نوین تراول دریچه‌ای نو برای سفر



نوین تراول

 

نوین تراول (نوین سفر سپهر کهکشانی) یکی از شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ تبلیغاتی کانون ایران نوین است که در سال 1396 وارد عرصه گردشگری شد. آژانس مسافرتی نوین تراول فروش آنلاین بلیط هواپیما را در سایت 1606 آغاز کرد. در حال حاضر از طریق سایت https://1606.ir/ می‌توانید به راحتی پرواز داخلی و خارجی را به صورت آنلاین و با خیال راحت رزرو کنید. هدف نوین تراول فراهم کردن بستری مطمئن و آسان برای سفر ایرانیان است. در ادامه به معرفی آژانس مسافرتی نوین تراول (1606) و خدمات آن می‌پردازیم.

 

چرا با نوین تراول سفر کنم؟ 

آژانس مسافرتی نوین تروال یکی از شرکت‌های هلدینگ تبلیغاتی کانون ایران نوین است که در سال 1396 شروع به کار کرد و در حال حاضر از طریق سایت https://1606.ir/ فروش آنلاین بلیط هواپیما داخلی و خارجی و خدمات ویزا دبی ارائه می‌دهد. 

اولویت همه افراد، خرید خدمات سفر از مرجعی مطمئن است. حتما شما هم بارها از اطرافیانتان شنیده‌اید که از آژانسی پرواز و یا هتل رزرو کرده‌اند و وقتی به فرودگاه و یا هتل رسیده‌اند هیچ رزروی به نامشان انجام نشده! این تجربه برای هر شخصی ناخوشایند و ناراحت کننده است؛ به همین دلیل ترجیح همه افراد خرید از آژانس مسافرتی قابل اعتماد است. 

 

نوین تراول علاوه بر اینکه یکی از معتبرترین آژانس‌های مسافرتی است، تمام پروازها را نیز تحت پوشش دارد؛ پس چه بهتر که برنامه سفر خود را با نوین تراول پیش ببرید تا دیگر جای هیچ نگرانی‌ برایتان باقی نماند. یکی از خوبی‌های خرید از نوین تراول این است که تیم پشتیبانی همیشه آماده پاسخگویی به شما عزیزان است. در صورت بروز هرگونه مشکل یا در صورت داشتن هر سوالی می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با نوین تراول تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. 

 

همچنین، در صورت تاخیر پرواز، تیم پشتیبانی نوین تراول با شما تماس می‌گیرند و تاخیر پرواز را اطلاع می‌دهند تا در فرودگاه معطل نشوید. علاوه بر مواردی که در بالا گفتیم، نوین تراول ساعت پرواز را نیز به شما یادآوری می‌کند. دلایل دیگری که باید نوین تراول را برای خرید بلیط هواپیما انتخاب کنید این است که خرید پرواز و استرداد کاملا به صورت آنلاین انجام می‌شود. 1606 تمام مسیرهای هوایی داخلی و خارجی را ارائه می‌دهد و ضامن بهترین قیمت بلیط هواپیما است. 

 

آژانس مسافرتی نوین تروال

 

نوین تراول چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

نوین تراول در حال حاضر در سایت 1606 به صورت آنلاین پرواز داخلی، پرواز خارجی و خدمات ویزا دبی ارائه می‌دهد. اما این مجموعه تصمیم دارد برای رفاه بیشتر حال مسافران خود به زودی خدمات دیگر سفر و گردشگری از جمله: خرید تور آنلاین، رزرو آنلاین هتل، خدمات آنلاین ویزا، خرید آنلاین بلیط قطار، بلیط اتوبوس را ارائه دهد. 

 

علاوه بر فروش آنلاین پرواز داخلی و خارجی، نوین تراول خدمات سفر را ویژه مشتریان طراحی می‌کند. به عبارتی دیگر، نوین ترال طبق نیاز مشتری پکیج تور را طراحی می‌کند و صفر تا صد برنامه سفر را با توجه به درخواست مشتری تهیه می‌کند. از نوع پرواز گرفته تا هتلی که می‌خواهید در آن اقامت داشته باشید و کشورهایی که سفر کنید را به طور اختصاصی برای شما رزرو می‌کند. برای دریافت خدمات ویژه سفر از نوین تراول همین الان می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید تا متخصصان سفر در نوین تراول شما را راهنمایی کنند.

 

شماره تماس نوین تراول:

1606

02175972000

09309000206

 

برخی از خدمات اختصاصی نوین تراول به ترتیب زیر هستند:

طراحی پکیج‌های تور انفرادی و گروهی به یک مقصد یا چند مقصد به صورت ترکیبی به تمام کشورها با سلیقه شما؛ به همراه راهنمای سفر، گشت شهری، خرید و بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی

رزرو هتل‌های داخلی و خارجی؛ از هتل‌های یک ستاره گرفته تا هتل‌های پنج ستاره با توجه با بودجه مد نظرتان

برگزاری تورهای تخصصی سازمانی و نمایشگاهی در تمام کشورها

رزرو اتوبوس، مینی بوس و ون به صورت اختصاصی

گرفتن وقت سفارت، انگشت‌نگاری و پیکاپ پاسپورت

ارائه خدمات جایگاه تشریفات اختصاصی در فرودگاه

اجاره جت اختصاصی برای تمام مقاصد سفر ایران

خدمات ویزا به صورت انفرادی و گروهی 

خدمات ترانسفر در مبدا و مقصد سفر

انواع بیمه‌های مسافرتی

 

خرید بلیط هواپیما از نوین تراول

 

راهنمای خرید بلیط هواپیما از نوین تراول 

برای خرید بلیط هواپیما داخلی یا خارجی از آژانس مسافرتی نوین تراول ابتدا وارد سایت https://1606.ir/ شوید. اگر قصد خرید پرواز داخلی را دارید روی گزینه پرواز داخلی و اگر قصد سفر خارجی دارید باید روی گزینه پرواز خارجی کلیک کنید. برای سفر یک طرفه و خرید بلیط رفت، باید پرواز یک طرفه را انتخاب کنید. اما اگر سفر شما رفت و برگشت است و قصد بازگشت به مبدا سفر را دارید باید گزینه رفت و برگشت را انتخاب کنید. 

 

در مرحله بعد شهر یا فرودگاه مبدا و شهر یا فرودگاه مقصد را وارد می‌کنید و یا از بین گزینه‌هایی که سایت ایران نوین نشان می‌دهد انتخاب می‌کنید. سپس تاریخ سفر را در تقویم انتخاب می‌کنید. اگر پرواز یک طرفه است فقط باید تاریخ رفت را مشخص کنید. اگر پرواز شما دو طرفه یا همان رفت و برگشت است باید علاوه بر تاریخ رفت سفر، تاریخ برگشت را نیز در تقویم مشخص کنید. در مرحله آخر روی گزینه جستجو می‌زنید و تمام!

 

سایت 1606 فهرست تمام پروازهای موجود در آن تاریخ را برایتان نمایش می‌دهد؛ در این صورت شما می‌توانید به راحتی از بین پروازهای ارائه شده مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. در ادامه باید مشخصات مسافران را از روی کارت ملی به صورت دقیق وارد کنید. توجه داشته باشید که امکان تعویض نام بعد خرید بلیط هواپیما امکان پذیر نیست. پس در وارد کردن اطلاعات شخصی دقت کافی به خرج دهید! 

 

بعد از انتخاب پرواز مورد نظر و وارد کردن اطلاعات شخصی به درگاه بانکی متصل می‌شوید. برای پرداخت هزینه خرید بلیط هواپیما تنها به یک کارت بانکی و فعال بودن رمز یک بار مصرف نیاز دارید. پس از پرداخت، بلیط هواپیما همان لحظه از طریق پیامک و ایمیل برایتان ارسال می‌شود. در صورت بروز هرگونه مشکل و یا در صورت داشتن هر سوالی می‌توانید با تیم پشتیبانی نوین تراول تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. اگر خرید آنلاین بلیط هواپیما برایتان مشکل است می‌توانید با نوین تراول تماس بگیرید تا همکاران ما کار خرید بلیط هواپیما را برایتان انجام دهند. 

 

کلام آخر درباره نوین تراول 

نوین تراول همیشه سعی کرده بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. با توجه به اینکه چه هزینه‌ای برای سفر در نظر گرفته‌اید، می‌توانید از ایران نوین خدمات سفر خود را با کیفیت عالی و هزینه به صرفه خریداری کنید. خدمات آژانس مسافرتی نوین تراول به صورت آنلاین از طریق وب سایت 1606، و به صورت تلفنی و حضوری در دفتر فروش نوین تراول، که واقع در تهران، خیابان ولیعصر، پایین‌تر از پارک وی، مقابل مسجد بلال، کوچه مهناز، پلاک 27 است، ارائه می‌شود.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

    X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

    Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024