معرفی انواع پنیر رامک



پنیر رامک

 

یکی از بهترین برندهای تولید محصولات لبنی در ایران، «رامک» است که احتمالا نام آن را بارها از تلویزیون شنیده‌اید. رامک دوست بزرگ و کوچک، شعار همیشگی این برند است و در حال حاضر مجموعه کاملی از انواع پنیر را برای همه گروه‌های سنی و سلیقه‌ها و ذائقه‌های مختلف ارائه می‌دهد. پنیر از جمله محصولات رامک است که به اشکال مختلف و طعم‌های متنوع عرضه می‌شود. اگر می‌خواهید در مورد انواع پنیر رامک بیشتر بدانید، این مطلب را از دست ندهید.

 

پنير خامه‌ای

یکی از انواع محصولات رامک در بین پنیرهای این برند «پنیر خامه‌ای» است که کمتر کسی را پیدا می‌کنید که به آن علاقه نداشته باشد. پنیر خامه‌ای همانند اسمش بافت نرم و خامه‌ای دارد و می‌توانید آن را روی هر نانی که بخواهید پخش کنید. از جمله مواد معدنی موجود در این نوع پنیر می‌توان به کلسیم، انواع ویتامین، فسفر و پروتئین اشاره کنیم. اما آنچه که باعث محبوبیت این نوع پنیر شده است، طعم لذیذ و دلچسب آن است.

 

پنير خامه‌ای گردویی

یکی دیگر از پنیرهایی که احتمالا به آن علاقه زیادی دارید، پنیر گردویی با بافت خامه‌ای ست. همه می‌دانیم که مصرف پنیر و گردو خاصیت زیادی دارد و حالا ترکیب پنیر خامه‌ای با این ماده غذایی پرخاصیت بر ارزش آن می‌افزاید. پنیر خامه‌ای گردویی یکی از انواع پنیر رامک است که با داشتن مقدار زیادی زینک، فسفر و منیزیم به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک زیادی می‌کند. اگر به لاکتوز شیر حساسیت دارید، نگران نباشید، زیرا این نوع پنیر حاوی مقدار کمی لاکتوز است.

 

پنير لبنه

یکی دیگر از انواع پنیرهای رامک، پنیر لبنه است که بافت نرم و طعمی شبیه به خامه دارد. این پنیر هم مقدار زیادی کلسیم و پروتئین به همراه دارد و به دلیل داشتن بافت و طعم منحصربفرد در تهیه انواع غذاهای خوشمزه نظیر انواع دسر، انواع دیپ، پاستا و ... کاربرد دارد. همچنین می‌توانید پنیر لبنه را به عنوان وعده صبحانه، عصرانه و یا میانه‌وعده میل کنید.

 

پنير لبنه ۲ ژو

پنیر لبنه ۲ژو از دیگر پنیرهایی ست که توسط برند رامک تولید می‌شود و نسبت به پنیر لبنه معمولی، ارزش غذایی بیشتری دارد. این پنیر از کلسیم و پروتئین بیشتری برخوردار است و آن را برای ورزشکاران، بدنسازها، نوجوانان و افراد میانسان توصیه می‌کنیم. برای استحکام استخوان‌ها و تقویت بافت عضلانی به پنیر لبنه 2 ژو نیاز دارید. ضمن اینکه این محصول رامک دارای بافت نرم و طعم دلچسبی ست که حتما از خوردن آن سیر نمی‌شوید.

 

پنیر سفید تازه

یکی دیگر از محصولات رامک است که مطمئنا برای یک بار هم که شده طعم آن را چشیده‌اید. این پنیر با فیلترهای مخصوص تولید می‌شود تا از هدر رفتن چربی و پروتئین شیر در حین تولید جلوگیری شود. به هر حال مقدار زیادی از این دو ماده مغذی زمان درست کردن پنیر، وارد آب پنیر می‌شود. اما پنیر سفید تازه رامک نسبت به سایر برندها از پروتئین و چربی بیشتری برخوردار است.

 

پنیر سفید پروبیوتیک

یکی از محصولاتی که آن را به بانوان و کسانی که به سلامت سیستم گوارش خود می‌اندیشند، پیشنهاد می‌دهیم، پنیر سفید پروبیوتیک است. این محصول با داشتن باکتری مفید پروبیوتیک به عملکرد سیستم گوارش و روده کمک زیادی می‌کند. داشتن ویتامین های گروه B و درصد پروتئین آن از دیگر ویژگی‌های این نوع پنیر رامک است.

 

رامک برای تولید این محصول از تکنولوژی پیشرفته فراپالایش استفاده می‌کند تا از هدر رفتن مواد مغذی پنیر سفید پروبیوتیک جلوگیری کند.

 

پنیر بف لیوانی

یکی دیگر از پنیرهای خوشمزه و خوش طعم رامک است که بافت نرم و پخش پذیر دارد. این نوع پنیر با داشتن درصد پروتئین بالا به بازسازی عضلات در ورزشکاران کمک زیادی می‌کند. رامک برای تولید پنیر بف لیوانی از تکنولوژی UF استفاده می‌کند که مانع از هدر رفتن پروتئین آن می شود.

 

پنیر بف پاکتی

اگر به دنبال یک پنیر با بسته بندی چند لایه هستید که تا مدت‌ها بتوانید آن را در یخچال نگهداری کنید، پنیر بف پاکتی رامک را فراموش نکنید. طعم بی‌نظیر این نوع پنیر هم مثال زدنی ست و از آن می‌توانید برای وعده صبحانه یا عصرانه مصرف کنید. اگر به لاکتوز شیر حساسیت دارید، حتما این نوع پنیر را انتخاب کنید. داشتن کلسیم بالا از دیگر ویژگی‌های پنیر بف پاکتی رامک است.

 

پنیر دیلایت

این نوع پنیر رامک را به کسانی پیشنهاد می‌دهیم که به دلیل پرفشاری خون و کلسترول بالا قادر به مصرف پنیرهای پر نمک نیستند. پنیر دیلایت رامک چربی و نمک کمی دارد و به همین دلیل برای افراد میانسال مضر نیست. داشتن پروبیوتیک و فیبر از دیگر فواید این نوع پنیر است که به سلامت روده‌ها کمک زیادی می‌کند.

 

پنیر لاکتیکی

یکی از پنیرهایی که اغلب مردم به آن علاقه زیادی دارند و به روش سنتی تهیه می‌شود. به همین دلیل هیچ ماده افزودنی ندارد و مصرف آن می‌تواند به حفظ سلامت کلی بدن کمک زیادی کند. برند رامک برای تولید پنیر لاکتیکی از روش فرآوری با سرعت بالا استفاده می‌کند تا مواد مغذی آن حفظ شود.

 

پنیر لیقوان

این پنیر با استفاده از شیر تازه گوسفندی تهیه می‌شود و به پنیرهای سوئیسی شباهت دارد. از جمله مزیت‌های مصرف پنیر لیقوان رامک می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن، تقویت استخوان‌ها و عضلات به دلیل پروتئین بالا اشاره کنیم. البته از آنجا که نمک این پنیر بالاست، قبل از مصرف به مدت 30 دقیقه آن را در آب سرد قرار دهید.

 

پنیر شیرازی

یکی دیگر از پنیرهای رامک است که با شیر پاستوریزه تهیه می‌شود و مقدار پروتئین آن نسبت به سایر پنیرها بالاتر است. این پنیر دارای طعم دلچسب و بافت نرم است که می‌توانید آن را در وعده صبحانه یا عصرانه میل کنید. درصد پروتئین بالا و مقدار زیاد کلسیم این پنیر، مصرف آن را برای افراد میانسال، نوجوانان و ورزشکاران ضروری می‌کند.

 

پنیر پیتزا و پنیر تست ورقه‌ای

پنیر پیتزا رامک و پنیر تست ورقه ای نیز از دیگر پنیرهای خوشمزه‌ای ست که در شرکت رامک تولید می‌شود. این پنیر را می‌توانید برای تهیه انواع غذا و ساندویچ استفاده کنید. وجود مواد مغذی مثل پروتئین، کلسیم، پتاسیم، کربوهیدرات، چربی، سدیم و ویتامین A از جمله خواص این پنیر رامک است.

 

پنیر پیتزا و پنیر موزارلا هم از دیگر محصولات این برند است که کاربرد زیادی در آشپزی و طبخ انواع غذا دارد.

 

حرف آخر

پنیرهای رامک متنوع هستند که هر کدام طعم، ظاهر و مواد مغذی متفاوتی دارند. شما می‌توانید برخی از این پنیرها را برای وعده صبحانه یا عصرانه میل کنید و برخی دیگر مثل پنیر تست ورقه‌ای، پنیر موزارلا و پنیر پیتزا برای تهیه غذا و ساندویچ کاربرد دارند. رامک از جمله برندهای مطرح در زمینه تولید انواع پنیر است که برای محصولات خود از شیر تازه گاو استفاده می‌کند.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

    X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

    Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024