(عکس) کبرای مسی یک مار دیگر را بلعید!



تصاویری از یک مار کبرای مسی در حال خوردن و بلعیدن یک مار دیگر منتشر شده است.

به گزارش فرارو، کارستن وولمر که توانسته این منظره باورنکردنی را ثبت کند گفت: زمانی که در تعطیلات در پارک ملی آدو الفنت بودیم، من و خانواده‌ام شاهد چیزی واقعاً قابل توجه بودیم. در حال رانندگی به سمت هاپوردام بودیم و دنبال فیل می‌گشتیم که همسرم مار عجیبی را در جاده دید.

 

او یک مار دیگر در دهان داشت و به آرامی در حال بلعیدن آن بود. دیدن روشی که این مار بزرگ طعمه خود را می‌بلعد باورنکردنی بود.

 

مار‌های مسی به دلیل سم کشنده خود به خوبی شناخته شده اند و یکی از خطرناک‌ترین مار‌های آفریقا محسوب می‌شوند. آن‌ها همچنین به دلیل رفتار پرخاشگرانه خود شناخته شده اند و به راحتی در صورت تهدید ایستادگی می‌کنند.

 

زهر کبرای مسی قوی است و هر ساله مسئول مرگ و میر‌های متعددی است. آن‌ها از طعمه‌های مختلفی از جمله جوندگان، پرندگان و سایر مار‌ها تغذیه می‌کنند.

 

غیر معمول نیست که مار‌های کبرا درگیر نبرد با مار‌های دیگر می‌شوند که اغلب منجر به مرگ مار دیگر می‌شود. دلیل این رفتار هنوز به خوبی درک نشده است، اما تصور می‌شود که ممکن است راهی برای کاهش رقابت برای منابع باشد.

 

ما از قدرت و چابکی مار شگفت زده شدیم که مار دیگر را به طور کامل بلعید. ما همچنین متوجه شدیم که مار کبرا از حضور ما کاملاً آشفته شده است و پس از اتمام غذا به سرعت در بوته ناپدید شد.

 

 

  مار کبرای مسی,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

 

  مار کبرای مسی,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

 

  مار کبرای مسی,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

 

  مار کبرای مسی,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

 

  مار کبرای مسی,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------