گیاهخوار بودن، یکی از شروط کارفرما برای استخدام!



 گیاهخوار ,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون
کارفرمایی برای استخدام کارمندان خود، شرط عجیبی گذاشته است. او می‌خواهد که همه کارمندانش گیاهخوار باشند. 

به گزارش خبرآنلاین؛  کارجویان موقع پر کردن فرم استخدام تلاش می‌کنند هر آنچه را که برای استخدام لازم است داشته باشند و این موارد معمولا مجموعه مهارت‌ها و گواهینامه‌هایی است که باید برای حرفه‌ای خاص ارائه دهند.

 

اخیرا شرط عجیب استخدامی یک شرکت، سروصدای زیادی در رسانه‌های اجتماعی به پا کرده است. این شرکت از متقاضیان کار خواسته که در اداره فقط می‌توانند غذاهای گیاهی مصرف کنند. درواقع این قانون یکی از شرط‌های اصلی استخدامی این شرکت است.

 

یکی از کارجویان بخشی از ایمیلی را که از این شرکت دریافت کرده بود در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت و از دیگران پرسیده بود، «آیا کارفرما می‌تواند چنین قانونی را به کارمندان خود تحمیل کند؟»

 

 گیاهخوار ,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

در ایمیل این شرکت آمده بود، «در محل کار ما، همگی گیاهخوار هستند و شما هم به شرط گیاهخوار بودن می‌توانید فرم استخدامی را پر کنید. البته بیرون از شرکت لازم نیست حتما گیاهخوار باشید. درضمن در محل کار می‌توانید شیر گیاهی مصرف کنید. اگر این شرایط را می‌پذیرید، فرم استخدام را پر کنید.»

 

این موضوع در شبکه اجتماعی «رددیت، Reddit» با واکنش‌های چشمگیری مواجه شد و اکثر کاربران این رسانه، این رفتار کارفرما را به‌شدت مورد انتقاد قرار دادند و می‌گفتند، این گونه برخوردها با کارجویان قانونی نیست.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------