معرفی محبوب‌ ترین برندهای ساعت مردانه



بیشتر آقایان هنگام خرید ساعت و انتخاب مدل مناسب خود دچار مشکل می‌شوند زیرا ساعت علاوه بر یک اکسسوری زیبا برای آقایان، از لحاظ کاربردی نیز بسیار اهمیت دارد.از جمله محبوب‌ترین برندهای ساعت‌سازی در جهان که ساعت‌هایی با کیفیت و دقت بالا برای آقایان تولید می‌کنند می‌توان به برندهای سیکو، کاسیو، سیتیزن، امگا، رولکس، تیسوت و سواچ اشاره کرد.افراد با توجه به سلیقه، نیاز و بودجه‌شان می‌توانند مدل مورد نظر خود را از بین این برندهای معتبر انتخاب کنند.

در ادامه مطلب درباره هر برند و ویژگی ساعت‌های آن صحبت کرده‌ایم تا به‌راحتی بتوانید ساعت مچی خود را انتخاب کنید.

 

ساعت جی شاک کاسیو

 

برند کاسیو (Casio)

کاسیو برند معروف ژاپنی بوده که در سال ۱۹۴۶ تاسیس شده است و در زمینه‌ تولید وسایل الکترونیکی فعالیت دارد.ساعت‌ کاسیو به طراحی جذاب، امکانات فراوان و قیمت مناسب شهرت دارند.این ساعت‌ها در دو نوع آنالوگ و دیجیتال عرضه می‌شوند.

 

  • ساعت‌های آنالوگ کاسیو زمان را به‌وسیله عقربه‌‌ها نمایش می‌دهند و به صورت ساده یا از فلزات گران‌بها تولید می‌شوند.

 

  • ساعت‌های دیجیتال کاسیو با استفاده از صفحه نمایش الی سی دی قابلیت نمایش زمان، تاریخ روز و هفته را دارند و دارای امکانات مختلف دیگری همچون تقویم، زنگ هشدار، کرنومتر، تایمر، حسگر دما، فشارسنج، قطب‌نما و… نیز هستند.

 

در میان مجموعه ساعت‌های کاسیو سری G-Shock و Baby-G بسیار محبوب و پرطرفدار است.این ساعت‌ها با استفاده از فناوری‌های Shock Resist (ضد ضربه) و Water Resist (ضد آب) طراحی شده‌اند، بسیار مقاوم و با دوام بوده و برای فعالیت‌‌های ورزشی، ماجراجویی و نظامی مناسب هستند.

 

ساعت رولکس

 

برند رولکس (Rolex)

رولکس یکی از برندهای ساعت‌سازی سوئیسی است که در سال ۱۹۰۵ تاسیس شد.ساعت‌های رولکس با استفاده از فلزات و الماس‌های گران‌بها و با دقت و کیفیت بالا طراحی و تولید می‌شوند.این ساعت‌ها با زیبایی، اصالت و اعتبار خود شناخته می‌شوند.

ساعت‌های رولکس به چند دسته کلاسیک، اسپرت، پروفشنال و لوکس تقسیم می‌شوند.

  • ساعت‌های کلاسیک رولکس دارای طراحی ساده و شیک است و برای استفاده در روزمره و مهمانی‌ها مناسب هستند.

 

  • ساعت‌های اسپرت رولکس دارای طراحی‌های جذاب و اسپرت هستند که بیشتر برای استفاده در فعالیت‌های ورزشی و گردشگری کاربرد دارند.

  • ساعت‌های پروفشنال رولکس دارای طراحی ساده و مدرن هستند و عملکرد بهتری دارند.این محصولات معمولا برای حرفه‌ها و فعالیت‌های خاصی مانند غواصی طراحی می‌شوند که باید از میزان ضد آب‌بودن بالایی برخوردار باشند.

  • ساعت‌های لوکس رولکس به سبک مجلسی و با استفاده از انواع جواهرات مختلف طراحی شده‌اند.این ساعت‌ها به ظاهر افراد شکوه و جلوه خاصی می‌بخشند.

 

ساعت سیکو

 

برند سیکو (Seiko)

سیکو یکی از برندهای معروف ژاپنی بوده که در سال ۱۸۸۱ تاسیس شده است.این برند را می‌توان یکی از پیشگامان صنعت ساعت‌سازی در جهان دانست.کمپانی سیکو با تولید نخستین ساعت مچی ژاپنی در سال ۱۹۱۳ شروع به فعالیت کرد و در طول تاریخ خود نوآوری‌های بسیاری را در زمینه فناوری، طراحی و کاربردی‌بودن ساعت‌هایش به نمایش گذاشته است.

 

سیکو یکی از نخستین برندهایی بود که ساعت‌های الکترونیک، کوارتز، کرنوگراف، کینتیک، تماس با خورشید، رادیو کنترل، اسپرینگ درایو و ساعت‌های جی‌پی‌اس سولار را به بازار عرضه کرد.محصولات ساعت سیکو با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و با دقت بالا تولید می‌شوند و دارای طرح‌های متنوع و زیبا هستند.در مجموعه ساعت‌های سیکو می‌توان دسته‌بندی‌های مختلف پریسیج، اسپرت، کلاسیک و فشن را مشاهده کرد.

 

  • ساعت‌های پریسیج سیکو با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و در طرح‌های منحصر به‌فرد تولید می‌شوند و برای افرادی که به دنبال ساعتی کاربردی و در عین حال شیک هستند، بسیار مناسب است.

 

  • ساعت‌های اسپرت سیکو در طراحی‌های متفاوت و رنگ‌بندی‌های شاد تولید می‌شوند.در ساخت این محصولات از فناوری‌های پیشرفته استفاده می‌شود و برای افرادی که به دنبال ساعت‌های بادوام و کاربردی هستند، بسیار مناسب است.

 

  • ساعت‌های کلاسیک سیکو علاوه بر طراحی ساده و شیک خود بسیار کاربردی نیز هستند.این مدل مناسب آقایانی است که به‌دنبال اکسسوری‌های ظریف برای استفاده روزمره و محل کار می‌گردند.

 

  • ساعت‌ های فشن سیکو بر اساس مد روز طراحی می‌شوند و در تولید آن‌ها خلاقیت و نوآوری‌های خاصی به‌کار برده می‌شود.افرادی که به ساعت‌های به‌روز و متفاوت علاقه دارند این سبک را بیشتر می‌پسندند.

 

ساعت سیتیزن

 

برند سیتیزن (Citizen)

سیتیزن یکی از برند‌های ساعت‌سازی ژاپنی است که در سال ۱۹۳۰ تاسیس شد.این شرکت امروزه به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان ساعت در جهان تبدیل شده است.سیتیزن با تولید نخستین ساعت خورشیدی جهان در سال ۱۹۷۶ شروع به نوآوری در صنعت ساعت‌سازی کرد و در زمینه‌های مختلفی همچون تکنولوژی اکو درایو، رادیو کنترل، جی‌پی‌اس و بلوتوث افتخارات بسیاری را کسب کرده است.

 

ساعت‌ سیتیزن از مواد اولیه مرغوب و با فناوری‌های پیشرفته تولید می‌شوند.در طراحی و قابلیت آن‌ها تنوع بسیاری وجود دارد و در انواع کالکشن‌های اسپرت، کلاسیک، فشن و پرستیج عرضه می‌شوند.

 

برند تیسوت (Tissot)

تیسوت یکی از برندهای ساعت‌سازی سوئیسی بوده که در سال ۱۸۵۳ تاسیس شده است و از قدیمی‌ترین و معتبرترین شرکت‌های ساعت‌سازی جهان به‌شمار می‌رود.ساعت‌های تیسوت در بین ورزشکاران، هنرمندان و افراد مشهور جهان طرفداران بسیاری دارد و به دقت و کیفیت بالا، نوآوری و زیبایی شهرت دارند.تیسوت به عنوان یک نماد از سنت و فناوری سوئیس شناخته می‌شود و در زمینه‌ تولید محصولات مختلف همچون کرنوگراف، تاکومتر، تماس با خورشید، تاچ (لمسی) و جی‌پی‌اس فعالیت دارد.در مجموعه ساعت‌های باکیفیت تیسوت نیز می‌توان انواع مختلف ساعت‌های هریتیج، اسپرت، کلاسیک، تاچ و جیبی را مشاهده کرد. 

 

  • ساعت‌های کلاسیک تیسوت در طرح‌های ساده و شیک تولید می‌شوند و مناسب برای استفاده روزمره و قرارهای کاری مهم است.

 

  • ساعت‌‌های اسپرت تیسوت دارای طراحی‌های جذاب و جوان‌پسند است و برای استفاده در هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی و ماجراجویی مناسب هستند.

 

  • ساعت‌ های هریتیج تیسوت با الهام از طرح‌های قدیمی و تلفیق با تکنولوژی روز طراحی شده‌اند.

 

  • ساعت‌ های تاچ تیسوت به صورت هوشمند طراحی شده است و دارای صفحه نمایش لمسی و قابلیت‌های بسیار دیگر هستند.

 

  • ساعت‌ های جیبی تیسوت به سبک کلاسیک و رمانتیک طراحی شده‌اند و برای کسانی که به دنبال یک ساعت با سبک قدیمی و عاشقانه هستند، بسیار مناسب است.

 

ساعت سواچ

 

برند سواچ (Swatch)

«سواچ» برندی سوئیسی بوده که در سال ۱۹۸۳ تاسیس شده است. سواچ به تولید ساعت‌های با کیفیت، متنوع، خلاقانه و قیمت مناسب شهرت دارد و به عنوان یک برند جوان پسند، به‌روز و متفاوت شناخته می‌شود.سواچ برندی اجتماعی و فرهنگی نیز شناخته می‌شود و در زمینه‌های مختلف همچون هنر، موسیقی، فشن، ورزش و محیط زیست فعالیت دارد.

 

مجموعه سواچ در چندین کالکشن مختلف به نام‌های اصلی، اسکین، آیرنی، بیگ بولد، کرونوگراف و اسپشل عرضه می‌شوند.

  • ساعت‌های اصلی سواچ در طرح‌های رنگارنگ و زیبا طراحی شده‌اند و برای استفاده روزمره مناسب هستند.

 

  • ساعت‌‌های اسکین سواچ دارای ظرافت و زیبایی خاصی است و مناسب برای استفاده در محل کار و مهمانی هستند. 

 

  • ساعت‌های آیرنی سواچ با استفاده از فلزات با کیفیت تولید می‌شوند و از دوام و استحکام بالایی برخوردارند.این ساعت‌ها در طرح‌های جذاب و به‌روز ارائه می‌شوند.

 

  • ساعت‌های بیگ بولد سواچ معمولا دارای قاب بزرگ و طراحی متفاوت و جسورانه هستند.این ساعت‌ها برای استفاده در قرارهای مهم کاری و نشان‌دادن اعتماد به‌نفس بسیار مناسب است.

 

  • ساعت‌های کرونوگراف سواچ دارای چندین صفحه و عقربه فرعی است که زمان و روز هفته را نمایش می‌دهند.

 

  • ساعت‌های اسپشل سواچ دارای طراحی منحصر به‌فردی هستند که برای استفاده در تمامی موقعیت‌ها مناسب است.

 

برند امگا (Omega)

امگا یک برند سوئیسی است که در سال ۱۸۴۸ تاسیس شد و به تولید ساعت‌های با کیفیت، دقیق، زیبا و تاریخی شهرت دارد.امگا به عنوان یک برند پیشگام در زمینه‌های مختلف همچون فضانوردی، المپیک، سینما، فشن و کارهای خیریه شناخته شده است.این برند در زمینه‌ تولید ساعت‌های مختلف کرنومتر، کرنوگراف، تماس با خورشید، رادیو کنترل و مغناطیسی فعالیت دارد.

 

ساعت‌های امگا نیز در دسته‌بندی‌های مختلف قرار می‌گیرند که در ادامه به آن‌ها اشاره می کنیم:

  • ساعت‌های کانستلیشن امگا دارای طراحی زیبا و باشکوه هستند که به افراد جلوه و قدرت خاصی می‌بخشند.

 

  • ساعت‌های سیمستر امگا دارای مقاومت و استحکام بالایی است.این ساعت‌ها برای استفاده در هنگام شنا و ورزش‌های آبی بسیار مناسب هستند.

 

  • ساعت‌های اسپیدمستر امگا در طرح‌های ساده اما مدرن و به‌روز ارائه می‌شوند.

 

  • ساعت‌های دوویل امگا در طرح‌های شیک و کلاسیک عرضه می‌شوند و مناسب برای استفاده رسمی بوده و نشانگر اصالت است.

 

  • ساعت‌های دینامیک امگا مناسب برای استفاده روزمره هستند و در طراحی‌های خلاقانه و مدرن ارائه می‌شوند.

 

قیمت محصولات بهترین برندهای ساعت مچی مردانه

امروزه برندهای بسیاری در صنعت ساعت‌سازی فعالیت می‌کنند اما برخی از آن‌ها از اعتبار و شهرت بالایی در تولید ساعت‌های مردانه برخوردارند که به‌دلیل کیفیت، طراحی زیبا، طول عمر بیشتر و قیمت مناسب محصولات آن‌ها است.

 

در ادامه قیمت تعدادی از ساعت‌های برندهای معروف را بررسی می‌کنیم:

نام برند  بازه قیمتی
کاسیو ۲۰۱ تا ۲.۰۱۶ دلار
رولکس ۲.۰۰۰ تا ۱ میلیون دلار
سیکو ۱۸۵ تا ۷.۹۴۲ دلار
سواچ ۲۲۷ تا ۵۸۵ دلار
امگا ۲۰۵ تا ۴۳.۰۰۰ دلار

 

از بین معتبرترین برندهای ساعت‌سازی جهان، رولکس دارای بالاترین قیمت است و برند سواچ با داشتن تنوع بالا از پایین‌ترین قیمت برخوردار است.قیمت‌های ذکرشده در جدول بر اساس مدل، کالکشن، ویژگی‌های ساعت، نوسانات ارز، نرخ تورم و… متغیر هستند.

 

جمع بندی

ساعت یکی از اکسسوری‌های ضروری برای تکمیل استایل است.بیشتر برندهای معتبر جهان با استفاده از مواد اولیه مرغوب و تکنولوژی پیشرفته ساعت‌های خود را تولید می‌کنند و علاوه بر این به طراحی ظاهری و تنوع آن نیز بسیار اهمیت می‌دهند.در این مطلب سعی کردیم محبوب‌ترین برندهای ساعت مردانه را به شما معرفی کنیم.شما می‌توانید مدل مناسب خود را از نمایندگی رسمی این برندها در تهران خریداری کنید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024