فرش کرم با چه رنگ مبلی ست میشود؟



فرش کرم,ست کردن فرش کرم با مبلمان,ست فرش کرم با رنگ مبل

ست فرش کرم با رنگ مبل

 

رنگ کرم پرطرفدارترین رنگ فرش است و مشتریان زیادی رنگ کرم را برای فرش منزل خود انتخاب میکنند. فرش کرمی رنگ به این دلیل پرطرفدار است که کار شما را در طراحی و دیزاین دکوراسیون راحت میکند. فرش های کرمی را میتوانید با مبلمان منزل به راحتی ست کنید و دست شما برای انتخاب رنگ مبل بسیار باز خواهد بود. در این مطلب قصد داریم رنگ مبلمانی که میتوانید با فرش کرم ست کنید را به شما معرفی کنیم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

ویژگی فرش کرم رنگ

اگر فرش کرم خریداری کرده اید و اکنون برای خرید مبلمان نمیدانید مبل با چه رنگی خریداری کنید، تمامی رنگ های مبلی که با فرش کرم میتوانید ست کنید را به شما معرفی خواهیم کرد. اول این نکته را بدانید که فرش رنگ کرم برای آپارتمان ها و خانه های کوچک بسیار مناسب است. چرا که رنگ های روشن موجب میشود فضای منزل شما دلباز و بزرگتر به نظر برسد. همچنین فرش کرمی با رنگ های مختلف به راحتی ست میشود و دست شما برای انتخاب طرح و رنگ مبلمان و همچنین سایر اکسسوری های منزل باز خواهد بود.

 

فرش کرم برای چه دکوراسیون هایی مناسب است؟

از آنجا که طیف رنگ کرم بگونه ای است که با رنگ های تیره و روشن بسیاری میتوانید آنرا ست کنید درمورد استفاده از این رنگ فرش در دکوراسیون نیز باید گفت که فرش کرم هم برای دکوراسیون های کلاسیک مناسب است و هم در دکوراسیون های مدرن جلوه زیبایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

در دکوراسیون های سنتی میتوانید از طرح های کلاسیک فرش کرم رنگ یا طرح های وینتیج استفاده کنید. در دکوراسیون های مدرن میتوانید فرش وینتیج کرم، فرش اسپرت کرم، فرش مینیمال کرم و یا فرش های شگی کرم رنگ را استفاده کنید. با توجه به تنوع طرح و نقش فرش های ماشینی دست شما برای انتخاب طرح فرش هم بسیار باز خواهد بود و مشکلی برای انتخاب طرح مناسب دکوراسیون منزل خود نخواهید داشت.

 

بهترین رنگ برای ست کردن مبل با فرش کرم

اکنون که با مزیت های فرش کرمی آشنا شده اید به سراغ معرفی بهترین رنگ مبلمان برای ست کردن با فرش کرم خواهیم پرداخت. همانطور که گفته شد میتوانید رنگ های زیادی را با رنگ کرم ست کنید. اصلی ترین مکمل های رنگ کرم، رنگ خنثی سفید و مشکی هستند. علاوه بر این دو رنگ رنگ های سرمه ای، قهوه ای، ذغالی، طوسی و فیلی را نیز میتوانید با رنگ کرم به خوبی ست کنید.

 

فرش کرم,ست کردن فرش کرم با مبلمان,فرش کرم با مبل سفید و مشکی

فرش کرم با مبل سفید و مشکی

 

ست کردن فرش کرم با مبل سفید

سفید رنگی خنثی است که میتوانید آنرا با کرم به راحتی ست کنید. اگر فرش کرم دارید و میخواهید مبل بخرید میتوانید مبل خود را به رنگ سفید انتخاب کنید. فرش کرم و مبل سفید ترکیب رنگی مناسبی را به دکوراسیون منزل شما میدهد و برای خانه های کوچک یا آپارتمان بسیار مناسب است. فرش کرم با مبل سفید بیشتر در خانه هایی با دکوراسیون مدرن مورد استفاده قرار میگیرد. تنوع طرح های با زمینه رنگی سفید در فرش مدرن بیشتر از فرش های کلاسیک است.

 

ست کردن فرش کرم با مبل مشکی یا ذغالی

همانند رنگ سفید، مشکی هم از رنگ های خنثی محسوب میشود. با این تفاوت که ترکیب رنگ فرش کرم با مبل مشکی را علاوه بر دکوراسیون های مدرن در دکوراسیون های سنتی نیز میتوانید استفاده کنید. به این تکته دقت کنید که رنگ مشکی و ذغالی خانه را کوچکتر نشان خواهد داد پس اگر منزل شما ابعاد بزرگی ندارد سعی کنید بجز مبلمان، هیچ یک از المان های دیگر را به رنگ مشکی یا تیره انتخاب نکنید.

 

فرش کرم,ست کردن فرش کرم با مبلمان,فرش کرم با مبل قهوه ای و سورمه ای

فرش کرم با مبل قهوه ای و سورمه ای

 

ست کردن فرش کرم با مبل سرمه ای

رنگ سرمه ای از جمله رنگ هایی است که ترکیب آن با رنگ کرم در دکوراسیون بسیار چشم نواز خواهد بود. اگر مبلمان منزل خود را به رنگ سرمه ای خریداری کرده اید برای ست کردن فرش با مبل های خود میتوانید به خرید فرش کرم فکر کنید. هم در دکوراسیون های سنتی و هم در دکوراسیون های مدرن میتوانید فرش کرم را با مبل سرمه ای ست کنید.

 

ست کردن فرش کرم با مبل قهوه ای

برای ست کردن فرش کرم با مبل قهوه ای در دکوراسیون های سنتی از رنگ قهوه ای روشن تر و در دکوراسیون های مدرن از رنگ قهوه ای تیره تر برای مبل استفاده میکنند. ترکیب رنگی جذاب قهوه ای و کرمی همواره در طراحی دکوراسیون مورد استفاده قرار میگیرد و در دکوراسیون های سنتی و مدرن میتوانید فرش کرم رنگ خود را با مبلمان قهوه ای روشن یا تیره به راحتی ست کنید.

 

اگر قصد دارید فرش کرم را با مبلمان قهوه ای ست کنید به نقش و نگار فرش خود هم توجه داشته باشید. تنوع طرح و نقش فرش کلاسیک در رنگ بندی گردویی و قهوه ای بسیار زیاد است. در دکوراسیون های سنتی که المان های زیادی مورد استفاده قرار میگیرد برای انتخاب فرش بهتر است نقش و نگار فرش بیش از اندازه نباشد. همین مسئله درباره دکوراسیون های مدرن بصورت بلعکس صدق میکند. اکثر دکوراسیون های مدرن طراحی خلوت و مینیمالی دارند و لازم است این یکنواختی را با طرح فرش یا طرح مبل کمی کمرنگ تر کنید.

 

فرش کرم,ست کردن فرش کرم با مبلمان,فرش کرم با مبل طوسی و فیلی

فرش کرم با مبل طوسی و فیلی

 

ست کردن فرش کرم با مبل طوسی

ترکیب رنگی بینظیری که با فرش کرم و مبلمان طوسی ایجاد میشود چشم هر بیننده ای را به خود جلب خواهد کرد. چه دکوراسیون منزل شما کلاسیک باشد، چه مدرن و یا حتی نئوکلاسیک میتوانید فرش کرم را با مبلمان طوسی ست کنید و زیبایی دکوراسیون منزل خود را دو چندان کنید. چه طرح فرشی که انتخاب میکنید شلوغ باشد و چه خلوت باز هم تفاوت آنچنانی نخواهد داشت این ترکیب رنگی به هر شکلی زیبا خواهد بود.

 

فقط کافیست چند نکته کوچک را رعایت کنید تا بتوانید با ترکیب فرش کرمی و مبل طوسی به دکوراسیون زیبای مد نظر خود دست پیدا کنید. نکته اول این است که اگر فرش شما طرح های شلوغی دارد مبل ساده انتخاب کنید. نکته دوم این که حتما فرش وینتیج کرم را هم مد نظر داشته باشید چرا که فرش کرم رنگی که طرح های وینتیج داشته باشد با مبلمان طوسی رنگ زیبایی دوچندانی پیدا خواهد کرد.

 

ست کردن فرش کرم با مبل فیلی

اگر مبل فیلی رنگ دارید و قصد دارید برای خرید فرش اقدام کنید پیشنهاد ما به شما خرید فرش با زمینه رنگی کرم است.  ترکیب رنگ فیلی و رنگ کرم از آنجا که در دو طیف رنگی روشن و تیره هستند ترکیب رنگی دکوراسیون شما را بالانس خواهند کرد و مانع از تاریک شدن یا روشن شدن بیش از حد دکوراسیون شما خواهد شد.

 

مهم ترین نکته ای که برای استفاده از فرش کرم و مبل فیلی باید مد نظر داشته باشید این است که فرش کرم با نقش مینیمال یا کمتر شلوغ انتخاب کنید یا حتی میتوانید فرش کرم وینتیج خریداری کنید. چون فرش فیلی ممکن است خانه شما را کوچکتر نشان دهد و برای اینکه این مشکل رفع شود بهتر است طرح و نقش فرش شما کم باید یا وینتیج (کمرنگ و کهنه نما) شده باشد.

 

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تمامی ترکیب رنگی هایی که میتوانید برای فرش کرم استفاده کنید را برای شما با توضیحات کامل عنوان کنیم. اگر قصد خرید فرش کرمی دارید پیشنهاد میکنیم سری به فروشگاه اینترنتی فرش مدما بزنید و طرح های مدما را مشاهده کنید. بیشترین تنوع طرح و نقش فرش ماشینی در ایران را میتوانید در فروشگاه اینترنتی فرش مدما با بیش از 1500 طرح در 16 سایز و رنگ بندی مختلف مشاهده کنید. برای مشاهده لیست قیمت فرش به وبسایت فرش مدما مراجعه کنید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024