تولد نوزادانی عجیب در مصر



 نوزادانی عجیب ,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

 مصر سرزمین عجایب، بار دیگر از نام و آوازه‌ی خود در شگفتی دفاع کرد تا جایی که چندی پیش، پزشکی مصری از به دنیا آمدن نوزادانی عجیب در یکی از استان‌ها خبر داد. 

 

چندی پیش دکتر حامد سید حامد، متخصص زنان و زایمان در شهر اقصر واقع در جنوب مصر، رسانه‌ها را از متولد شدن نوزادانی عجیب مطلع کرد و گفت: چندی پیش نوزادی به دنیا آمد که در بخش‌هایی از بدنش مثل کف پاها، دست ها، پشت گردن پوستی وجود نداشت و تنها پوسته‌ای شفاف که کاملا زیر آن پیدا بود بر این قسمت‌ها قرار داشت. این نوزاد هم اکنون تحت مراقبت‌های ویژه است و مراحل درمانی را پشت سر می گذارد.

 

 نوزادانی عجیب ,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

ولی این اولین تجربه این پزشک نبود؛ او ماه‌ها پیش دختری را به دنیا آورد که بخش جلویی سرش سفید شده بود و یا عجیب تر آن که نوزادی را به دنیا آورد که شکم نداشت و اجزای گوارشی او، چون معده کاملا رشد نکرده بود.

 

این پزشک متخصص در گفتگویی با سایت قاهره ۲۴ بیان کرد که به دنیا آمدن نوزادانی با حالت‌های نادر در این منطقه بسیار زیاد شده است و این اتفاق به دلیل ازدیاد ازدواج‌های فامیلی در این منطقه است.

 

گفتنی است، نوزاد بدون پوست پدیده‌ای است که احتمال وقوع آن یک در میلیون است؛ یعنی از هر یک میلیون نوزاد یک مورد یافت می شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------