پارک خودروهای ون در پشت‌بام برای رهایی از پرداخت جریمه/ عکس



 پارک خودروهای ون در پشت‌بام,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون
مردی در تایوان، بعد از اینکه بارها به خاطر پارک خودروهای ون خود در خیابان بیرون آپارتمانش جریمه‌ شد، دست به اقدامی شدید زد. 

به گزارش خبرآنلاین ؛ پارک خودرو در بهترین حالت، کابوسی عذاب‌آورست. این کابوس وقتی بدتر می‌شود که در شهری شلوغ و پرجمعیت زندگی‌ ‌کنید. در چنین شهری پیدا کردن فضای خالی برای پارک خودرو بسیار سخت می‌شود.

 

اگر خوش‌شانس باشید و فضای پارک در پارکینگ آپارتمان‌تان داشته باشید، اوضاع‌تان خوب است. اما در غیراینصورت برای پیدا کردن جایی برای پارک خودرویتان مجبورید خلاقیت به خرج دهید.

 

اخیرا مردی از شهر تایپه در تایوان، بعد از اینکه بارها به دلیل پارک خودروهای ون خود در خیابان جریمه شده بود، تصمیم گرفت، این خودروها را روی سقف آپارتمان خود پارک کند.

 

 پارک خودروهای ون در پشت‌بام,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

او هر دو ون خود را روی سقف‌های غیرمسطح آپارتمانش پارک کرد. همسایه‌ها از این تصمیم بسیار نگران شده بودند. ولی این مرد به آنها اهمیتی نداد و گفت که آپارتمان با فولاد و بتون ساخته شده‌ و به همین راحتی فرو نمی‌ریزد.

 

این مرد حتی در برابر مقامات شهری که از او خواسته بودند، خودروها را پایین بیاورد، مقاومت کرده و گفته بود او از نظر فنی هیچ قانونی را نقض نکرده است. اما این مرد در نهایت مجبور شد، خودروها را پایین بیاورد.

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------