بزرگترین عقرب جهان کجا زندگی می‌کند؟/ عکس



عقرب های غول پیکر جنگلی بومی هند هستند، که طول بدنشان به ۲۴ سانتی‌متر می‌رسد و بزرگترین گونه این موجود در جهان به شمار می‌روند. 

به گزارش خبرآنلاین، آیا می دانستید که بریدن دم عقرب یکی از ساده ترین راه ها برای کشتن آن است؟ دم میزبان مقعد جانور است که در نزدیکی نیش قرار دارد. بدون آن، جانور به تدریج از یبوست می میرد. با این وجود، این گونه ها در اندازه های مختلف وجود دارند، برخی از آنها به اندازه نیم اینچ و برخی دیگر به اندازه ده اینچ هستند.

 

 عقرب های غول پیکر جنگلی,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

در این مقاله، ما به بزرگترین عقرب در جهان نگاه می کنیم و اطلاعات بیشتری در مورد این حیوانات فریبنده قدیمی تر از دایناسورهای منقرض شده ارائه می دهیم.

 

عقرب جنگلی غول پیکر (Gigantometrus swammerdami) بزرگترین عقرب جهان است. این یکی از اعضای خانواده Scorpionidae است و طول آن به 9.1 اینچ ( 24 سانتی متر ) می رسد.

 

عقرب های غول پیکر جنگلی بومی هند هستند. آنها به داشتن دستان گیره مانند بزرگ معروف اند که برای جابجایی غذا استفاده می‌شود و اسکلت های بیرونی آن‌ها سیاه و سفید براق اما گاهی اوقات قرمز مایل به قهوه ای است که زیر نور ماوراء بنفش (UV) به رنگ سبز خاکستری می درخشد. علاوه بر این، این عنکبوتیان جذاب منزوی هستند.

 

 عقرب های غول پیکر جنگلی,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

عقرب های جنگلی غول پیکر مانند خفاش ها شب زنده دار هستند. آنها بیشتر وقت شب خود را صرف جست و جوی زیستگاه خود برای یافتن غذا یا حفر لانه های زیرزمینی می کنند. رژیم غذایی آنها عمدتاً شامل حشرات کوچک مانند ملخ و سایر بی مهرگان از جمله جیرجیرک و کرم آرد است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------