپ، فضاهای آبی و فروشگاه‌های بزرگ ازجمله امکانات مجتمع آرمیتاژ هستند.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

    X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

    Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024