انواع روش های مهاجرت به قبرس



در سالهای اخیر و با توجه به وضعیت اقتصادی کشور اقدام به مهاجرت بسیار افزایش یافته است. شناسایی انواع روش های مهاجرت به قبرس و هر مقصد دیگری یکی از اولین و مهمترین قدم ها در این زمینه می باشد. به همین دلیل تشخیص مسیر درست برای مهاجرت علاوه بر اینکه هزینه کمتری برای شما خواهد داشت سختی و مشکلات کمتری هم نسبت به مسیر اشتباه برای شما ایجاد خواهد کرد.

 

قبرس

 

انواع روش های مهاجرت به قبرس

در این بخش به مزایای مهاجرت به کشور قبرس اشاره خواهیم کرد:

1- با بررسی انواع روش های مهاجرت به قبرس متوجه خواهید شد که برای سفر به این کشور برای ایرانیان نیاز به صدور ویزا نمی باشد.

 

2-این کشور دارای روابط بسیار مناسب با کشور ترکیه می باشد و رفت و آمد بین این دو کشور به سهولت قابل انجام است.

 

3-یکی دیگر از مهمترین مزایای این کشور برای مهاجرت نزدیکی به ایران و فاصله کم آن با کشور ما می باشد.

 

4-این کشور نسبت به سایر کشور های مهاجر پذیر از نظر هزینه بسیار مناسب می باشد. هزینه زندگی، تحصیل و اجاره و خرید مسکن نسبت به سایر کشور ها بسیار پایین می باشد.

 

5-با مهاجرت با انواع روش های مهاجرت به قبرس می توانید از کشوری با آب و هوای مدیترانه ای و معتدل در تمامی طول فصل بهره مند شوید.

 

قبرس کشور پیشرفته

 

1- این کشور دارای یکی از توریستی ترین شهر ها می باشد. پس از نظر روزمره گی و تعطیلات هم مشکلی در این کشور نخواهید داشت.

 

2- علاوه بر شهرهای زیبا  این کشور دارای طبیعت و مناطق طبیعی زیبا  می باشد.

 

3- این کشور یکی از کشور هایی می باشد که به راحتی می توانید از طریق تحصیل صاحب شغل و اقامت در آن کشور شوید.

 

4- یکی از انواع روش های مهاجرت به قبرس از طریق سرمایه گذاری می باشد.در این کشور با استفاده از سرمایه کم و حتی پرداخت اقساطی می توانید اقامت دریافت نمایید.

 

انواع روش های مهاجرت به قبرس:

تمامی روش های مهاجرت به کشور های مختلف تقریبا مشابه  و یکسان می باشد. در این بخش به مهمترین و روتین ترین این روش ها اشاره خواهیم کرد:

 

1- یکی از مهمترین انواع روش های مهاجرت به قبرس مهاجرت از طریق کار می باشد. با توجه به موارد ذکر شده در خصوص توریست پذیر بودن این کشور فرصت های شغلی هم در این کشور زیاد خواهد بود. برای این منظور فرد باید یک تقاضای استخدام از طرف یک کارفرمای تبعه شهروند قبرس در خصوص استخدام یک فرد تبعه غیر قبرسی در یک پوزیشن شغلی مشخص داشته باشد. برای این منظور هیچ داوطلبی غیر شاغل در این شغل نباید در این شغل در قبرس وجود داشته باشد.

 

2- روش فریلنسر برای اقامت در این کشور:  در این روش در صورتی که   بتوانید مسیر را به صورت صحیحی و اصولی طی نمایید مشکلات سرمایه گذاری و مدرک زبان را حتی برای کشور های دیگر نخواهید داشت. برای این روش باید به کشور مورد نظر اثبات نمایید که شغل شما از طریق دورکاری قابل انجام است و ماهیانه مبلغ 2000 تا 2500 یورو درآمد دارید.

 

طبیعت زیبای قبرس

 

* یکی از روتین ترین انواع روش های مهاجرت به قبرس مهاجرت از طریق تحصیل می باشد و از آنجایی که برای این کار فرد دانشجو باید تحقیقات گسترده ای داشته باشدتوصیه می شود که حتما قبل از مهاجرت تحصیلی به این کشور از مقالات مرتبط به این حوزه مانند راهنمای تحصیل در قبرس استفاده کنید و برنامه ریزی دقیقی برای مسیر پیش روی خود داشته باشید . در این کشور امکان تحصیل در انواع رشته های مهندسی، پزشکی و دندانپزشکی فراهم می باشد. با تحصیل در این کشور میتوانید راهی برای پیشرفت و تحصیل در مقاطع بالاتر در کشور های اروپایی و غربی برای خود باز کنید. در این کشور امکان شاغل بودن حین تحصیل هم برای دانشجویان فراهم می باشد. موردی که در تحصیل در این کشور وجود دارد و باید مد نظر داشته باشید این است که دانشگاه های این کشور بورسیه تحصیلی اندکی در اختیار دانشجویان خارجی قرار می دهند.

 

از دیگر انواع روش های مهاجرت به قبرس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- مهاجرت از طریق سرمایه گذاری: این روش در تمام کشور های مهاجر پذیر وجود دارد. در این کشور می توان با خرید مسکن، اجاره کردن ملک و ارزانترین روش یعنی  ثبت شرکت در قبرس اقامت سرمایه گذاری دریافت کرد.

 

2- یکی دیگر از انواع روش های مهاجرت به قبرس مهاجرت از طریق ازدواج می باشد. این ازدواج بایستی حتما به صورت قانونی و رسمی ثبت گردد و صوری نباشد. زوج و زوجه باید حتما مدت زمان طولانی را در کنار هم زندگی کنند. تا زمانی که روش های دیگر وجود دارد این روش نمیتواند روش انتخابی مناسبی برای اخذ اقامت باشد.

 

3- دریافت تابعیت از طریق تولد: این روش از انواع روش های مهاجرت به قبرس کمی با سایر کشورهای دریافت کننده این قانون متفاوت می باشد. در این کشور فرزندی می تواند از طریق تولد تابعیت این کشور را داشته باشد که از پدری دارای تابعیت این کشور متولد شده باشد.

 

4- دریافت تابعیت از طریق پناهندگی: این روش از دریافت اقامت نه تنها برای این کشور بلکه برای هیچ کشور دیگری توصیه نمی شود. در این کشور کمپ پناهندگان در اصل یک زندان می باشد که افراد در وضعیت بسیار نامطلوبی تا مشخص وضعیت آنها نگهداری می شوند. این مدت زمان نامعلوم بوده و رسیدگی به پرونده این افراد معمولا بسیار طولانی مدت می باشد.

 

5- از دیگر از انواع روش های مهاجرت به قبرس مهاجرت نخبگی می باشد. این کشور به راحتی به افراد موفق از لحاظ علمی، ورزشی و غیره پناهندگی می دهد.

 

 

چطور دریافت اقامت در کشور قبرس را هموار نمایم؟

برای دریافت اقامت از طریق هر کدام از انواع روش های مهاجرت به قبرس نیازمند اطلاعات می باشید. بهترین روش برای کسب اطلاعات مراجعه به موسسات مهاجرتی معتبر و مورد اطمینان می باشد. این موسسات در صورتی که معتبر باشند دارای تجربه دریافت اقامت از انواع این روش ها می باشند. در صورتی که مشاوره انحرافی  در خصوص مهاجرت دریافت نمایید و روش اشتباه را در پیش بگیرید ممکن است از لحاظ مالی متضرر شوید. علاوه بر آن بسیاری از افرادی که از میانه راه مهاجرت به کشور برمیگردد ممکن است دچار افسردگی و مشکلات روحی شوند زیرا که اکثر این افراد تمام سرمایه و آینده خود را صرف این هدف خود می نمایند. به همین دلیل باید از یک مشاور مناسب و کاربلد برای این منظور استفاده نمایید.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

    X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

    Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024