چگونه ویزای توریستی تایلند بگیریم؟



ویزای توریستی تایلند

 

یکی از بهترین و شگفت‌انگیزترین کشورهای توریستی در سراسر دنیا، کشور تایلند است که به عنوان سرزمین شادی‌ها و تفریحات معروف است. ایرانیان برای سفر به تایلند به ویزا نیاز دارند. اخذ ویزا برای سفر به تایلند باید بر اساس نوع و زمان سفرتان انجام شود. مسافران مختلف می‌توانند متناسب با سفرشان، یکی از ویزاهای تجاری، توریستی، تحصیلی، پزشکی و... را بگیرند.

 

جذابیت‌های تایلند برای توریست‌ها و گردشگران به قدری زیاد است که اخذ ویزای توریستی تایلند تبدیل به یکی از امور رایج در کشورهای مختلف شده است. در ادامه این مقاله قصد داریم تا چگونگی دریافت ویزای توریستی تایلند را به طور کامل موردبررسی قرار دهیم.

 

مدارک لازم برای دریافت ویزای تایلند

ویزای توریستی تایلند یکی از انواع ویزا است که گردشگرانی که به قصد تفریح به این کشور سفر می‌کنند باید برای دریافت آن اقدام کنند. برای اخذ این ویزا باید مدارک مشخصی داشته باشید. مدارک موردنیاز برای دریافت ویزای توریستی تایلند شامل موارد زیر می‌شود:

 

* فرم درخواست ویزای توریستی

* دو قطعه عکس جدید و به‌روز شش‌درچهار

* اصل گذرنامه‌ای که حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد.

* کپی گذرنامه، کارت ملی و شناسنامه در یک صفحه A4

* کپی بلیط هواپیما در یک صفحه A4

 

پس از تکمیل این مدارک، می‌توانید وارد مرحله بعد شوید. صدور ویزای توریستی تایلند در ایران چیزی حدود پنج تا هفت روز کاری زمان می‌برد.

 

دریافت ویزای توریستی تایلند

ایرانیان برای دریافت ویزای توریستی تایلند باید از طریق یک کارگزاری یا آژانس مسافرتی معتبر اقدام کنند. زیرا به طور کلی ویزای تایلند در ایران وقت سفارت ندارد. در واقع برای دریافت این ویزا نیازی به حضور شما در سفارت تایلند نیست! ضمن اینکه سفارت تایلند در حال حاضر فقط ویزای سینگل برای ایرانیان صادر می‌کند و امکان صدور ویزای مولتی وجود ندارد.

 

شرایط اخذ ویزای توریستی تایلند

 

یکی از نکات مهمی که در مورد اخذ ویزای تایلند وجود دارد، گردش حساب مسافر است. حداقل مانده‌حساب فرد برای دریافت مجوز اخذ ویزای تایلند باید 50 میلیون تومان باشد. همچنین خوب است بدانید که این ویزا چیزی حدود 60 روز اعتبار دارد. به عبارتی شما می‌توانید با دریافت ویزای توریستی تایلند، حدود دو ماه در این کشور اقامت مجاز داشته باشید.

 

اخذ ویزای توریستی تایلند در علی بابا

حال خبر خوب این است که در سایت علی بابا امکان اخذ ویزای توریستی تایلند وجود دارد. بنابراین کارتان آسان می‌شود. کافی است وارد سایت علی بابا شوید و قسمت مربوط به اخذ ویزای توریستی تایلند را انتخاب کنید. زمان پردازش و صدور ویزا در این سایت حدودا بین چهار تا هفت روز کاری است. همچنین پس از صدور تا 90 روز اعتبار دارد. به عبارتی شما از زمانی که ویزای خود را می‌گیرید تا وقتی که تصمیم به آغاز سفرتان بگیرید، 90 روز مهلت دارید.

 

برای دریافت ویزا ابتدا باید اطلاعات اولیه را وارد کنید و درخواستتان را به طور رسمی ثبت کنید. چند دقیقه پس از ثبت درخواست، از طرف تیم پشتیبانی سایت علی بابا با شما تماس می‌گیرند تا هماهنگی‌های لازم را انجام دهند. پس از آن باید در روز تعیین شده به شکل حضوری به دفتر فروش علی بابا مراجعه کنید و پس از تحویل مدارک، قرارداد موردنظر را امضا کنید. پس از آن فقط باید منتظر باشید تا ویزای شما به منزلتان ارسال شود.

 

هزینه اخذ ویزای توریستی تایلند

ویزای توریستی سینگل برای تایلند، 58 روز اعتبار دارد. هزینه دریافت این ویزا نیز 60 یورو است. زمانی که شما از طریق سایت علی بابا برای اخذ ویزا درخواست داده باشید، این هزینه را می‌توانید از راه‌های مختلفی مثل لینک پرداخت، واریز از طریق شماره کارت یا تحویل ارز در مراجعه حضوری پرداخت کنید. این هزینه در همه آژانس‌های مسافرتی و دفاتر کارگزاری یکسان است.

 

نحوه دریافت ویزای توریستی تایلند

 

شرایط دریافت ویزای توریستی تایلند

یکی از مواردی که روی دریافت ویزای تایلند تأثیر دارد، اصل تمکن مالی است. اصل تمکن مالی لاتین به ازای هر فرد با حداقل موجودی 50 میلیون تومان اجباری است. هنگام تکمیل مدارک به این موضوع حتما توجه داشته باشید. علاوه بر این بیمه مسافرتی نیز جزو الزامات اخذ ویزای تایلند است. فرد متقاضی باید بیمه مسافرتی 60 روزه با سقف 10 هزار یورو داشته باشد تا بتواند مجاز به دریافت ویزا شود. همچنین واچر هتل و بلیط پرواز رفت و برگشت نیز فراموش نشود. زیرا هنگام صدور ویزا، جزو مواردی است که موردتوجه مراجع صادرکننده قرار می‌گیرد.

 

دریافت ویزای توریستی تایلند و سفری دلچسب

یکی از مقاصد پرطرف‌دار میان گردشگران در سراسر دنیا، کشور تایلند است. آب‌وهوای خوب، طبیعت زیبا، اماکن گردشگری و تفریحی زیادی که در این کشور وجود دارد، آن را به یکی از محبوب‌ترین کشورهای توریستی تبدیل کرده است.

 

کشورهای معدودی هستند که ایرانیان برای سفر به آن‌ها به ویزا نیاز ندارند. اما تایلند جزو آن‌ها نیست. اخذ ویزا برای سفر مجاز به تایلند در ایران، امری ضروری است. ویزای توریستی سینگل تایلند 58 روزه است و برای دریافت آن باید هزینه‌ای معادل 60 یورو بپردازید. اعتبار این ویزا از زمان صدور آن نیز برابر با 90 روز است. شما می‌توانید برای دریافت ویزای توریستی تایلند از طریق سایت علی بابا اقدام کنید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024