رزرو تعاملی سیتا، ایده ای ناب برای کاهش هزینه های سفر!



سیتا یکی از بهترین‌ها در رزرواسیون هتل است که با خلق ایده سرویس رزرو تعاملی، گامی موثر برای آسان‌تر کردن سفر برداشته است.

رزرو تعاملی سیتا، ایده ای ناب برای کاهش هزینه های سفر!

هیچ چیز به اندازه یک سفر جذاب نمی‌تواند خستگی جسم و روح را تسکین دهد، اما یکی از مشکلات همیشگی موضوع هزینه‌ها است. در واقع ممکن است شما نیز در فکر سفر باشید، اما به دلیل کمبود بودجه، سفر خود را به تعویق بیاندازید. سیتا سرویسی جدید و خاص را معرفی کرده است که با استفاده از آن می‌توان هزینه هتل و اقامتگاه را کاهش داد. کمتر شدن قیمت هتل، به معنای کاهش هزینه‌های کلی سفر است.

 

رزرو تعاملی

 

سرویس رزرو تعاملی سیتا، ایده‌ی جدید و کاربردی

به شما حق می‌دهیم که با نام سرویس رزرو تعاملی ناآشنا باشید، چراکه این ایده برای اولین بار در ایران توسط سیتا طراحی و راه‌اندازی شده است. هدف اصلی از ارائه این سرویس را می‌توان کمک به مسافران برای کاهش هزینه هتل و اقامتگاه دانست. البته رزرو تعاملی مزایا دیگری را نیز برای مسافران و هتل‌ها به دنبال دارد. سیتا یکی از بهترین‌ها در رزرواسیون هتل است که با خلق ایده سرویس رزرو تعاملی، گامی موثر برای آسان‌تر کردن سفر برداشته است.

 

نحوه استفاده از سرویس رزرو تعاملی سیتا

زمانی که روش استفاده از رزرو تعاملی را توضیح دهیم، با مفهوم آن بهتر آشنا شده و آماده خواهید بود تا از آن استفاده کنید. رزرو تعاملی هتل سیتا شامل مراحل زیر است:

 

ارائه اطلاعات توسط مسافر: مسافر ابتدا اطلاعات سفر و شرایط خود شامل تاریخ مسافرت، مدت اقامت، میزان بودجه، تعداد نفرات و ویژگی‌های موردانتظار از هتل را به سیتا اعلام می‌کند.

 

اعلام درخواست به هتل‌ها: در مرحله بعد سیتا به سرعت درخواست مسافران را به صورت یک لیست به هتل‌های طرف قرارداد خود ارائه می‌دهد.

 

پذیرش توسط هتل: سپس هتل پس از بررسی درخواست و در صورت نیاز تغییر در قیمت ارائه شده، با درخواست مسافر موافقت کرده و برای پذیرش او اعلام آمادگی می‌کند.

 

نهایی کردن رزرو هتل: زمانی که هتل و مسافر شرایط را تایید کردند، مسافر می‌تواند مراحل رزرو اتاق خود را نهایی کرده و هزینه آن را پرداخت کند تا فرایند رزرو هتل کامل شود.

 

چه زمانی می‌توان از سرویس رزرو تعاملی استفاده کرد؟

هر زمان که شما اراده کنید تا به سفر بروید، زمان استفاده از سرویس رزرو تعاملی است. تفاوتی نمی‌کند در کدام فصل یا زمانی از سال باشیم، در هر صورت طراحی و تعاملی قابل استفاده خواهد بود. یکی از زمان‌های مناسب برای سفر رفتن، زمان‌های به جز پیک مسافرت است. در این اوقات، می‌توان برخی از بهترین هتل‌ها با قیمت پایین‌تر پیدا کرد. پس سرویس رزرو تعاملی همیشه و همه جا در خدمات شماست.

 

مزایا رزرو تعاملی سیتا

اکنون این سوال پیش می‌آید که سرویس رزرو تعاملی چه مزایایی دارد؟ در واقع این روش چگونه موجب کاهش قیمت هتل برای مسافر خواهد شد؟ سیتا با ارائه این سرویس علاوه بر کمک به مسافران، به دنبال بهبود شرایط هتل‌ها نیز بوده است. پس می‌توان گفت رزرو تعاملی برای مسافر و هتل‌دار، مزایا مختلفی را در پی دارد که در ادامه بررسی کرده‌ایم.

 

مزایا سرویس رزرو تعاملی برای مسافر

صحبت از کاهش قیمت هتل، به طور مستقیم بر هزینه سفر تاثیر گذاشته و برای همه مسافران مطلوب است. مزایا رزرو تعاملی برای مسافران و کاربران شامل موارد زیر است:

 

• کاهش قیمت هتل

• رزرو بهترین هتل متناسب با شرایط

• پاسخ دهی سریع

 

ارائه اطلاعات بودجه و ویژگی‌های موردانتظار هتل توسط مسافر این امکان را فراهم می‌کند تا بهترین هتل با کمترین قیمت پیدا شود. ویژگی‌های بهترین هتل نیز باتوجه به نیازها و نظر مسافر تعیین می‌شود. مثلا برای برخی افراد نزدیکی هتل به مراکز دیدنی شهر اهمیت بیشتری داشته و برای برخی دیگر امکانات خود هتل!

 

با رزرو تعاملی سیتا دیگر نگران از دست دادن زمان نخواهید بود. تنها کافی است تا در حالی که در منزل نشسته‌اید، درخواست خود را به سیتا اعلام کنید. درخواست شما به سرعت پیگیری شده و هتلی متناسب با شرایط شما معرفی می‌شود. در واقع سیتا کارها را آسان کرده است!

 

مزایای سرویس رزرو تعاملی برای هتل

رزرو تعاملی یک سرویس جدید و فوق‌العاده بوده که برای کمک به هتل‌ها نیز طراحی شده است. از مزایا رزرو تعاملی برای هتل‌ها می‌توان به موارد زیر توجه کرد:

 

• پر کردن ظرفیت‌های خالی هتل

• مخفیانه بودن تغییر قیمت‌ها

• تامین هزینه‌های گارانتی‌کننده هتل

 

گاهی اوقات بسیاری از اتاق‌های هتل خالی می‌مانند و ممکن است هتل‌دار ترجیح دهد تا با اندکی کاهش قیمت، اتاق‌های خود را پر کند. بعضی هتل‌ها به طور کلی با ارائه اتاق‌ها با قیمت پایین‌تر راضی نیستند اما برخی دیگر از مشکلات ناشی از تغییر قیمت‌ها واهمه دارند. این هتل‌ها تصور می‌کنند اگر در زمانی‌هایی که پیک مسافرت نیست، قیمت خود را پایین بیاورد، بعدا برای افزایش آن دچار مشکل می‌شوند. با وجود مخفیانه بودن تغییر قیمت هتل، دیگر مشکل و ترس هتل‌دار از بین می‌رود.

 

گارانتی‌کننده هتل فردی است که برخی اتاق‌های هتل را به صورت یک‌جا کرایه می‌کند. اگر تعداد مسافرها از تعداد اتاق‌ها کمتر باشد، هزینه‌های گارانتی‌کننده تامین نمی‌شود و این مشکل بزرگی است. در این شرایط گارانتی‌کننده می‌تواند با کمی تغییر قیمت، اتاق‌های خالی خود را با مسافران رزرو تعاملی پر کند.

 

سرویس رزرو تعاملی سیتا، به صرفه و مناسب برای همه مسافران

فرقی نمی‌کند سفر شما تفریحی است یا کاری و درانتظار چه امکاناتی از سوی هتل هستید، در هر حال سرویس رزرو تعاملی بهترین روش برای کاهش هزینه‌ها و انتخاب اقامتگاهی بهتر است. تمام افراد می‌توانند از رزرو تعاملی استفاده کنند، اما این سرویس بیشتر مورد اقبال افراد زیر قرار گرفته است:

 

• کسانی که به طور مداوم سفر می‌کنند.

• مخاطب ورودی روز هتل که برای یک شب به دنبال هتلی در شهر خود است.

• افرادی که اقتصادی‌تر فکر کرده و به دنبال کاهش هزینه سفر هستند.

• گارانتی‌کنندگان هتل که با اتاق‌های خالی روبه‌رو شده‌اند.

 

به سیتا اعتماد کنید تا در فرایند رزرو تعاملی هتل در کنار شما باشد. مطمئن باشید که نتیجه این اعتماد، بهترین شرایط را برای شما فراهم می‌کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024