درآمدزایی میلیونی زوج جوان از ریزش موی خود



 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون , ریزش مو
زوجی جوان که درگیر مشکل ریزش موی شدید بودند توانستند این مشکل را به منبع درآمد خود و کسب چندین میلیون دلار سود تبدیل کنند. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ریزش مو معمولاً برای بسیاری منبع اضطراب و ناامیدی است، اما یک زوج انگلیسی موفق شده اند این مشکل را به یک تجارت سودآور تبدیل کنند که باعث ثروت اندوزی آن‌ها شده است.

 

مت واترمن ۴۴ ساله و همسرش جیل ۴۶ ساله از روترهام انگلیس، محصولات بی شمار و گران قیمت را برای مبارزه با ریزش مو امتحان کرده بودند، اما فایده‌ای نداشت بنابراین تصمیم گرفتند روی تولید شامپوی ویژه خود کار کنند.

 

این زوج با استفاده از کافئین، عصاره رزماری، بیوتین و پروتئین لوپین که همگی باعث رشد مو می‌شوند، یک راه حل خانگی ایجاد و شروع به فروش محصول خود در آمازون کردند و به سرعت تجارت خود را توسعه دادند به گونه‌ای که در هر دقیقه دو شامپو فروختند.

 

کار این زوج به یک تجارت چند میلیون پوندی تبدیل شد و بیشترین جستجوگر مارک مراقبت از مو در جهان شد. این شامپو به بسیاری از بیماران آلوپسی و حتی بیماران سرطانی که در نتیجه شیمی درمانی از ریزش مو رنج می‌برند کمک کرده است.

 

مت در مصاحبه با یک روزنامه محلی گفت: ما این محصول را برای استفاده شخصی خود ایجاد کردیم، اما از آنجا که اثبات شد بسیار کارآمد است، تصمیم گرفتیم آن را به افراد دیگر با مشکلات ریزش مو منتقل کنیم، زیرا جیل که به عنوان یک آرایشگر کار می‌کرد مشتریانی داشت که چیزی برای کمک به آن‌ها در حل این مشکل پیدا نمی‌کرد.

 

مت افزود: ما از پس انداز خود استفاده کردیم و ۵۰۰۰ بسته اول شامپو را ساختیم. ما ابتدا آن را برای فروش در آمازون قرار دادیم و پس از ۳ ماه شامپو‌ها به طور کامل تمام شد.

 

این زوج در سال ۲۰۱۹ از این کار ۵ میلیون پوند (۶.۲۵ میلیون دلار) و در سال ۲۰۲۰ نزدیک به ۱۰ میلیون پوند (۱۲.۵ میلیون دلار) درآمد کسب کردند و درآمد آن‌ها همچنان رو به افزایش است. این شرکت که از سال ۲۰۱۴ شروع به کار کرد تاکنون سهمی معادل ۸۵۰۰۰ پوند (۱۰۶۰۰۰ دلار) به بیماران سرطانی اهدا کرده است.

 

به گزارش روزنامه انگلیسی میرور، قیمت بسته شامپو ۱۳.۹۵ پوند (۱۷.۵ دلار) و شامپوی دارای نرم کننده ۲۴.۹۵ پوند (۳۱ دلار) است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------